Pyydän anteeksi

Anonyymi

en halua mennä vihaisena nukkumaan ja tässä tilanteessa ymmärtää että sitä turhautuu välillä itse kukin. Rakas oot, ja tärkeä, muista se ja nuku hyvin 💜💌

17

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydät anteeksi ja kukaan ei tiedä edes kenelle.

      Mitä itse ajattelisit, jos sinulta pyydetään anteeksi, mutta et sitä edes tietäisi? Aika yhtä tyhjän kanssa vai mitä?

      • Anonyymi

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Än on isompi kun tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.


      • Anonyymi

        Tekisi hyvää sun naisellisuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Sulla ei ole oikeutta toimia näin, koita ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D

        En ole tuo sama nainen- no mikä tai kuka nainen väität tällä kertaa olevasi, ei voi tietää. Mitä tulee hakkerointiin, niin ei taida tuollain ns yksittäistahona onnistua ja vaikka onnistuisi niin kasetti tuskin pysyy edes muutamia minuutteja fokuksessa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää elämässä enää kuin 4 rakasta ihmistä, lapset, hän ja veli. Muut ne tuhosi elämästäni. Toivon heille niin paljon pahaa elämään kuin ansaitsevatkin.

    • Anonyymi

      Miksi sinä olet vihainen?
      Nainen kysyy.

    • Anonyymi

      Huomasin että joku riehuu ja kostaa palstalla jollekin jotain. Sinäkö se olitkin satavuotta kirjoitellut..

      • Anonyymi

        Juu, sama mies se on. Eikö olekin helpottavaa elämä nyt kun tämä arvoitus ratkesi👍


    • Anonyymi

      Minä en ole tätä kirjoittanut. Harhatäti lukee samaksi, mutta älä sä mies luule. En ole vihainen sinulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe