alkukankeutta vaa, kyllä se varmaan kevään koittaessa minunkin jääni tästä sulaa lupullisesti 😂😳❤️😘
Sorry pientä
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pitkäänkin ollut jäässä?
- Anonyymi
Toivottavasti ❤🥰 Ja hei. Ei stressiä tai paineita. Otetaan ihan rauhallisesti.
- Anonyymi
Tarviiko ihan kuumailmapuhallinta vai riittääkö halaus? :D
- Anonyymi
Hui 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui 😳
Älä säiky, en mä sua polta. ❤
- Anonyymi
se vois jopa saada liiankin kuumaksi mutta olishan se kyllä olis 😘😍😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se vois jopa saada liiankin kuumaksi mutta olishan se kyllä olis 😘😍😚
Oishan se 🤫🤗 Halikin voi kuumentaa äkkiä yllättävästi.
- Anonyymi
Ei tarvitse sulaa, voit olla alitajuntaisesti tajunnut jonkun jutun suhteessamme joka ei ole hyväksi sulle. tai haaveilles. Ole varovainen, pysy suoja alueella
- Anonyymi
Et sä voi toisen puolesta näinkään sanoo 🧐
- Anonyymi
Suhteessamme? Voit olla varma ettei sulla ole suhdetta aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteessamme? Voit olla varma ettei sulla ole suhdetta aloittajan kanssa.
Sama kävi mielessä, mutta suhteeksi voi tietysti kuvata kahden ihmisen välejä muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kävi mielessä, mutta suhteeksi voi tietysti kuvata kahden ihmisen välejä muutenkin.
No ne ihmiset ei kommunikoi tässä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne ihmiset ei kommunikoi tässä keskenään.
Todennäköisesti ei 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881