en halua mennä vihaisena nukkumaan ja tässä tilanteessa ymmärtää että sitä turhautuu välillä itse kukin. Rakas oot, ja tärkeä, muista se ja nuku hyvin 💜💌
Pyydän anteeksi
17
129
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydät anteeksi ja kukaan ei tiedä edes kenelle.
Mitä itse ajattelisit, jos sinulta pyydetään anteeksi, mutta et sitä edes tietäisi? Aika yhtä tyhjän kanssa vai mitä?- Anonyymi
Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T
Än on isompi kun tee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen kyllä et osaa yhistää tään muualla tapahtuneisiin juttuihin. N>T
Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.
- Anonyymi
Tekisi hyvää sun naisellisuudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku ootkin se lespo! Kunnolla tarvitsisit munaa, ei mulla muuta.
Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tarvitsen turvan, mielenrauhan, kotirauhan, lepoa ja paljon ruokaa. Mut on rikottu.
No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ihan hirveää sulle on mies tapahtunut- onko pingispallo viety tai jotain muuta?
En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies. Älä vesitä kenenkään sanoja.
Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi
Sulla ei ole oikeutta toimia näin, koita ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta tyylistä voi erehtyä. No ehkä joku hyysää sinua naistenpäivän kunniaksi
Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Oon myös nainen ja väität samaa mulle, En ole tuo sama nainen. Hah sulle ja harhoilles. Ketä kiinnostaa harhainen palstamummo. Hakkeroin sut. :D
En ole tuo sama nainen- no mikä tai kuka nainen väität tällä kertaa olevasi, ei voi tietää. Mitä tulee hakkerointiin, niin ei taida tuollain ns yksittäistahona onnistua ja vaikka onnistuisi niin kasetti tuskin pysyy edes muutamia minuutteja fokuksessa.
- Anonyymi
Minulla ei ole enää elämässä enää kuin 4 rakasta ihmistä, lapset, hän ja veli. Muut ne tuhosi elämästäni. Toivon heille niin paljon pahaa elämään kuin ansaitsevatkin.
- Anonyymi
Miksi sinä olet vihainen?
Nainen kysyy. - Anonyymi
Huomasin että joku riehuu ja kostaa palstalla jollekin jotain. Sinäkö se olitkin satavuotta kirjoitellut..
- Anonyymi
Juu, sama mies se on. Eikö olekin helpottavaa elämä nyt kun tämä arvoitus ratkesi👍
- Anonyymi
Minä en ole tätä kirjoittanut. Harhatäti lukee samaksi, mutta älä sä mies luule. En ole vihainen sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634