Olen lukenut täältä,että Helluntalaiset ovat tuomitsevia ja eivät usko Jesus Kristukseen.
Mikä se suuntaus sitten on jos ei ole Kristillinen?
Onko Liperissä Helluntalaisia?
6
730
Vastaukset
- Anonyymi
On, siikasalmen koulu on 1800-luvun amerikkalainen lahkon koulu.
Paljon on lahko ääliöitä 1800 luvulta.. - Anonyymi
Kertokaa viisaammat miksi uskoa harhoihin ja satuolentoihin ?
Minusta helvetin typerää touhua...
Meillä on yleensä 0 - 100 vuotta elinaikaa miksi kiduttaa itseään sekopäisillä tarinoilla ja uskolla satuhahmoihin.
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...- Anonyymi
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...
Ihan oikein teet !! Et ole huonompi ihminen.Elä ja koe,se on elämän tarkoitus mutta Rakkaus..pidä se mielessä niin kaikki on hyvin!
- Anonyymi
Olemmeko täällä elämässä kuolemaa varten,vai elämässä elämää varten mikä meille on annettu!
- Anonyymi
No onhan heitä ja paljon..Juutalaisuuteen uskovia..
- Anonyymi
No, on ja joitakin.Uskovat Juutalaisuuteen ja sapatiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934