Ketä nää on, jotka kiertää Riihimäellä ihmisten pihoilla ja hakee röyhkeästi vaan kaikki tavarat mitkä vaan irti lähtee? Tullaan ihan oveltakin hakemaan hyvä ettei paskaset kukkaruukutkin lähde matkaan. Haistakaa v****tu! Onko tosiaan riihimäkeläiset näin köyhiä, että kaikki kelpaa?
Poliisejakaan ei näy enää yhtään missään. Vissiin ovat donitseja syömässä Hämeenlinnassa.
Kaikki mikä vaan irtoaa, niin lähtee pihoilta :(
9
966
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet muuttanut selkeästi Riihimäelle.
- Anonyymi
En ihmettele yhtään. Missään en ole nähnyt yhtä paljon nistejä ja pikkurikollisia kuin Riihimäellä, en edes Amsterdamin ghetossa. Oikein kunnon pääsiäiskaupunki tosiaan. Suomen surkeimpia kaupunkeja.
- Anonyymi
Laihat hupparipojat reppuineen haahuilee ja kerää kaiken irtonaisen !
- Anonyymi
Näin tasa-arvon aikana korjaan kirjoittamaasi. Myös tytöt vievät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki siltä väliltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Ja kaikki muut 10 sukupuolta !
- Anonyymi
Kaupoissa on lisätty valvontaa niin paljon että nyt etsitään helpompia kohteita. Nämä ovat näitä juttuja, kun varakkaat suojelevat omaisuuttaan, niin vähävaraiset kärsivät. Kohta alkaa varmaan koteihin tunkeutuminen, jos pihoilta ei löydy mitään irti lähtevää..
- Anonyymi
Näin taitaa tosiaan olla. Nyt on viime aikoina murtauduttu myös Peltosaaren kerrostalojen kellareihin. Sieltä sitten jotain eläkeläisten rättejä matkaan, varmaan tienaa huikeasti "saaliilla".
- Anonyymi
minulta on viety kotoa kaapeista, yleisavaimella käyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662