Samsung Galaxy S21 Ultra

Anonyymi

Ei persaukisille peräkamarinpojille vaan tekniikkaan ja valokuvaukseen vakavasti suhtautuville nykyihmisille.

Tekniset tiedot:Paino: 227g
Käyttöjärjestelmä: Android 11Näyttö: 6,8 tuumaaMuisti: 12 Gt / 16 GtTallennustila: 128 Gt / 256 Gt / 512 GtAkku: 5 000 mAhTakakamera: 108 MP 10 MP 12 MPEtukamera: 40 MP

Kiitamme:Erinomainen kameratarkennusUskomaton muotoilu

Moitimme:Ei microSD -korttipaikkaa​Erittäin kallisMyyntipakkaus ei sisällä laturia

Perustelumme: S21 Ultrassa on kaikkea, mitä puhelimelta voi toivoa: huikea kamera, mahtava suorituskyky, mahtava akunkesto, käteen sopiva muotoilu ja suuri määrä vaikka mitä huikeita ominaisuuksia. Ihan jokaisen kukkarolle se ei kuitenkaan sovi, vaikka onkin halvempi kuin edellinen malli. 

Tämä puhelin maksaa enemmän kuin muiden kilpailijoiden lippulaivamallit mutta ainahan laatu maksaa! Jos hakusessa on ehdottomasti parhaista parhain puhelin, suosittelemme epäröimättä Samsung S21 Ultraa.

15

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ihan jokaisen kukkarolle se ei kuitenkaan sovi".
      Se on aivan totta. Vaatii hyviä tuloja ennen kuin tuollaiseen on varaa.

• Anonyymi

Halpa ja mitätön lelu oikeisiin kameroihin verrattuna.

• Anonyymi

Minäkin kuvasin ennen järkkäreillä, sekä filmi - että myöhemmin digijärkkäreillä. Kun kännykkäkameroiden laatu kohosi tuolle nykyiselle tasolle niin en sen jälkeen ole kinareihin koskettanut vaan teen kaiken valokuvaukseen liittyvän kännykällä. Jälki on ensiluokkaista ja käyttö on helppoa.

• Anonyymi

Sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista kameraa.

• Anonyymi

Mitä veikkaatte? Millaisia kännykkäkamerat ovat parin vuoden kuluttua kun jo nyt ne ovat noin uskomattomia sekä kamwran, että muilta ominaisuuksiltaan? Onko kamera enää viiden vuoden kuluttua puhelimessa lainkaan koska puhelintekniikka siirtyy vaatteisiin ja koruihin ja sormuksiin? Kamera saatetaan integroida käsineisiin, silmälaseihin tai johonkin muuhun.

• Anonyymi

Sitä en osaa sanoa mutta sen tiedän,että varastossa lojuvat kinarit on sulatettu uutta teknologiaa varten,

• Anonyymi

Honoriltakin on saatavissa 108 mpix kännykkä edullisesti. Alle 400 egee. Tekee tosi siistii jälkee.

• Anonyymi

"egee"
        "siistii"

Teksti paljastaa aina sen, että nuo kännykkä lelukameroiden ihailijat ovat niitä köyhiä keskenkasvuisia ja ymmärtämättömiä räkänokkia.

• Anonyymi

Mä odottelen sen samsung galaxy note 22 ultran ilmestymis niin sen lstan kyl heti. Oon säästäny jo raha siihen. 200 mpix kamera ei ihan heti koe haastajia.

• Anonyymi

Huono kieliasu ja tekstin lukemattomat kielioppivirheet kertovat heti sen, millaisia yksinkertaisia ääliöitä nuo keskenkasvuiset kännykkä lelukameroiden ihailijat ovat.

• Anonyymi

Tuliks tohon malliin se kello vai ne kuulokkeet mukaa? Sillä kellolakin on jo muutama satku hintaa.

• Anonyymi

Ymmärsin että tulee se kello ja langattomat nappikuulokkeet. Niiskin on jo paljon rahaa kiinni.

• Anonyymi

Mulla on just toi luuri. Siinä ln kaikki. Tietokone leffatykki, huippukamera ja tuhat muuta asiaa jotka tekee elämästä mukavampaa. Kallis mutta hyvä ostos.

• Anonyymi

Köyhän kakaran mielestä noin tonnin tai maksimissaan hiukan sen yli maksava laite on kallis.

Minulle tuollainen summa on taskurahaa.

• Anonyymi

Mul on toi kans. Tilasnin siihen tänään uuden kuoren. Tosi siisti krokon nahkaa ja musta.

iDeal of Sweden Samsung Galaxy S21 Ultra Atelier Case, Neo Noir Croco

39,99 €

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2047
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1508
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      890
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe