Olen lukenut täältä,että Helluntalaiset ovat tuomitsevia ja eivät usko Jesus Kristukseen.
Mikä se suuntaus sitten on jos ei ole Kristillinen?
Onko Liperissä Helluntalaisia?
6
711
Vastaukset
- Anonyymi
On, siikasalmen koulu on 1800-luvun amerikkalainen lahkon koulu.
Paljon on lahko ääliöitä 1800 luvulta.. - Anonyymi
Kertokaa viisaammat miksi uskoa harhoihin ja satuolentoihin ?
Minusta helvetin typerää touhua...
Meillä on yleensä 0 - 100 vuotta elinaikaa miksi kiduttaa itseään sekopäisillä tarinoilla ja uskolla satuhahmoihin.
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...- Anonyymi
Minä elän täysillä jokaisen päivän enkä ole muita huonompi ihminen, uskon itseeni ja kykyihini elämässä se riittää...
Ihan oikein teet !! Et ole huonompi ihminen.Elä ja koe,se on elämän tarkoitus mutta Rakkaus..pidä se mielessä niin kaikki on hyvin!
- Anonyymi
Olemmeko täällä elämässä kuolemaa varten,vai elämässä elämää varten mikä meille on annettu!
- Anonyymi
No onhan heitä ja paljon..Juutalaisuuteen uskovia..
- Anonyymi
No, on ja joitakin.Uskovat Juutalaisuuteen ja sapatiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000571930824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132395Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1851511Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221237- 71950
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41887Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72804Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57802En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41752Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75652