Mihin päin nyt pitää lähteä ja mistä saa jodia?
NYT SOI JO SIREENIT
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rautatie asemalla yleinen väestösuoja ja jodia saa apteekista.
- Anonyymi
Uutisissa ei ainakaan vielä puhuttu liikekannallepanosta tai ilmahyökkäyksistä eli olisiko ollut testi.
- Anonyymi
Äkkiä nyt sängyn alle piiloon....nyt NE TULLOO !!
- Anonyymi
Äkkiä tuli sängyn alle!
- Anonyymi
Kokeillaan vaan että ilmahälyytys toimii ei mitään hätää
- Anonyymi
Älä vouhota, joka maanantai klo 13 kokeillaan sireeneitä ja on testattu jo vuosia.
- Anonyymi
Klo. 12.00 joka maanantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo. 12.00 joka maanantai.
Eli on sota!!!!! Äkkiä jodia!!!!
- Anonyymi
Kannata ehdotomasti osta lapio ja varustelekasta taikaviita. Kunhan kaivat miehen kokoisen kuopan ja hyppä pohjalle ja peität taikaviitalla . Niin se kestä kaikki Venäjän ydinlatausten räjäytäimsen Kokkolassa
- Anonyymi
Kuusenhavulla lähtee uraani vekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849