Olen lukenut täältä,että Helluntalaiset ovat tuomitsevia ja eivät usko Jesus Kristukseen.
Mikä se suuntaus sitten on jos ei ole Kristillinen?
Onko Liperissä Helluntalaisia?
6
758
Vastaukset
- Anonyymi
On, siikasalmen koulu on 1800-luvun amerikkalainen lahkon koulu.
Paljon on lahko ääliöitä 1800 luvulta.. - Anonyymi
Kertokaa viisaammat miksi uskoa harhoihin ja satuolentoihin ?
Minusta helvetin typerää touhua...
Meillä on yleensä 0 - 100 vuotta elinaikaa miksi kiduttaa itseään sekopäisillä tarinoilla ja uskolla satuhahmoihin.
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...- Anonyymi
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...
Ihan oikein teet !! Et ole huonompi ihminen.Elä ja koe,se on elämän tarkoitus mutta Rakkaus..pidä se mielessä niin kaikki on hyvin!
- Anonyymi
Olemmeko täällä elämässä kuolemaa varten,vai elämässä elämää varten mikä meille on annettu!
- Anonyymi
No onhan heitä ja paljon..Juutalaisuuteen uskovia..
- Anonyymi
No, on ja joitakin.Uskovat Juutalaisuuteen ja sapatiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694