Hei. Olen miespuolinen henkilö ja olemme olleet suhteessa nykyisen kumppanin kanssa reilu vuoden verran. Hänellä on ex- miesystävä joka on pettänyt häntä useita kertoja ja jonka hän esti Snapchat palvelussa vuosi sitten takiani koska en silloin pystynyt katsomaan kun he keskustelivat. Ex- mies laittoi flirttailevia kuvia ja viestejä silloin. Eilen hän tuli laittamaan kumppanilleni Instagramissa viestiä ja he siirtyivät uudestaan juttelemaan Snapchat palveluun. Eivät ole kuulemma jutelleet muuta kuin kuulumisia. Kyseinen asia ahdistaa minua suunnattomasti en nukkunut yöllä ja oksensin aamulla kun oli niin paha olla koska tiedän melkein varmaksi että kyseisellä henkilöllä on taka-ajatuksia mukana. Keskustelimme kumppanin kanssa asiasta ja hän sanoi että haluaa itsekin vain jakaa kuulumiset hänen kanssaan koska hän on ollut joskus tärkeä henkilö hänen elämässään. Eniten minua kuitenkin ahdistaa että mikä tarve on edes jutella henkilölle joka on pettänyt sinua useasti ja jos haluaisi jutella pelkästään kuulumiset niin mistä syystä keskustelu täytyy siirtää palveluun josta viestit poistuvat kokonaan.
Kumppanin ex- miesystävä.
2
1753
Vastaukset
- Anonyymi
Naisesi astelee komein askelin tän miehen ansaan. Sillä on sitä pettureiden karismaa jolla osaa viedä naista kuin naista. Miksihän tyttöystäväsi on vietävissä..? Jos hän ei ole sinisilmäinen niin hän paikkaa jotain omaa kipupistettä tällä toiminnalla.
Sulle sanoisin että käsittele tunteesi, kävelylenkki rauhoittaa. Ja tee selväksi tyttöystävälle ettet hyväksy etkä myöskään katsele sivusta tuota touhua. Kerro omat rajasi ja jos se ei käy niin suhteenne loppuu.
Ps maailma on täynnä kivoja tyttöjä - Anonyymi
Tuntemuksesi ovat ihan oikeutettuja. Tietäähän kumppanisi niistä? Mielestäni hänen pitäisi kunnioittaa sinun tunteitasi ja miettiä, onko ja jos on, niin miksi tälle exälle viestittely olisi niin tärkeää, että sitä pitäisi tehdä siitä huolimatta, että se aiheuttaa sinulle ikäviä tunteita.
Itse vaatisin viestittelyn lopettamista, ja jos se ei kumppanille kävisi, niin lopettaisin suhteen. Sillä se kertoisi tämän kumppanin tärkeysjärjestyksestä sen verran, että en olisi hänelle kovin tärkeä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746