Olen lukenut täältä,että Helluntalaiset ovat tuomitsevia ja eivät usko Jesus Kristukseen.
Mikä se suuntaus sitten on jos ei ole Kristillinen?
Onko Liperissä Helluntalaisia?
6
797
Vastaukset
- Anonyymi
On, siikasalmen koulu on 1800-luvun amerikkalainen lahkon koulu.
Paljon on lahko ääliöitä 1800 luvulta.. - Anonyymi
Kertokaa viisaammat miksi uskoa harhoihin ja satuolentoihin ?
Minusta helvetin typerää touhua...
Meillä on yleensä 0 - 100 vuotta elinaikaa miksi kiduttaa itseään sekopäisillä tarinoilla ja uskolla satuhahmoihin.
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...- Anonyymi
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...
Ihan oikein teet !! Et ole huonompi ihminen.Elä ja koe,se on elämän tarkoitus mutta Rakkaus..pidä se mielessä niin kaikki on hyvin!
- Anonyymi
Olemmeko täällä elämässä kuolemaa varten,vai elämässä elämää varten mikä meille on annettu!
- Anonyymi
No onhan heitä ja paljon..Juutalaisuuteen uskovia..
- Anonyymi
No, on ja joitakin.Uskovat Juutalaisuuteen ja sapatiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731