Parit kahden miehen ja yhden naisen seksistä

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksia on tullut kun rouvaa olette panneensa kimpassa?
Mitä hyviä puolia ja mitä huonoja puolia tullut esille.
Mieheni on yrittänyt useita kuukausia houkutella minua mukaan kahden miehen kimppa naiseksi.
Nyt kuukauden päivät erittäin aktiivisesti.
Nyt selvisi miksi on niin halukas saamaan minut mukaan kimppaan.
Hänen pitkäaikainen kaverinsa tulee etelään käymään ja haluaisi minun panevan heidän molempien kanssa.
Ollaan niin paljon puhuttu asiasta että kiinnostaisi toisaaltaan suostua mutta jos mies ei kestäkään katsoa kun vaimoa pannaan.
Miten teillä on sujunut kokeilut?

13

1703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ajatuksena olen sinut sen kanssa että oman vaimon voisi jakaa hyvän ystävän kanssa.
      Vähän sama kuin miksi lainaisin moottoripyörääni vantovieraalle. Luotettavalle kaverille voi lainata.
      Vieraammat ovat vähän.. miksi jakaisin tai lainaisin.

• Anonyymi

No selkeästi tuosta paistaa läpi se, että miehesi on kiinnostuneempi pääsemään kullin makuun, kuin se että sinua päästään panemaan.

• Anonyymi

Olemme heteroja mieheni kanssa että tiedän hänen haluavan nähdä kun omaa vaimoa panee toinenkin mies mutta en tiedä kestääkö katsoa kun toinen mies nuolee tai panee minua tai jos toinen tulee minun suuhun.
        Saanko nauttia toisesta miehestä?
        On niin paljon kysymyksiä.
        Hänen kaverinsa tulee 25.3 eli reilu kaksi viikkoa aikaa miettiä antaako vai ei anna kahdelle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme heteroja mieheni kanssa että tiedän hänen haluavan nähdä kun omaa vaimoa panee toinenkin mies mutta en tiedä kestääkö katsoa kun toinen mies nuolee tai panee minua tai jos toinen tulee minun suuhun.
        Saanko nauttia toisesta miehestä?
        On niin paljon kysymyksiä.
        Hänen kaverinsa tulee 25.3 eli reilu kaksi viikkoa aikaa miettiä antaako vai ei anna kahdelle miehelle.

Eikös tuo riipu paljolti siitä, että mitä teette keskenänne? Jos et suostu ottamaan mieheltäsi suihin (mahdollisesti loppuun saakka) tai anna miehesi nuolla piirakkaasi tai harrasta peppuseksiä, mutta teet niin vieraan kanssa, niin miehesi kokee varmaankin tilanteen epäreiluna. Jos teet vieraan kanssa samoja mitä miehesikin kanssa, niin silloin ei synny epäreilua kilpailutilannetta.

• Anonyymi

Hyviä puolia siinä on, että pysyt keskipisteenä ja saat varmasti riittävästi. Ainakin meillä on käynyt niin, että muutama kierros menee niin, että kun toinen lopettaa, toinen on uudelleen valmiina.
      Ja myöhemmin voit harrastaa seksiä sen kanssa, kummalla seisoo eli hyvin hallittava kuvio. Suuremmasta joukosta en olisi yhtä varma. Voisi tulla kilpailua ym.
      Huono puoli olisi miehesi mustasukkaisuus ja vieraan omistushalu. Ne asiat täytyy yrittää puhua etukäteen, vaikka tunteet voivat siitä huolimatta tulla yllätyksenä puhumisesta huolimatta. Ja muista huomioida miehesi, ettet liiaksi heittäydy vieraan pantavaksi. Se ehkäisee mustasukkaisuutta.
      Minä olen kyllä nauttinut ja tuntenut olevani tapaamisten jälkeen tosi naitu nainen.

• Meillä toimii samalla tavalla..ja ihanaa on ollut...

• Anonyymi
        PariSavosta kirjoitti:

Meillä toimii samalla tavalla..ja ihanaa on ollut...

Sikailua röh röh 🐷 🐽

• Anonyymi

Vaimo oli pitkään vastaan kimppa ajatusta.
      Sitten kun sain hänet kerran mukaan ja hän huomasi ettei mitään pahaa tapahtunut niin on pystynyt nauttimaan kahden miehen kanssa.
      Nyt meillä on vaki kimppamies joka on usein meillä yötä jääden vaimoni kanssa panemaan kun lähden töihin.

• Anonyymi

Se on varmaan jokaisella niin erilainen juttu.
      Meillä oli yhteinen päätös se että vaimoa éttei nai kukaan tuttava piiristä.
      Sitten kun tilanne tuli,se oli aivan jäätävän kiihoittavaa tilanne.
      Kuvittelin kaikenlaista siitä tilanteesta,mutta se oli paljon muuta.
      Kun näin sen,kuinka vaimoani alettiin riisumaan ,ja pillu oli poikien katseltavissa.
      Alkoi melkoinen tunteiden kamppailu.
      Vaimo oli siinä tilassa ettei olisi pystynyt enää kieltäytymään, vaan tyrkytti persettään pojille. Ja pojat käyttivät hyväksi kiimasta naista.
      Kun pillua alettiin nuolemaan ,sisällä kuohui niin että oli pakko mennä tilanteesta pois.
      Tulin takaisiin kun makkarista alkoi kuulua nainnin ääniä ja vaimo voihki.
      Oli se niin tajunnan räjäyttäviä katsoa kun vaimon päällä nuori mies työntyi vaimoon.
      Se oli yllättävää kuinka vaimo nautti tilanteesta.
      Se oli vaimolle aika suuri hetki,hän kun oli arka noissa jutuissa.
      Ja nyt kaksi miestä katsoi vierestä kun hän oli yhdynnässä.
      Se oli puhdasta kiimaa .

• Anonyymi

Ja taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä peräkamarissa hehehehee 🤣 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä peräkamarissa hehehehee 🤣 😂

Sinäkin runkkari seuraat täällä🤯

• Anonyymi

Mä haluun kans....

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      7789
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5798
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2923
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1620
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      332
      1335
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe