alkukankeutta vaa, kyllä se varmaan kevään koittaessa minunkin jääni tästä sulaa lupullisesti 😂😳❤️😘
Sorry pientä
13
64
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pitkäänkin ollut jäässä?
- Anonyymi
Toivottavasti ❤🥰 Ja hei. Ei stressiä tai paineita. Otetaan ihan rauhallisesti.
- Anonyymi
Tarviiko ihan kuumailmapuhallinta vai riittääkö halaus? :D
- Anonyymi
Hui 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui 😳
Älä säiky, en mä sua polta. ❤
- Anonyymi
se vois jopa saada liiankin kuumaksi mutta olishan se kyllä olis 😘😍😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se vois jopa saada liiankin kuumaksi mutta olishan se kyllä olis 😘😍😚
Oishan se 🤫🤗 Halikin voi kuumentaa äkkiä yllättävästi.
- Anonyymi
Ei tarvitse sulaa, voit olla alitajuntaisesti tajunnut jonkun jutun suhteessamme joka ei ole hyväksi sulle. tai haaveilles. Ole varovainen, pysy suoja alueella
- Anonyymi
Et sä voi toisen puolesta näinkään sanoo 🧐
- Anonyymi
Suhteessamme? Voit olla varma ettei sulla ole suhdetta aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteessamme? Voit olla varma ettei sulla ole suhdetta aloittajan kanssa.
Sama kävi mielessä, mutta suhteeksi voi tietysti kuvata kahden ihmisen välejä muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kävi mielessä, mutta suhteeksi voi tietysti kuvata kahden ihmisen välejä muutenkin.
No ne ihmiset ei kommunikoi tässä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne ihmiset ei kommunikoi tässä keskenään.
Todennäköisesti ei 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819