Täällä sekoo pää

Anonyymi

Ja täällä tekee arviointeja kirjoitusten perusteella jotka voi olla keltä vaan? Korjaa jos on korjattavaa. Naiselle tämä. Enempää en avaa tätä..

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä tee arviointeja täällä. Tee ne muualla. Minä teen samoin. Naiselta.

    • Anonyymi

      Jos tuntuu ettå sekoo pää laita hyvä ihminen palsta kiinni.

    • Anonyymi

      Meillä on ollut 2 vuotta tuo korona, nyt täysi sota noin lähellä.
      En yhtään ihmettele, jos joka neljännellä täälläkin on pää täysin sekaisin.
      Älä tee arvioita täällä.

      • Anonyymi

        No pienestäpä teillä sekoaa päät.


    • Anonyymi

      Ei täällä sekoa jos osaa suodattaa oikein. Näin viime yönä yhden miehen unessani pitkästä aikaa. Vain hän saa kehoni heräämään.

    • Anonyymi

      Joo. Oikeessa elämässä parempi..terveisin ap.poistun.

      • Anonyymi

        Oikeassa elämässä ei virtuaalielämässä.


    • Anonyymi

      Eikai kukaan sellaista tekisi? 🤨

    • Anonyymi

      Mies, mä kirjottelen tänne vaan kuinka ihana sä olet ja että mulla on ikävä sua ja että mä tykkään susta ihan hirveästi. Mitkään ilkeät jutut/en tykkää susta jutut yms. ei ole multa. En tiedä mitä arviointeja sä nyt olet tehnyt.

      • Anonyymi

        Eihän se nyt sinulle ollut.


      • Anonyymi

        Miten musta tuntuu, että olen ainoa joka on tänne tuollaisia kirjoittanut pitkään aikaan!
        -sivusta


      • Anonyymi

        Sellaiset jutut ei mulle kuulu, piä hyvänäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset jutut ei mulle kuulu, piä hyvänäsi!

        Piä. mikä ihmeen piä?


    • Anonyymi

      Tai avaampas senverran..kun et vastannut viestiin niin ajttelin että ei enää kiinnosta. Siksi poistuin sieltä you know😔

    • Anonyymi

      No joku voi kirjoittaa tänne ihan tosissaan toiselle, mutta en tiedä mihin viittaat.

    • Anonyymi

      Puhutko itsestäsi, juurikin tuon kirjoituksesi perusteella?

    • Anonyymi

      En ole sekopää, ja jutut joihin on tartuttu on tullut esiin muualla kuin tällä palstalla. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä, ja käytyäni näitä lukemassa ja yhdistelemällä ihmisiin jotka ovat näistä puhuneet, oli parempi oikaista itseään kohdistuvat asiat täällä. Oikaisutapana käytettiin itseä ja omia asioita, jolloin pyrittiin kuitenkin julkisessa kirjouttelussa olemaan korrekti muiden yksityisyydelle, sairauksille ja muulle arkaluonteisille asioille. Mielestäni kuitenkin vastuuta täytyy laittaa niille henkilöille jotka ovat julkista kirjoittelua tehneet, tai ryhtyneet kostoihin tai virheellisen tiedon levitykseen tämän palstan perusteella ja oman mielipiteen pohjalta ja vieneet asiat muualle. Pienestä asiasta kasvoi iso moniin ihmisiin kohdistuva riitatilanne. Jota peiteltiin, vääristeltiin ja hävettiin. Jota ei saatu ratkaistua, kukaan ei myönnä mitään ja on perunut puheitaan että on täällä ikinä ollut. Ja ovat alunperin joutunut nettirikollisten ja muiden uhrien hampaisiin. Moni mietti mainetta, parisuhdetta, psyykkisia asioita, rikollista toimintaa, roolia olla kiusattu tai kiusaaja. Toivotaan että porukamme erimielisyydet, psyykeongelmat ja muu häiriötä aiheuttanut toiminta ei jatku ja päättyy tähän. Samoin kaikki virheellisen tiedon levitys täällä ja muualla. Kaikkea ei ikinä saada pois, ja vaikutuksista on maksettu kymmeniä tuhansia euroja, ehkä enemmänkin, puhumattakaan muista vaikutuksista. Kiitos. Ps. Hän voi laittaa kyllä viestiä halutessaan 😊 elämä jatkuu, emmekä ole kostamassa.

      • Anonyymi

        Kova oli kiire hakea hakea osoite tälle provokatiiviselle heräteviestille vailla alkua, päätä tai häntää, mutta koska sitä ei löytynyt, niin ei tässä jaksa tiliään enempää huhkia ja tappiomielialaa muutenkin ilmeisesti liikkeellä.


    • Anonyymi

      Älä nyt noin sano- täällähän on loputtomasti mahdollisuuksia maalittaa joku epäedullinen kirjoitus toisten piikkiin kun ei parempaakaan keksitä ja eihän sitä nyt pyörällään uudestaan

      • Anonyymi

        Pyörääkään uudestaan siis, mutta niin samat ketkujen säälittävät metkut pysyy vakiona joka käänteessä ja nopeudessa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörääkään uudestaan siis, mutta niin samat ketkujen säälittävät metkut pysyy vakiona joka käänteessä ja nopeudessa👍

        Kiitos, olen enemmän kuin happy jotta tämä päättyy. Jatkatte vaan niin kuin haluatte, meidän puolelta tämä on tässä.


      • Anonyymi

        Sitä täällä näytään tekevän, ja aika pitkälle menty. Miksi, se on toinen kysymys.

        Tämä on ainoa viestini ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä täällä näytään tekevän, ja aika pitkälle menty. Miksi, se on toinen kysymys.

        Tämä on ainoa viestini ketjuun.

        Viedäkseen huomion kenties pois jostain muusta ja vielä näin epärelevantilla keinolla. Huh huh kuinka säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, olen enemmän kuin happy jotta tämä päättyy. Jatkatte vaan niin kuin haluatte, meidän puolelta tämä on tässä.

        Kauheasti sitä kaikkea aina luvataan, mutta mistä puuttuu näyttö niin sitä ei varmaan silloin ikäänkuin ole, eiks jeh?


    • Anonyymi

      Ei kannata tehdä arviointeja näiden kirjoitusten perusteella. Elämä on muualla kuin täällä. Täällä on liikaa sopankeittäjiä jotka tahallaan tai huomaamattaan sotkee asioita!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe