Ei ole näkynyt olympialaisten pressikuvaajissa eikä muissakaan tapahtumissa lelukameroilla kuvaajia.
Ammattikuvaaja eivät käytä kännykkä lelukameroita
13
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattikuvaajat eivät ole keskenkasvuisia kakaroita kuten täällä provoilevat kännyköiden ihailijat.
- Anonyymi
Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
Nimim. Penkistä 175 kg kympit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
Nimim. Penkistä 175 kg kympit.Sinä et ole ammattikuvaaja vaikka itse niin kuvittelet. Et selvästikään ymmärrä kameroistakaan yhtään mitään, koska kuvittelet kännykkä lelukameroiden kuvausominaisuuksia loistaviksi.
Sitäpaitsi minua ei tippaakaan kiinnosta, painosi, pituutesi, penkkipunnerrus tuloksesi, eikä mikään muukaan sinuun liittyvä seikka.
Tuollaisten asioiden korostaminen kertoo vain henkisestä pienuudestasi.
Ja kaiken lisäksi olet iältäsi pelkkä poika minuun verrattuna. Mieheksi en suostu tuollaista henkilöä kutsumaan
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
Nimim. Penkistä 175 kg kympit.En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.
- Anonyymi
Kännykkä ottaa loistavia kuvia pilkkopimeässä pelkällä otsalampulla.
Ihmettelin, kunnes selvisi että se ottaa muutaman sekunnin videota ja muodostaa siitä sitten valokuvan.
Ehkä vastaavia on yli kilon painavissa murikoissa , mutta hintakin varmaan moninkertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.
Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.
Ja kaikki lapsenne ovat lähes yhtä älykkäitä kuin vasemman jalan saapas.
Eivät ole omenat tainneet kauas puusta pudota.
Kolmannes ammattikuvaajista käyttää osin puhelinta kuvaamiseen.
https://petapixel.com/2021/08/19/36-of-pro-photographers-shoot-some-work-on-smartphones/
Ja mitä väliä sillä on normaalityypin kannalta mitä ammattilainen tekee. Kukin kuvatkoon sillä, minkä itse katsoo parhaaksi.- Anonyymi
First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.
Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.
Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.
Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.
Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.
Hah, kännykkäkuvaaja aloitteleva osaamaton tumpula kutsuu minua räpeltäjäksi.
Anonyymi kirjoitti:
First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.
Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.
Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.
Aktiivisesti kuvaavat harrastajatkaan eivät yleensä käytä lelukameroita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483