Ma 8.8. - Pe 14.10.2005 välisenä aikana Kajaanin
Ammattiopistolla, osoitteessa Opintie 3,
pidetään Tietokoneen ajokortti, A-kortti kurssi työttömille
työnhakijoille.
Tietokoneen ajokortti, A-kortti kurssiin kuuluu:
- Laitteen käyttö ja tiedonhallinta jakso, 48 tuntia
- Word-tekstinkäsittelyohjelma jakso, 47 tuntia
- Excel-taulukkolaaskentaohjelma jakso. 47 tuntia
- Internet-jakso, 47 tuntia
- Tietotekniikan perusteet teoriajakso, 47 tuntia
- Access-kortisto-ohjelmajakso, 47 tuntia
- Power point -diaesitysgrafiikkaohjelma jakso, 46 tuntia.
JOKAISEN AIHEALUEEN KOKEEN SAA UUSIA VAIN KERRAN.
Kurssin pitää Timo Vierto ja Arja Mankinen.
Hakuaika kurssille päättyy torstaina 14.7.2005 klo: 16.00.
Oppilasvalinnan kurssille suorittaa työvoimatoimisto.
Lisätietoja ja hakulomakkeen saa numerosta
08-61656790.
Tietokonekurssi
8
687
Vastaukset
- kurssiko
No menkää sinne niin opitte laittaan viestit vaan kertaalleen.
nimimerkkiä aiot vastedes käyttää, "Kajaanissa" vai "työttömille"? Komeita on molemmat.
- vinoilla (nimim.)
Olen nyt kahvitauolla joten joudan ihmettelemään. Eikös ole hienoa että ihmisillä on tilaisuus oppia tietokoneen käyttöä niin ei tarvitse tulla tänne tyhmine kysymyksineen muutamia ärsyyntyneitä vastaajia kiusaamaan ja kuuntelemaan vähä-älyistä pilkantekoa.
vinoilla (nimim.) kirjoitti:
Olen nyt kahvitauolla joten joudan ihmettelemään. Eikös ole hienoa että ihmisillä on tilaisuus oppia tietokoneen käyttöä niin ei tarvitse tulla tänne tyhmine kysymyksineen muutamia ärsyyntyneitä vastaajia kiusaamaan ja kuuntelemaan vähä-älyistä pilkantekoa.
mutta mitä vasten sä sitä mulle selvität?
(Btw, luulen että mitä enemmän noita kursseja, sen enemmän kysymyksiä tänne. Jää nimittäin "osaaminen" kuitenkin pahasti vaiheeseen niiden jälkeen. Eri asia olisi jos noilla kursseilla opetettaisiin sellaista käyttöympäristöä jonka kanssa todella pärjää kotona omatoimisesti, eikä se ole Windows...)- Windowsilla
RepeRuutikallo kirjoitti:
mutta mitä vasten sä sitä mulle selvität?
(Btw, luulen että mitä enemmän noita kursseja, sen enemmän kysymyksiä tänne. Jää nimittäin "osaaminen" kuitenkin pahasti vaiheeseen niiden jälkeen. Eri asia olisi jos noilla kursseilla opetettaisiin sellaista käyttöympäristöä jonka kanssa todella pärjää kotona omatoimisesti, eikä se ole Windows...)Windows nyt vaan on se vallitseva käyttöjärjestelmä, voihan sitä toki yrittää Linuxillakin kotioloissa ja käyttää myös Linuxin graafista käyttöjärjestelmäosaa...
- Ossi
Ohjelmaa lukemalla näyttää olevan Windows-kurssi ja tentin läpäissyt saa Windowsin A-kortin.
- jet5set
Tämähän lohduttaa työttömiä: 14.7. pitäisi jo olla varmaa, ettei ole saanut sattumalta työpaikkaa ennen kuin tuo maanmainio kurssi alkaa, eli Kajaanin seudulla ei ainakaan seuraavaan kolmeen kuukauteen ole yhtään avointa työpaikkaa.
- jos tuon
on vielä kirjoittanut kurssin opettaja. Haluaisko sinne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275