Pyydän anteeksi

Anonyymi

en halua mennä vihaisena nukkumaan ja tässä tilanteessa ymmärtää että sitä turhautuu välillä itse kukin. Rakas oot, ja tärkeä, muista se ja nuku hyvin 💜💌

17

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydät anteeksi ja kukaan ei tiedä edes kenelle.

      Mitä itse ajattelisit, jos sinulta pyydetään anteeksi, mutta et sitä edes tietäisi? Aika yhtä tyhjän kanssa vai mitä?

      • Anonyymi

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Än on isompi kun tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.


      • Anonyymi

        Tekisi hyvää sun naisellisuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Sulla ei ole oikeutta toimia näin, koita ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D

        En ole tuo sama nainen- no mikä tai kuka nainen väität tällä kertaa olevasi, ei voi tietää. Mitä tulee hakkerointiin, niin ei taida tuollain ns yksittäistahona onnistua ja vaikka onnistuisi niin kasetti tuskin pysyy edes muutamia minuutteja fokuksessa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää elämässä enää kuin 4 rakasta ihmistä, lapset, hän ja veli. Muut ne tuhosi elämästäni. Toivon heille niin paljon pahaa elämään kuin ansaitsevatkin.

    • Anonyymi

      Miksi sinä olet vihainen?
      Nainen kysyy.

    • Anonyymi

      Huomasin että joku riehuu ja kostaa palstalla jollekin jotain. Sinäkö se olitkin satavuotta kirjoitellut..

      • Anonyymi

        Juu, sama mies se on. Eikö olekin helpottavaa elämä nyt kun tämä arvoitus ratkesi👍


    • Anonyymi

      Minä en ole tätä kirjoittanut. Harhatäti lukee samaksi, mutta älä sä mies luule. En ole vihainen sinulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe