Witch sarjakuva

Anonyymi

Moi

Itse pidän kovasti Disneyn Italian tuottamasta witch sarjakuvasta. Sehän loppui suomessa ajat sitten. Ja vissiin Italiassakin.

Eksyykö tähän keskusteluun muita witch sarjakuvan ystäviä? Olen tosi lapsenmielinen. Vaikka oon jo 29 vuotta niin pidän silti kyseisestä sarjakuvasta. Toki en tiedä minkä ikäisille se on tarkotettu... lapsille? Vai lapsille ja nuorille? Miksi ei myös aikuisille? Olipa tämä sarjakuva tarkotettu mille ikäryhmälle tahansa niin sitähän saa lukea kaiken ikäiset. Varmasti on muitakin aikuisia jotka pitää witch sarjakuvasta.

Minusta 1-5 kauden witch sarjakuvat oli parhaita. Ykkös suosikki witch saaga eli kausi on minulla 5 kausi. Se on mun suosikki koska siinä Oruben ja Cedricin välille tulee suhde.

Kissamainen soturi tyttö Orube onkin mun suosikki henkilöhahmo sarjakuvassa. Pidän myös Corneliasta ja Haylinista...

Onko täällä muita witch faneja? Suosiki henkilönne? Mitä tahansa keskustelua tästä sarjiksesta.

Ihanaa Maaliskuuta kaikille

1

1338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin pidän!! Pidän kaikista viidestä yhtä paljon mutta Taranee ja Irma on hieman mun suosikkeja. Kuulin myös että witch on kaiken ikäisille ja nuorille ja ne tekijät yritti vähän niinkuin tehdä siitä kiinnostavampaa vanhemmille vaikka se näyttääkin ”lapselliselta” tämä tulee esille 2 kaudessa. Oon surullinen että se lehti lopetettiin vaikka jäi kaksi muuta saagaa välistä ): mutta se meni huonommaksi ja huonommaksi mutta mun mielestä 10 saagassa olisi ollut vähän potentiaalia olla hyvä. Mulla on kaikki ne sarjikset paitsi ne jotkut alkunumerot 1-5 mutta niitä ei löydä yhtikäs mistään... mutta mulla on ne aikakirjoina. Lempi vihollinen on Nerissa koska hän on oikeesti todella hyvin tehty hahmo! Pystyn puhumaan witchistä vaikka 24 tuntia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2129
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      363
      1478
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe