Korona vai raskaus.. ?

Anonyymi

Moi, kirjoitan tänne kun en tiiä kelle muullekaa puhuisin tästä..

Mutta siis asiaan, joo teen kyllä raskaustestin mutta haluisin silti saada vähän jotai vertaistukee tai onko joku ollut samassa tilanteessa ?

Niin mua on jo jonki aikaa kuvottanut, melkein oon oksentanut mutta en kuitenkaan, tätä on ollut aamusta asti jo muutaman päivän ajan.

Mulla on kylmä, päätä särkenyt ajoittain, jostai syystä kahvi ei maistu ja väsyttää ihan pirusti, tuntuu että voisin nukkua vaikka koko päivän ja niin tein eilen ja silti pystyin yölläkin nukkumaan o:

Lisäksi mun alavatssa on menkkamaisia tuntemuksia.. tää olo on ihan hirvee ku vaa oksettaa kokoajan ja ku on noita muitakin, eniten mua ihmetyttää toi kahvin juominen D:
Mä rakastan kahvia mutta jostain syystä mua vaan yököttää ajatus kahvista enkä pysty juomaan sitä nyt vaikka haluisin ):

Raskauden mahdollisuus on kyllä olemassa tai sitten mulla on jotain muuta kuten korona ? Voiko muka koronassa olla näin kauan yököttävää oloa ?

Tää olo on kyllä ihan ihmeellinen, en oo ennen kokenut tämmöstä eikä mua koskaan oo näin paljoa oksettanut/kuvottanut että ajoittain pyörryttänyt.

Mitä tää on ? Onks muilla ollut tämmöstä ?
Millaisia koronaoireita teillä on ollut ? Entä millaisia raskausoireita ? Ois kiva kuulla, kiitos kun luit ja osaisit ehkkä auttaakin <3

1

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        278
        19162
      2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

        Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
        86
        3582
      3. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        124
        2255
      4. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        196
        1956
      5. Sydämeni on

        varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
        Ikävä
        142
        1860
      6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

        Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
        Maailman menoa
        293
        1610
      7. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        10
        1362
      8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

        "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
        Maailman menoa
        86
        1298
      9. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        149
        1162
      10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        242
        1059
      Aihe