Käyttäjät ovat mielipiteensä ilmaisseet

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marginaaliradioita joista osa ei edes kuulu muuta kuin netissä.

      • Anonyymi

        Sitäkin suosituimpia. Kaikki nuo kuuluu FM taajuuksilla. Useilla taajuuksilla paitsi radio soi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin suosituimpia. Kaikki nuo kuuluu FM taajuuksilla. Useilla taajuuksilla paitsi radio soi.

        Viva Classica EI ole FM-taajuuksilla joten valehtelet! Se on pelkkä nettiradio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viva Classica EI ole FM-taajuuksilla joten valehtelet! Se on pelkkä nettiradio.

        Pitäisikö sinun mennä taas sinne Pookiketjuun rääkymään, Pookiukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun mennä taas sinne Pookiketjuun rääkymään, Pookiukko.

        Minähän EN ole mikään pookiukko enkä ole koskaan hehkuttanut pookia joten valehtelet TAAS! Tai kuvittelet vainoharhaisesti olemattomia!


      • Anonyymi

        Koska riehut kaikissa muissa ketjuissa kuin Pookiketjuissa. Joku kytkös sinulla saattaa olla pookiukkoon, jos et itse ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska riehut kaikissa muissa ketjuissa kuin Pookiketjuissa. Joku kytkös sinulla saattaa olla pookiukkoon, jos et itse ole.

        Minä en ole riehunut toisinkuin sinä! Eikä minulla ole mitään kytköksiä mihinkään pookiukkoon jos sellasta edes on olemassakaan! Joten olet sairas, paranoidinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole riehunut toisinkuin sinä! Eikä minulla ole mitään kytköksiä mihinkään pookiukkoon jos sellasta edes on olemassakaan! Joten olet sairas, paranoidinen!

        Kävi vain mielessä koska pookiukko vaikuttaa melko sairaalta. Pookista sinulla ei ole pahaa sanottavaa vaikka kaikki hyvät radiot kyllä haukut. Samanlaista intoa löytyy...mietinpä vain että uskoako sinua.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi vain mielessä koska pookiukko vaikuttaa melko sairaalta. Pookista sinulla ei ole pahaa sanottavaa vaikka kaikki hyvät radiot kyllä haukut. Samanlaista intoa löytyy...mietinpä vain että uskoako sinua.🤔

        En ole haukkunut mitään radiota täällä! Sanoin vain että Viva Classica ei kuulu FM-aalloilla! Ja onhan nuo mainitut asemat melkoisen marginaalisia, mikä siinä ottaa niin päähän? Ei se ole haukkumista.


      • Anonyymi

        Viva on ainoa puhdas nettiradio noista. Radio Soi kuulunut FM taajudella ja kuuluu edelleen epäsäännöllisen säännöllisesti.

        Hyvä että edes netinkautta voi laatuasemia kuunnella, jos ei FM taajudella niitä ole. Onneksi jossain päin Suomea on FM taajudellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole haukkunut mitään radiota täällä! Sanoin vain että Viva Classica ei kuulu FM-aalloilla! Ja onhan nuo mainitut asemat melkoisen marginaalisia, mikä siinä ottaa niin päähän? Ei se ole haukkumista.

        Kuulostavat silti paremmilta kuin paljon isommat asemat.

        Järviradiota en pitäisi marginaaliasemana kun on vajaa 40 taajuuskokonaisuutta FM verkossa.

        SEA FM ei toki kuuluu niin laajalla kuin, Basso, Loop taikka NRJ, mutta 100 varmasti jos kuuluisi keräisi enemmän kuuntelijoita. Toki se on nyt yksi suosituimmista kotimaisista netistä kuunnelluista asemista. FM taajudella kattaa pysyvästi mm Kemi-Tornio-Ylitornio-Keminmaa-Oulu-Tervola-Rovaniemi-Kempele-Kiiminki yms. Espoossakin harrastelijan toimesta pitkän aikaa lähetetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole haukkunut mitään radiota täällä! Sanoin vain että Viva Classica ei kuulu FM-aalloilla! Ja onhan nuo mainitut asemat melkoisen marginaalisia, mikä siinä ottaa niin päähän? Ei se ole haukkumista.

        Toisaalta voi myös kysyä, että Miksi YLEX suomen toiseksi laajimman kuuluvuuden omaava radioasema 550 tuhatta viikkokuulijaa.Se jos mikä on surkeasti kanavalta, joka kuuluu ainoana Radio Suomen ohella käytännössä koko Suomessa. Pienemmän kuuluvuuden omaavat Nova, Rock ja Suomipop keräävät enemmän kuulijoita. Hekin menettäneet isosti kuulijoita.

        Järviradion 266 tuhatta viikko kulijaa on kirkaasti enemmän kuin YLEX 550 tuhatta, jos otetaan suhteellisuus lukumukaan. Eli suhteessa kuinka suuren osan väestöstä kanavat kattavat. En puhu siitä onko Järviradiolla hyvät kuulijaluvut. vaan suhteutettuna paljon paremmat kuin YLEX:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voi myös kysyä, että Miksi YLEX suomen toiseksi laajimman kuuluvuuden omaava radioasema 550 tuhatta viikkokuulijaa.Se jos mikä on surkeasti kanavalta, joka kuuluu ainoana Radio Suomen ohella käytännössä koko Suomessa. Pienemmän kuuluvuuden omaavat Nova, Rock ja Suomipop keräävät enemmän kuulijoita. Hekin menettäneet isosti kuulijoita.

        Järviradion 266 tuhatta viikko kulijaa on kirkaasti enemmän kuin YLEX 550 tuhatta, jos otetaan suhteellisuus lukumukaan. Eli suhteessa kuinka suuren osan väestöstä kanavat kattavat. En puhu siitä onko Järviradiolla hyvät kuulijaluvut. vaan suhteutettuna paljon paremmat kuin YLEX:llä.

        Kuinka moni YleX:n kohderyhmässä oleva (15v ja siitä kymmenen vuotta eteenpäin) enää kuuntelee radiota? Aika vähän suhteessa verrattuna yli 65-vuotiaiden Järviradioon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe