Samsung Galaxy S21 Ultra

Anonyymi

Ei persaukisille peräkamarinpojille vaan tekniikkaan ja valokuvaukseen vakavasti suhtautuville nykyihmisille.

Tekniset tiedot:Paino: 227g
Käyttöjärjestelmä: Android 11Näyttö: 6,8 tuumaaMuisti: 12 Gt / 16 GtTallennustila: 128 Gt / 256 Gt / 512 GtAkku: 5 000 mAhTakakamera: 108 MP 10 MP 12 MPEtukamera: 40 MP

Kiitamme:Erinomainen kameratarkennusUskomaton muotoilu

Moitimme:Ei microSD -korttipaikkaa​Erittäin kallisMyyntipakkaus ei sisällä laturia

Perustelumme: S21 Ultrassa on kaikkea, mitä puhelimelta voi toivoa: huikea kamera, mahtava suorituskyky, mahtava akunkesto, käteen sopiva muotoilu ja suuri määrä vaikka mitä huikeita ominaisuuksia. Ihan jokaisen kukkarolle se ei kuitenkaan sovi, vaikka onkin halvempi kuin edellinen malli. 

Tämä puhelin maksaa enemmän kuin muiden kilpailijoiden lippulaivamallit mutta ainahan laatu maksaa! Jos hakusessa on ehdottomasti parhaista parhain puhelin, suosittelemme epäröimättä Samsung S21 Ultraa.

15

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ihan jokaisen kukkarolle se ei kuitenkaan sovi".
      Se on aivan totta. Vaatii hyviä tuloja ennen kuin tuollaiseen on varaa.

      • Anonyymi

        Halpa ja mitätön lelu oikeisiin kameroihin verrattuna.


    • Anonyymi

      Minäkin kuvasin ennen järkkäreillä, sekä filmi - että myöhemmin digijärkkäreillä. Kun kännykkäkameroiden laatu kohosi tuolle nykyiselle tasolle niin en sen jälkeen ole kinareihin koskettanut vaan teen kaiken valokuvaukseen liittyvän kännykällä. Jälki on ensiluokkaista ja käyttö on helppoa.

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista kameraa.


    • Anonyymi

      Mitä veikkaatte? Millaisia kännykkäkamerat ovat parin vuoden kuluttua kun jo nyt ne ovat noin uskomattomia sekä kamwran, että muilta ominaisuuksiltaan? Onko kamera enää viiden vuoden kuluttua puhelimessa lainkaan koska puhelintekniikka siirtyy vaatteisiin ja koruihin ja sormuksiin? Kamera saatetaan integroida käsineisiin, silmälaseihin tai johonkin muuhun.

      • Anonyymi

        Sitä en osaa sanoa mutta sen tiedän,että varastossa lojuvat kinarit on sulatettu uutta teknologiaa varten,


    • Anonyymi

      Honoriltakin on saatavissa 108 mpix kännykkä edullisesti. Alle 400 egee. Tekee tosi siistii jälkee.

      • Anonyymi

        "egee"
        "siistii"

        Teksti paljastaa aina sen, että nuo kännykkä lelukameroiden ihailijat ovat niitä köyhiä keskenkasvuisia ja ymmärtämättömiä räkänokkia.


    • Anonyymi

      Mä odottelen sen samsung galaxy note 22 ultran ilmestymis niin sen lstan kyl heti. Oon säästäny jo raha siihen. 200 mpix kamera ei ihan heti koe haastajia.

      • Anonyymi

        Huono kieliasu ja tekstin lukemattomat kielioppivirheet kertovat heti sen, millaisia yksinkertaisia ääliöitä nuo keskenkasvuiset kännykkä lelukameroiden ihailijat ovat.


    • Anonyymi

      Tuliks tohon malliin se kello vai ne kuulokkeet mukaa? Sillä kellolakin on jo muutama satku hintaa.

      • Anonyymi

        Ymmärsin että tulee se kello ja langattomat nappikuulokkeet. Niiskin on jo paljon rahaa kiinni.


    • Anonyymi

      Mulla on just toi luuri. Siinä ln kaikki. Tietokone leffatykki, huippukamera ja tuhat muuta asiaa jotka tekee elämästä mukavampaa. Kallis mutta hyvä ostos.

      • Anonyymi

        Köyhän kakaran mielestä noin tonnin tai maksimissaan hiukan sen yli maksava laite on kallis.

        Minulle tuollainen summa on taskurahaa.


    • Anonyymi

      Mul on toi kans. Tilasnin siihen tänään uuden kuoren. Tosi siisti krokon nahkaa ja musta.

      iDeal of Sweden Samsung Galaxy S21 Ultra Atelier Case, Neo Noir Croco

      39,99 €

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe