Pyydän anteeksi

Anonyymi

en halua mennä vihaisena nukkumaan ja tässä tilanteessa ymmärtää että sitä turhautuu välillä itse kukin. Rakas oot, ja tärkeä, muista se ja nuku hyvin 💜💌

17

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydät anteeksi ja kukaan ei tiedä edes kenelle.

      Mitä itse ajattelisit, jos sinulta pyydetään anteeksi, mutta et sitä edes tietäisi? Aika yhtä tyhjän kanssa vai mitä?

      • Anonyymi

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Än on isompi kun tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.


      • Anonyymi

        Tekisi hyvää sun naisellisuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Sulla ei ole oikeutta toimia näin, koita ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D

        En ole tuo sama nainen- no mikä tai kuka nainen väität tällä kertaa olevasi, ei voi tietää. Mitä tulee hakkerointiin, niin ei taida tuollain ns yksittäistahona onnistua ja vaikka onnistuisi niin kasetti tuskin pysyy edes muutamia minuutteja fokuksessa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää elämässä enää kuin 4 rakasta ihmistä, lapset, hän ja veli. Muut ne tuhosi elämästäni. Toivon heille niin paljon pahaa elämään kuin ansaitsevatkin.

    • Anonyymi

      Miksi sinä olet vihainen?
      Nainen kysyy.

    • Anonyymi

      Huomasin että joku riehuu ja kostaa palstalla jollekin jotain. Sinäkö se olitkin satavuotta kirjoitellut..

      • Anonyymi

        Juu, sama mies se on. Eikö olekin helpottavaa elämä nyt kun tämä arvoitus ratkesi👍


    • Anonyymi

      Minä en ole tätä kirjoittanut. Harhatäti lukee samaksi, mutta älä sä mies luule. En ole vihainen sinulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe