Cherrykirsikka ja Chrystal

Mirvaska

hei ja auringoista päivää teille.

Olisitteko niin ystävällisiä ja katsoisitte tulevaani. Miten elämäni tästä jatkuu? Onko ero avomiehestä lopullinen vai onko mahdollisuus vielä yhteiseen elämään? onko mies tullut viimeaikoina katumapäälle lähtönsä vuoksi?
Entäs näettekö lapsi rintamalle?

Kiitos!

7

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crystall

      Te olette niitä, jotka ette pysty elämään yhdessä ettekä ilman toisianne. Siksi teidän pitäisi pyrkiä löytämään sopiva tasapaino. Se voi löytyä sitä kautta, että pysytte tarpeeksi erillänne mutta tapaatte silloin kun tarvitsette sitä. Hän ei kadu lähtöään mutta kaipaa sinua silloin tällöin. Sinä halusit lasta, mies ei. Mies pelkää ja pelkäsi vastuuta. Sinä pystyt kantamaan sen. Voit saada häneltä lapsen mutta myös toiselta mieheltä, joka tulee elämääsi. Voit tehdä valintoja, pitää miehet etäällä ja lapsen lähellä tai ottaa toisen miehen lähelle ja lapsen myöhemmin. Mieti rauhassa ja valitse viisaasti, yksi valinta sulkee toisen pois.

      • Mirvaska

        Heippa sinulle.

        Tuossa kirjoitin jo cherrylle, kun näytti että kaksi miestä on mennyt sekasin, ainakin hänen jutussa.
        öö..Me asuttiin tosiaan yhdessä, sitten erottiin, mutta emme ole jatkaneet mitään ei-juu tilannetta.
        Eli olen eron jälkeen tapaillut yhtä vaaleaa miestä silloin tällöin, mutta se ei ole vakavaa ja se on nyt jo loppukin koska en ollut vielä valmis suhteeseen, ja tämä toinenkaan ei vakavaa suhdetta halunnut.
        Me ent.avomiehen kanssa halusimme molemmat lasta, odotinkin meille, mutta tuli keskenmeno...
        Tämä ent.avomies ei pelkää vastuuta, hän kantaa jo vastuuta entisestä liitostaan olevan lapsen vuoksi...
        No, hö, minä jo luulin että ent.avomies katuu lähtöään, kun on alkanut pyydellä kaikkea anteeksi ja muutenkin yrittänyt viime aikoina "lähestyä" minua erilla lailla kuin viimeisinä kuukausina..:(
        Epäilen etten tässä vaiheessa ole vielä valmis tekemään mitään suurempia valintoja, yritän vain elää rauhassa omaa elämääni...


    • Onko avomiehesi vaalea, pitkähkö mies - hänen en näkisi enää palaavan elämääsi, eräs tummempi mies on vähitellen ottamassa hänen paikkansa sydämessäsi. Mies ei ole vielä aivan täysin tunnetasolla erossa sinusta, mutta etääntyy koko ajan, ja näkisinkin, ettei tähän menneeseen ihmissuhteeseen kannattaisi jäädä roikkumaan vaan elää elämää rohkeasti eteenpäin, päivä kerrallaan. Jos hän luoksesi palaisi, olisi hän sen jo tehnyt.

      Entisen avomiehesi rinnalla näen tulevassa erään vaalean naisen, ja sinut kahden lapsen äitinä tämän tummemman miehen rinnalla - mutta kuten Crystallkin totesi, kaikki on viime kädessä toki omista valinnoistasi kiinni.. Menneen perään ei kuitenkaan kannata jäädä loputtomiin haikailemaan, edessä on jotain paljon parempaa :) Aurinkoa kevääseesi toivottelen!

      • Mirvaska

        Heippa!

        Kiitos vastauksesta.
        Tuota tuota...Onko mahdollista että on miehet mennyt sekasin?
        Vaalea pitkä mies on sellainen jonka kanssa minulla oli pientä tapailua jne eron jälkeen? siitä jutusta teidän ettei tule pitemmän päälle mitään, mutta ihan mukava ihminen.
        Kun tämä entinen mies ei ole kamalan pitkä ja hän on tumma?
        Aurinkoa sinunkin keväseen! Olisin kiitollinen jos vielä katsoisit onko tosiaan nyt miehen sekasin :)


      • Mirvaska kirjoitti:

        Heippa!

        Kiitos vastauksesta.
        Tuota tuota...Onko mahdollista että on miehet mennyt sekasin?
        Vaalea pitkä mies on sellainen jonka kanssa minulla oli pientä tapailua jne eron jälkeen? siitä jutusta teidän ettei tule pitemmän päälle mitään, mutta ihan mukava ihminen.
        Kun tämä entinen mies ei ole kamalan pitkä ja hän on tumma?
        Aurinkoa sinunkin keväseen! Olisin kiitollinen jos vielä katsoisit onko tosiaan nyt miehen sekasin :)

        Niin, näin vaalean miehen jäävän pois elämästäsi ja tumman astuvan tilalle - siksi juuri usein kysynkin, onko vaalea se-ja-se jne. koskapa näkemiään henkilöitä ei välttämättä aina yhdistä oikein tuntematta. Itse siis tunnistat parhaiten kuka on kuka, mutta tällä vaalealla miehellä ja Sinulla siis en nähnyt yhteistä tulevaisuutta. Näinkin siis tämän miehen, jonka kanssa viimeksi olit ollut, enkä entistä avomiestäsi..

        Tulevaisuudessa miehesi tulee olemaan tumma - onko se sitten entinen avomiehesi vai joku muu, se jää nähtäväksi.. Uskon että tämä asia selvinnee jo tämän kevään/kesän aikana ainakin johonkin suuntaan. Hyvää jatkoa Sinulle!


      • Mirvaska
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Niin, näin vaalean miehen jäävän pois elämästäsi ja tumman astuvan tilalle - siksi juuri usein kysynkin, onko vaalea se-ja-se jne. koskapa näkemiään henkilöitä ei välttämättä aina yhdistä oikein tuntematta. Itse siis tunnistat parhaiten kuka on kuka, mutta tällä vaalealla miehellä ja Sinulla siis en nähnyt yhteistä tulevaisuutta. Näinkin siis tämän miehen, jonka kanssa viimeksi olit ollut, enkä entistä avomiestäsi..

        Tulevaisuudessa miehesi tulee olemaan tumma - onko se sitten entinen avomiehesi vai joku muu, se jää nähtäväksi.. Uskon että tämä asia selvinnee jo tämän kevään/kesän aikana ainakin johonkin suuntaan. Hyvää jatkoa Sinulle!

        siksi ajattelinkin juuri kertoa tästä vaaleasta joka jäänyt kyllä tosiaan nyt pois elämästäni mutta oli tässä välissä, koska tiedän että ettehän te pysty aina yhdistämään suoraan onko näkemänne mies juuri se tyyppi josta kysyn, siksi halusin tilannetta selventää :)

        ent.avomieheni on tosiaan tumma, joten ehkäpä sitten on vielä toivoa hänen suhteen tulevaisuudessa :)
        Toivottavasti kesällä viimeistään rakkaus kukoistaa, jollei häneen niin sitten täytyy tyytyä johonkin muuhun :)

        Kiitos vielä sinulle, ja hyvää kevään jatkoa!


      • siis ennustus
        Mirvaska kirjoitti:

        Heippa!

        Kiitos vastauksesta.
        Tuota tuota...Onko mahdollista että on miehet mennyt sekasin?
        Vaalea pitkä mies on sellainen jonka kanssa minulla oli pientä tapailua jne eron jälkeen? siitä jutusta teidän ettei tule pitemmän päälle mitään, mutta ihan mukava ihminen.
        Kun tämä entinen mies ei ole kamalan pitkä ja hän on tumma?
        Aurinkoa sinunkin keväseen! Olisin kiitollinen jos vielä katsoisit onko tosiaan nyt miehen sekasin :)

        ei taaskaan (yllätys yllätys!) Mennyt nappiin tai lähellekkään oikeaa niin päätit vähän auttaa Cherryä..? Herää Mirvaska elämään! Ei tämä ole todellista, että ihmiset menevät näin helppoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe