Moi, kirjoitan tänne kun en tiiä kelle muullekaa puhuisin tästä..
Mutta siis asiaan, joo teen kyllä raskaustestin mutta haluisin silti saada vähän jotai vertaistukee tai onko joku ollut samassa tilanteessa ?
Niin mua on jo jonki aikaa kuvottanut, melkein oon oksentanut mutta en kuitenkaan, tätä on ollut aamusta asti jo muutaman päivän ajan.
Mulla on kylmä, päätä särkenyt ajoittain, jostai syystä kahvi ei maistu ja väsyttää ihan pirusti, tuntuu että voisin nukkua vaikka koko päivän ja niin tein eilen ja silti pystyin yölläkin nukkumaan o:
Lisäksi mun alavatssa on menkkamaisia tuntemuksia.. tää olo on ihan hirvee ku vaa oksettaa kokoajan ja ku on noita muitakin, eniten mua ihmetyttää toi kahvin juominen D:
Mä rakastan kahvia mutta jostain syystä mua vaan yököttää ajatus kahvista enkä pysty juomaan sitä nyt vaikka haluisin ):
Raskauden mahdollisuus on kyllä olemassa tai sitten mulla on jotain muuta kuten korona ? Voiko muka koronassa olla näin kauan yököttävää oloa ?
Tää olo on kyllä ihan ihmeellinen, en oo ennen kokenut tämmöstä eikä mua koskaan oo näin paljoa oksettanut/kuvottanut että ajoittain pyörryttänyt.
Mitä tää on ? Onks muilla ollut tämmöstä ?
Millaisia koronaoireita teillä on ollut ? Entä millaisia raskausoireita ? Ois kiva kuulla, kiitos kun luit ja osaisit ehkkä auttaakin <3
Korona vai raskaus.. ?
Anonyymi
1
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776