Airiston toinen ruumis

Kukahan hän oli? ja miten sinne mereen päätynyt niin että vieläkin löytyy jos kadonnut 1979? Olis luullut että virrat vie vai painunut pohjaan kuten Ilpo?

8

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja luulisi noin pitkän ajan aikana ruumiinkin sen verran hajoavan/maatuvan vedessäkin. Mutta sen puoleen hyvä että löytyi niin jäljellä olevat omaiset saisivat mielenrauhan. Siinä mielessä, että ei tarvitsisi enää miettiä mihin on päätynyt. Toivottavasti jotenkin selviää, vaikkakin varsin hankalaa näin pitkän ajan jälkeen...

• Anonyymi

Mihinhän tuo arvio tuosta katoamisajankohdasta nyt tässä vaiheessa perustuu??!!

• Anonyymi

Tapaus liittyy Härmäläiseen. Poliisi selvitti vainajan henkilöllisyyden, kyseessä ei ollut rikos. Härmäläisen tapauksessa murhaaja tuomittiin elinkautiseen.

• Anonyymi

Jos oli tungettu jonnekin tynnyriin tai matkalaukkuun .

• Anonyymi

Mihin virtojen olisi pitänyt viedä? Varmasti liikkunutkin ennen kuin lopullisesti uponnut pohjaan.

• Anonyymi

Onko tästä toisesta Airiston ruumiista selvinnyt enempää?

• Anonyymi

Tänään alkaa Airiston Helmen palkanmaksujen selvitys käräjäoikeudessa.
        Pavel Melnikov on luvannut ut olla läsnä käräjäoikeudessa nyt tammikuussa.

• Anonyymi

Saattanut kadota mereen vuonna 1979 onnettomuudessa, ehkä hän on laskenut verkkoja ja pudonnut sinne. Ilmeisesti merivesi on tuossa sopivan kylmää ettei ruumis hajoa totaalisesti eli ranka jäänyt jäljelle. Sen ajan läheiset kuolleet pois ja muille eläville vain etäinen sukulainen, joka katosi mereen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5337
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2098
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1302
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1118
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe