en halua mennä vihaisena nukkumaan ja tässä tilanteessa ymmärtää että sitä turhautuu välillä itse kukin. Rakas oot, ja tärkeä, muista se ja nuku hyvin 💜💌
Pyydän anteeksi
Anonyymi
17131
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 17
Vanhimmat
Pyydät anteeksi ja kukaan ei tiedä edes kenelle.
Mitä itse ajattelisit, jos sinulta pyydetään anteeksi, mutta et sitä edes tietäisi? Aika yhtä tyhjän kanssa vai mitä?
Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T
Än on isompi kun tee?
Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.
Tekisi hyvää sun naisellisuudelle.
Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.
No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?
En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.
Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi
Sulla ei ole oikeutta toimia näin, koita ymmärtää.
Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D
En ole tuo sama nainen- no mikä tai kuka nainen väität tällä kertaa olevasi, ei voi tietää. Mitä tulee hakkerointiin, niin ei taida tuollain ns yksittäistahona onnistua ja vaikka onnistuisi niin kasetti tuskin pysyy edes muutamia minuutteja fokuksessa.
Minulla ei ole enää elämässä enää kuin 4 rakasta ihmistä, lapset, hän ja veli. Muut ne tuhosi elämästäni. Toivon heille niin paljon pahaa elämään kuin ansaitsevatkin.
Miksi sinä olet vihainen?
Nainen kysyy.
Huomasin että joku riehuu ja kostaa palstalla jollekin jotain. Sinäkö se olitkin satavuotta kirjoitellut..
Juu, sama mies se on. Eikö olekin helpottavaa elämä nyt kun tämä arvoitus ratkesi👍
Minä en ole tätä kirjoittanut. Harhatäti lukee samaksi, mutta älä sä mies luule. En ole vihainen sinulle.