Ammattikuvaaja eivät käytä kännykkä lelukameroita

Anonyymi

Ei ole näkynyt olympialaisten pressikuvaajissa eikä muissakaan tapahtumissa lelukameroilla kuvaajia.

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ammattikuvaajat eivät ole keskenkasvuisia kakaroita kuten täällä provoilevat kännyköiden ihailijat.

      • Anonyymi

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.

        Sinä et ole ammattikuvaaja vaikka itse niin kuvittelet. Et selvästikään ymmärrä kameroistakaan yhtään mitään, koska kuvittelet kännykkä lelukameroiden kuvausominaisuuksia loistaviksi.

        Sitäpaitsi minua ei tippaakaan kiinnosta, painosi, pituutesi, penkkipunnerrus tuloksesi, eikä mikään muukaan sinuun liittyvä seikka.

        Tuollaisten asioiden korostaminen kertoo vain henkisestä pienuudestasi.
        Ja kaiken lisäksi olet iältäsi pelkkä poika minuun verrattuna. Mieheksi en suostu tuollaista henkilöä kutsumaan
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 193 cm 110 kg 40 vuotias Helsinkiläinen mies ja kuvaan työkseni rakennusalan projekteja ja käytän työssäni pelkästään kännykkää sen vaivattomuuden sekä loistavien kameraominaisuuksien vuoksi. Voisimme tehdä treffit johonkin sopivaan paikkaan ja aikaan niin käytäisi hieman läpi näitä sinun puheitasi. Sopisiko?
        Nimim. Penkistä 175 kg kympit.

        En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.


      • Anonyymi

        Kännykkä ottaa loistavia kuvia pilkkopimeässä pelkällä otsalampulla.
        Ihmettelin, kunnes selvisi että se ottaa muutaman sekunnin videota ja muodostaa siitä sitten valokuvan.
        Ehkä vastaavia on yli kilon painavissa murikoissa , mutta hintakin varmaan moninkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan arvostanut yksinkertaisia raksa rasvanahka duunareita ja tuon ulostulosi jälkeen arvostukseni teitä kohtaan on pohjamudissa.

        Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, meidän kaikki lapset on raksa-alalla ja ovat niin tyytyväisiä.

        Ja kaikki lapsenne ovat lähes yhtä älykkäitä kuin vasemman jalan saapas.
        Eivät ole omenat tainneet kauas puusta pudota.


      • Anonyymi

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.

        Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako ammattikuvaajaa edes tunnet kun itsekin olet pelkkä räpeltäjä.

        Hah, kännykkäkuvaaja aloitteleva osaamaton tumpula kutsuu minua räpeltäjäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        First, only 13% of professional photographers responded that they shoot over 50% of their professional work with a smartphone, and 64% of pros say they never shoot paid work with phones. In other words, “serious” standalone cameras apparently aren’t facing any serious threat from the rise of smartphone imaging.

        Siis vain 13%:a ammattikuvaajista ottaa yli 50%:a ammattikuvistaan kännykkä lelukameroilla.
        Toisekseen 64%:a ammattikuvaajista ei koskaan ota ammattikuvia lelukameroilla.

        Tämähän on selvää pässinlihaa. Ammattikuvaajat eivät yleensä käytä lelukameroita työssään.

        No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        No ei kai kukaan luule, että ammattikuvaajat kuvaavat kokonaan kännykällä. Oleellista on, että kolmannes edes joskus käyttää sitä. Ammattilainen kuljettaa toki kunnon työkalut. Sen sijaan nomaalikuvaajalle kuvaaminen usein on vain toiminto muiden joukossa useimmiten käyttää kännykkää, kun se aina on taskussa.

        Aktiivisesti kuvaavat harrastajatkaan eivät yleensä käytä lelukameroita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe