uimahallissa katsottavaa

Anonyymi

Käyttekö muut uimahallissa salaa vilkuilemassa saunassa ja pesuhuoneessa, toisten vehkeitä. Nyt en ole moneen vuoteen käynyt uimahalleissa. Vieläkö entinen meno jatkuu. Joskus oli hyvinkin kiinnostavaa katseltavaa. Monet tykkäsivät, kun heitä silmäiltiin, Kiinnostais käydä kalua ulkoiluttamassa.

137

7757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just istun Vuosaaren uimahallin kahviossa. Liikaa oli lapsia
      . Pitäis varmaan tulla päivällä

• Anonyymi

Tilanne pitää katsoa. Ei saa olla häiriöksi. Saunassa on tilaisuus vähän vilkuilla. usein löytyy sellainen henkilö joka tykkää sellaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne pitää katsoa. Ei saa olla häiriöksi. Saunassa on tilaisuus vähän vilkuilla. usein löytyy sellainen henkilö joka tykkää sellaisesta.

Kuohia tollaset urpot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuohia tollaset urpot

Eilen kävin Oulun Raksilan uimahallissa, Ihan mukavasti katsottavaa. Ei mitään päällekäyvää porukkaa, siistiä ukkoja. Monet nauttivat elämän pienistä hetkistä, melkein huomaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olis mukava ns yllättää joku touhuissa oleva. Autosta levarilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yllätä mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yllätä mut

Mispäin Suomee oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistpäin oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

kerro miten se tehdään kun kerran osaat

• Anonyymi

Kyllä uimahallissa huomaa, että jotkut pesevät kulliansa huomattavan tarkasti ja kauan. Yleensä itsensä esittelijällä on kyrpä puolikova ja terska paljaana. Muutaman todella ison ja herkullisen isoilla kiveksillä varustetun miehen nähnyt uimahallissa. Pitää vaan itse poistua suihkusta äkkiä, koska tuollainen näky saa himot käyntiin ja kullin kovaksi.

• Anonyymi

oispa kiimasta nähdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oispa kiimasta nähdä

Älä naurata hupiukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä naurata hupiukko

jaa eikö enää itellä seiso vai kateus kutistaa entisestään

• Anonyymi

No jos näkisi, että tykkäät, niin etkä voisi paria kertaa luvan saatuasi vedellä esinahkaa edestakaisin muutaman kerran ja ihailla koko komeutta vähän lähempääkin tai toisinpäin, vai onko ajatuksena ihan mahdoton?

• Anonyymi

kyllä kun oikeen jää tuijottamaan saa sen ison peppuunsa 2 kaverii halus mut mukaan mökille yllätys niitä oli 7 koko illan kalu pepussa ja suussa aamulla uusi kierros

• Kesä tulossa ja ajattelin tehdä sellaisen kylpyläkierroksen. Itse posliinina ollut jo kauan niin ainakin se saa muilta katseita.

• Anonyymi

Mulla kanssa posliini jo vuosia, mutta en ole huomannut kenenkään katseita tai muitakaan kiinnostuksen osoituksia. Ikää on 46v, kaippa nuoremmat saa ihailua enemmän.

• Anonyymi

Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi

Kyllä se on parempi vain katsella siellä uimahallissa,jos tuntuu että seuraa löytyy,on parempi menna ulos autoon.
      muutaman kerran olen saanut karvaisen vanhemman ukon jyhkeää kullin nuppia suuhun saunan jälkeen ulkona autossa.
      Siinä pukkarissa kun pukee voi antaa vinkkiä jos jo saunassa on katseltu...
      Olen pukkarissa vetänyt jalkaan hohtavat satiinipikkarit ja sukkikset,pienet rintaliivit jotka ei näy paljon ulospäin,etenkään talvitakin alta.
      Se antaa kyllä vinkkiä,joko onnistuu tai ei.
      Yhdelle kaverille sanoin millaisessa autossa olen ulkona ja se toimi,sain autoon saunapuhtaan miehen ja ottaa häneltä spermat suuhun.On tuo onnistunut jonkun kerran.

• Anonyymi

Saunassa näkee, jos joku hiplaa "salaa" kulliaan, voi tosiaankin antaa vinkin pukuhuoneessa, jatkaa autossa.
        Sain viimeksi olla kahdestaan saunassa kaverin kanssa hetken, vähän hiplausta ja hätänen imaisu. Asia jäi molemmilla mieleen joskus jatketaan sopivammassa paikassa.
        Kesää odotan kovasti.

• Anonyymi

suihkussa saippuoidessa ns.vahigossa tiputin purkin lattialle pyllistelin heti oli kyselijöitä puh.numeron pyytäjiä kyllä saa jos haluu antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suihkussa saippuoidessa ns.vahigossa tiputin purkin lattialle pyllistelin heti oli kyselijöitä puh.numeron pyytäjiä kyllä saa jos haluu antaa

Kyllä saa kunhan vaan oppii keinot😉

• Anonyymi

mahtawaa ....

• Anonyymi

siellä myös saa kun kauan tuijottaa minäkin saanut suurta mustaa monena kertana

• Anonyymi

olen istunut ison mustan miehen kalu pepussa pukuhuoneessa en liiku puristelen vaan peukkua tulee ohi meneviltä ja hymyä

• Anonyymi

Tulee kyllä vilkuiltua ja toivottua että pääsisi vaikka runkkaamaan yhessä. Mielestäni semmoset 10-15cm on maukkaimman näkösiä.

• Samaa mieltä että 10-15 senttiset (kovana) parhailta näyttää.

• Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

Samaa mieltä että 10-15 senttiset (kovana) parhailta näyttää.

Ei sulle sit kelpaisi tommonen kun mulla on 21cm ja 6cm paksu kyrpä, kelpaisiko se imisit mun kyrpää ja runkkausit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle sit kelpaisi tommonen kun mulla on 21cm ja 6cm paksu kyrpä, kelpaisiko se imisit mun kyrpää ja runkkausit.

tuo vois jo tuntua pepussa aika mahtavalta

• Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

Samaa mieltä että 10-15 senttiset (kovana) parhailta näyttää.

15-20 käyrä suonikas on ihana

• Anonyymi

Ihan höpöhöpö juttuja. Siellä kukaan kyttää ja esittele toisille äijille. Jos näin olis tulis kyllä kyyti pihalle, pysyvästi.

Nää nyt on taas muutaman homon unelmia ja mielikuvituksen tuotoksia.

• Anonyymi

Sinäkö imet kyrpää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö imet kyrpää?

Idiootti!

• Anonyymi

ne parempia etsintä paikkoja kun baarit

• Anonyymi

No ainakin jossain homomiehille suunnatuissa paikoissa varmasti ja onhan sitä varmasti myös tavallisissa uimahalleissakin homoja/bi-seksuaaleja, joilla ihan samat jutut mielessä.

• Anonyymi

Ei niitä tarvitse salaa vilkuilla. Katselen kenellä on tarpeeksi suuri ja isken silmää. Yleensä illaksi on sitten sovittu treffit. Ihanaa kävellä kotiin pylly hellänä ja sperman maku suussa.

• Anonyymi

Ja höpö höpö.

• Anonyymi

Kelpasiko 21cm 6cm paksu kyrpä mulla olis ja tekis mieli antaa sitä jollekin suuhun ja käteen hyväiltäväksi. Nyt rupes seisoo täytyy runkata spermat lentoon. Aah Ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpasiko 21cm 6cm paksu kyrpä mulla olis ja tekis mieli antaa sitä jollekin suuhun ja käteen hyväiltäväksi. Nyt rupes seisoo täytyy runkata spermat lentoon. Aah Ihanaa.

panin sauvan peppuunistuin päälle kuvittelin miltä tollasella olis ratsastaa tulee äkkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi kun saisn suuhuni tai peppuuni

• Anonyymi

näin on kyllä sieltä löytää kun etsii vaan ja on kiinnostunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saako sen suuhun oton jälkeen vielä peppuunkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi kun olisin paikalla imisin mielelläni vaikka 2kertaa lastit

• Anonyymi

Elikkä saippuan tms. pudottaminen ja nostamaan kumartuminen, silmän iskeminen ja ehkä myös saunassa jalkojen pitäminen levällään ovat hyviä keinoja tai niin olen ymmärtänyt, vaikka täysin kokematon noviisi olen näissä jutuissa, enkä ole mitään semmoista tehnyt.

En kumminkaan suhtaudu täysin kielteisesti mahdolliseen ajatukseen asiasta. Ainakin kullin hyväily ja ehkä mahdollisesti suihinotto ja lastin nieleminen viimeistä pisaraa myöten voisivat olla asioita joita voisin joskus harkita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin on kyllä sieltä löytää kun etsii vaan ja on kiinnostunut

Niinpä. Kyllä homo aina homon/bin tuntee😉

• Anonyymi

moikka! olen savonlinnalainen reilu nelikymppinen mies, onkohan savonlinnan uimahallissa miesten puolella katselijoita tai muuten vaan kiimoissa olevia miehiä jotka haluu suihkussa katella peppuja, voisin viedä yhden katsottavaksi ja tyrkylle

• Anonyymi

Ei siellä ketään kiinnosta sun pehvasi.

• Anonyymi

Varmasti on joku joka katselee sinua silläsilmällä, mene mukaan vaan

• Anonyymi kirjoitti:

voin sanoo että taatusti kiinnostaa! on niin persoonallinen peppu, oon hoikka mutta peppu on hieman naisellinen ja pakarat pyöreet

• Anonyymi

Jkl Aaltoalvarissa ketään kateltavaa. Mä ex ukm

• Anonyymi
        tervemies99 kirjoitti:

voin sanoo että taatusti kiinnostaa! on niin persoonallinen peppu, oon hoikka mutta peppu on hieman naisellinen ja pakarat pyöreet

Vain sun omissa kuvitelmissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ethän sää oo sitä ees vielä nähny

• Anonyymi
        tervemies99 kirjoitti:

hyvältä kuulostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sun omissa kuvitelmissa.

onko läski perse kateellinen meille hoikka pepuille hahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko läski perse kateellinen meille hoikka pepuille hahaa

Tai ehkä antaa ymmärtää ettei moiset asiat missään nimessä itseään kiinnosta, mutta silti uteliaana lukee keskustelua täällä.

• Anonyymi

Jkl Aaltoalvarissa ketää jota sais katella ex ukm

• Anonyymi

Ei ole ketään.

• Anonyymi

Joku kirjoitti Oulun Raksilan uimahallista. Onko siellä säpinää, mitä näissä jutuissa kerrotaan

• Anonyymi

Illalla on tarkoitus mennä Malmin höyryn katsomaan, olisko imettäviä.kovia kaluja.

• Anonyymi

toivottavasti löyty

• Ei sille mitään voi, että toisten kulleja ja vartaloita tulee katseltua. Olen vain niin ujo, etten uskalla oikein tuijotella kauaa. Meidän lähiöuimahallissa en ole juuri mitään toimintaa nähnyt, että joku olisi varsinaisesti vehkeitään esitellyt. Harmi. Pukkarissakin olisi kiva, jos joku oikein hitaasti kuivaisi ja pukisi ja saisi katsoa pitkään.

• Anonyymi

No mitäs kivaa ja ihmeellistä siinä nyt olisi?

• Anonyymi

Kun kerran pääsee munan makuun ja tulee enemmän kokemusta, niin johan se ujous haihtuu ja ihmettelet miten joskus saatoit olla ujo asian suhteen.

• Anonyymi

Huomasin tällaisen viestiketjun. Käyn usein uimahallissa ja saunassa myöskin. Nyt kun luin tätä ketjua, aloin katselemaan ukkoja saunassa sillä silmällä. Ja tottavie, muutamilla ukoilla eksyi sormet haaraväliin. En viittinyt katsella sen paremmin oliko vaikutus millainen.
      Samat ukot suihkussa pesivät vehkeensä hyvin, aikaa ja vettä säästelemättä. Pukuhuoneessa katselin kauempaa, kun yksi puki naisten punaiset pikkarit päälle. Hieman salaa vilkuilin, kyllä se mieleen jäi positiivisena kokemuksena.
      Tuliko tästä sauna kokemuksesta tapa. Yritän kuitenkin olla katselemasta liian rohkeasti. Eihän sitä koskaan tiedä tykkäävätkö katselusta.

• Anonyymi

Tulee katseltua aina kun käyn uimahallissa, tai nakurannalla.
      Mukava vertailla miesten kaluja ja huomata miesten katselevan omaa posliinia kullia.
      Kullia pestessä varottava,ettei innostu liikaa,pieni turvotus aina sopii.
      Jos vielä onnistuisi joskus sellaiseen höyrysaunaan,jossa voisi runkata toista ja ottaa suihin.

• Anonyymi

Usein tulee uimahallissa käytyä. Tykkään kun toiset vilkuilevat kookasta kaluani. On jopa tultu lähelle kuiskaamalla kommentoimaan kaluni koosta. Sellainen kiihottaa ja se näkyy. Eihän se pelkästään kivaa oo, jos puoliseisokissa suihkussa pyöriskelee, se herättää entistä enemmän "hilpeyttä"

• Anonyymi

Uimahallin saunatilassa näkee komeita kaluja joita pestää huolella suihkun alla, pallit ja kalu tulee puhtaaksi ja puoliseisokki tuloksena. Itsekin toiminut noin joskus noin. Mukava katsella. Bim68.

• Anonyymi

tykkään runkata erilaisissa paikoissa, mieluimmin sellaisissa jossa on katselijoita. Voi saada runkkauskavereita esim p-paikoilla.

• Anonyymi

Uimahllissa tummia miehiä joilla kookkaat kalut. Aika estottomasti suihkussa pesivät kalujaan pitkään runkkausliikkein. Alkoipa se tekemään mieli hiplata, mutta ujous voitti.

• Anonyymi

Hyvä etteivät suorastaan lauenneet seinille🤭

• Anonyymi

Se, että uimahallissa käydessään huomioi huomaamattomasti jotakin itseään mielyttävää on yksi asia, mutta sitten kaikki sopimaton ja häiritsevä käytös menee aivan omaan kategoriaansa, osa rikosluokitukseen ja osa on saanut tuomionkin.

"88-vuotias mies masturboi uimahallissa - ehdollinen vankeustuomio"

- https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/20a65ea2-d422-4bb7-ae6a-ec01d40ad2dc

* Mies tyydytti itseään uimahallin saunassa 10-vuotiaiden poikien nähden – lapset pelkäsivät, mutta mies ei välittänyt: "Se toi minulle mielihyvää"

- https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1051841001.html

:/

• Anonyymi

Sairasta kyllä, jos lapsille runkkasi, eikä esim. naisille tai miehille.

• Anonyymi

Kaikelle on omat paikkansa ja sekusaalisissa asioissa vain aikuisten yhteisestä sopimuksesta ... toisinaan uimahalli-öykkärit päätyvät poliisin haaviin.

"Poliisi tavoitti paljastelusta epäillyn henkilön Salossa – epäillään toistuvasta sopimattomasta käytöksestä uimahallissa"

- https://yle.fi/uutiset/3-12121036

• Anonyymi

Kyllähän niistä varmaan saa ilmoittaa, jos kokee asian häiritseväksi ja silloin on viranomainen puolella.

• Ois kiva sopii tuntemattoman Kaa tällit uimahalliin. Tietäisi et joku muukin täällä haluu samaa. Höyrysaunan jA porealtaan välii vois vähän vaihdella. Salaa höyryn suojissa lievästi kovetella itseään ja yrittää Kainosti vaklaa, onko joku ehkä samassa tilanteessa.

• Anonyymi

Minä aina uimareissulla kalut katsastan ja koitan kulkea saunan ovesta samaan aikaan, mukavaa jos vieras mies vähän hipaisee

• Anonyymi

"Minä aina uimareissulla kalut katsastan ja koitan kulkea saunan ovesta samaan aikaan, mukavaa jos vieras mies vähän hipaisee"

Kyllä maar, vieras "hipaisee" luuvitosella, jota tuollaiset julkisten paikkojen nilviäiset kaipaavat.

• Anonyymi

siis puolikovalla kullillaan sun kullia vasten?

• Anonyymi

Kyllä sain aamulla mahti lastin suuhun Kuopion uimahallissa!!kiitosta vaan sinulle vanhempi herras mies!!

• Anonyymi

Keskustelua uimahallista ja siellä toisten vehkeiden katselusta on innoittanut monia. Itse kuulun niihin, jotka vilkaisevat toistenkin jalkoväliä. Livenäkin olen keskustellut samnamielisten kanssa. Aina olemme olleet samaa mieltä, että tuijotusta pitää välttää, koska kaikki eivät pidä siitä. No jos siitä joku tykkää niin katseita voi vaihtaa.
      Kiva se on jos kaksi tykkää katsella ja se ei herätä pahennusta. Siitä vaan!
      Voihan sitä jatkaa muualla kahdenkesken.
      Tänäänkin kävin ja kiihottavia katseita molemmin puolin vaihdettiin. Taisipa vähän kalukin nousta.

• Juuri näin. Toisten kulleja tulee aina vilkaistua ja joskus pariinkin kertaan, jos on komea. Tuijotus on asia erikseen. Jos kaksi miestä keskenään tuijottelee, niin mikäs siinä. Kunhan kaikki käyttäjät huomioidaan, eikä aiheuteta kenellekään epämiellyttävää oloa.

• Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

Juuri näin. Toisten kulleja tulee aina vilkaistua ja joskus pariinkin kertaan, jos on komea. Tuijotus on asia erikseen. Jos kaksi miestä keskenään tuijottelee, niin mikäs siinä. Kunhan kaikki käyttäjät huomioidaan, eikä aiheuteta kenellekään epämiellyttävää oloa.

Mitä mieltä olet jos miehellä on todella läpinäkyvät uimahousut...minä tykkään käyttää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet jos miehellä on todella läpinäkyvät uimahousut...minä tykkään käyttää...

Tosi makeet ja sun kullia oon saanut niis ihailla sekä veskis sit omaani imuttaa uinnin jälkeen .

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole sellaisia hallissamme koskaan nähnyt. Vois suu loksahtaa auki. Voi kun joskus näkisi.

• Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

Enpä ole sellaisia hallissamme koskaan nähnyt. Vois suu loksahtaa auki. Voi kun joskus näkisi.

Jotkut katsoo pidempään joitain ei kiinnosta yhtään...

• Anonyymi

kyllä entinen meno jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin ihmiselämää on, jossakin muodossa. Ollaan fiksusti, mutta sopivasti vilautellaan. Mielen piristystä.

• Anonyymi

Uimahallit ovat täynnä vanhoja pedareita. Muutenkin vesi on täynnä ties mitä eritteitä. En käy uimahallissa koskaan.

• Anonyymi

Vaikka itse aina välillä harrastan seksiä miesten kanssa, niin vehkeiden katselu uimahalleissa/hotellien saunoissa ei kiinnosta ollenkaan. Juuri viime viikolla työmatkalla olleena oli enemmän kiusallista kuin kiihottavaa, kun kahtena iltana saunassa olleena miehet istuu lauteilla jalat levällään.

• Anonyymi

Uimahallin suihkussa saippuoin itseni hartaasti, varsinkin jos vierellä kiinnostava tai kiinnostunut vilkuilija.
      Hieron shampoolla estoitta kalua ja myös peppuvakoa, annan kalun kovettua puolikovaksi ja jos vielä enemmän vieressä kiinnostuu eikä ole muita niin annan kalun seisoa kovana, hieman autan ja teen pari kolme runkkausliikettä.
      Joskus se ei johda mihinkään mutta joskus olen mennyt suihkusta vessaan ja kaveri tullut perässä.

• Anonyymi

onko tää joku homojen chätti

• Anonyymi

On, tervetuloa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, tervetuloa mukaan.

Voi helvetti, sanon pari sanaa ja nyt jo paneskellaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin panna sua takaapäin ilman kumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, tervetuloa mukaan.

joo tää on kiva paikka joskus löytänyt kaverinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tervetuloa mukaan RYHMÄÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin panna sua takaapäin ilman kumia.

lupaatko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja virtuaaliseksissä ei edes tarvitse pelätä tauteja😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, tervetuloa mukaan.

Kutsutaan Päivi Räsänen mukaan. Olisi kiva tietää mitä ajattelisi😂

• Anonyymi

Lahden uimahallissa käyn 2 kertaa viikossa. Viimeksi maanantaina kävin ja sain lastit suuhun. T.26v poika

• Anonyymi

Raksilan uimahallissa tämän viikonvaihteessa kilpailut, suljettu kuntouimareilta. Maanantaina taas päästään uimaan ja katselemaan. Ei Raksilassa ole saunassa hiplaajia. Ainakaan minä en ole nähnyt. Onkohan Raatissa villimpää menoa?

• Anonyymi

ootko maanantaina menossa jompaankumpaan halliin uimaan? kiinnostais ottaa sulta suihin

• Anonyymi

Tule perjantaina raksilaan. 3-saunassa jutellaan ja jos ollaan kahdestaan voidaan hiplata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule perjantaina raksilaan. 3-saunassa jutellaan ja jos ollaan kahdestaan voidaan hiplata.

Oisko sul sähköpostii vois tarkemmin jonkun ajan sopia

• Anonyymi

vaikuttaa että entistä helpommin saa mustaa isoa kullia suuhun ja peppuun myös nuoret tykkää vaikka olen vanha setä mutta peppuni on edelleen tiukka sana kiertää

• Anonyymi

Jostakin syystä kyrvät ei kiinnosta, eikä ommaakaan tuu niin tarkkaan pijettyä silimällä. Uimahalleissa käynti on viikon kohokohta, eritoten monen ikkääset mimmit, mutta pittää olla varovaine ettei tuu syytteitä seksuaalisesta häirinnästä, siis tuijotettua, eikä liika paljo vilikuiltuva. Mimmit nyt vaan ovat sellasia, ei niitä voi olla kattomata, syötävän sulosia, ihania, niin lutusia otuksia, mutta niin toivottoman höppänöitä.

Oonkohan mä nyt sitte jotenki outo, ku naisiin silimät hakkeutuu, mutta ku niitä ei saa ees kattoa, pelästyvät pian, huuto pääsee ja pian polliiisin, palokunnan ja ampulanssin henkilökunta on paikalla talakoilla paketoimasa minnuu ja kiikuttamasa käräjille josa tuomari mulukoilee pahan näkösenä minnuu.

Tuomioha siittä tullee ku joku tusina ahistuneita yhteen ääneen tojistaa ton pervon äijän vilikasseen heihin ja ovat olleet jonosa psykiatrin vastaan otolla ja ovat jo saaneet vertaistukiohojelman kuntoutusta varten seuraavaksi kymmeneksi vuojeksi. Tuomari tuijottaa minnuu kuin kala katiskassa ja elämysloma tullee viijeksi vuojeksi kuntoutustani varten ehottomana, oikeuvenkäyntikulut ja ei liian pienet korvakset kaikille asijanomistajille muutama satatuhatta euroo yhessä ja erikseen.

Pitäsköhän täsä alakaa kiinnostuu miehistä, mutta siinnäi tappauksesa minnoisin pervo ynnä outo. Ei sille nyt mittää voi ku tytöt kiinnostaa ja on pakko pittää aurinkolaseja ettei ne äkkää minun kahtovan niitä. Miksikkähän ne on niin panniikisa ku joku melekeen satavanaha ukko vaan uskaltaaki vilikassa niihin päin.

• Anonyymi

Tänään Kuopion uimahallissa kun olin pesulla ja pesin reisiäni ja pakaroitani niin yllätti kun käännyin niin ikäistäni vanhempi mies saippuoi kaluaan ja katseli minua!Ei haitannut vaan käänsin selän ja jatkoin hidastetusti pakaroitteni pesua kunnes vilkaisi taas ja näin kuinka hän noin 50v mies laukeaa käsilleen!olisipa ollut minulla rohkeutta niin olisin vaikka auttanut!

• Anonyymi

Kiihottava tilanne. Käyn uimahallilla usein, 2-3- kertaa viikossa. Usein saunassa hiplaajia näkee, jos ollaan kahdestaan tai muuten sopiva tilanne. Suihkussa kiihottava katsella, kun toisella alkaa saippuoidessa kalu kovettumaan. Puoliseisokkeja näkee melekin joka kerta, joko saunassa tai suihkussa.
        Olen pannut merkille, että jos on useampia saunoja, yksi valikoituu sellaiseksi, että varmemmin kohtaa hiplaajan. Usein se on hieman viileämpi sauna, joten siellä voi olla pidempään.

• Anonyymi

Koska sais imee nuorta isoa turus viiskypänen himoitsee nyt

• Anonyymi

Harmi homma kun Raksilassa kuukauden huoltotauko. Uimarannoilla pitää alkaa käymään, kun vedet hieman lämpenisi. Elokuussa sitten alkaa raksilassa uusikausi, aletaan kuntoa hoitamaan ihan urakalla

• Anonyymi

Toistan itseäni mutta...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...mukava nähdä miten kukakin rejakoi ...

• Anonyymi

Saa tykätä, eikä siinä pahaa ole, vaikka jotkut voivat siitä ujosti punastua.

• Anonyymi

Tampereella käyn uimahallissa ja on mukavaa salaa katsella toisten vehkeitä , löytyy joka lähtöön , välillä suihkussa pitää varoa ettei ala liiaksi kovettuun kun joku enempi tai vähempi tarkoituksella kääntyy kohti ja alkaa hitaasti saippuoimaan kaluaan ja pesee epäillyttävän ( toiveajatteluako ) hitaasti sitä . . .

• Anonyymi

Sama juttu...uimahalleissa saunassa ja suihkussa annan kalun kovettua puolijäykäksi. Saunassa voi välillä hyväillä kalua kun muut on keskittyneet juttelemaan, yksi saunan lauteilla runkkaan.
        Suihkussa pesen kalua runkkausliikkeillä ja jos joku katsoo niin annan katsoa. Joskus olen lauennut suihkussa kun joku katsoo kun pesen kalua. Katsominen kiihottaa niin paljon että laukean melkein heti.

• Anonyymi

Elokuun alusta aukeaa Raksilan uimahalli. Vesijumpat alkaa samantien. On ollut vuosia harrastuksena vesijumppa ja uinti. Se on todella hyvää liikuntaa.
      Aivoille ja viriiliteetille on hyväksi käydä saunassa ja huomaamattomasti vilkaista toisten kaluja. Kiihottavan näköistä jos joku hipaisee omaansa. Minäkin joskus sopivassa seurassa hiplaan kaluani ja usein puoliseisokki kaluni herättää muiden huomion, usein positiivisesti. Ovatpa suihkussa hiljaa huomionsa sanoneet. Kyllä siellä kannattaa käydä siinä on hyöty ja mielenpiristys mukana.

• En oo vuosiin uimahalleis käyny mut muistan kun nuorempana kävin niin monesti siellä suihkus käydes meinas alkaa seisoon kun alko kiihottaa että jos joku huomais sen. Mulla vissiiin jo sillon ollu jotai alitajusta mielenkiintoa jätkiä suuntaa ku oon toivonu tollasta.:P

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä tästäkin asiasta on jutella. Mutta livenä ollaan siististi, ketään ei "leimata". Jos kuitenkin huomaa kiinnostuneita katseita, voihan sitä vaivihkaa silmää räpäyttämällä vastata katseisiin. Aina löytyy jokin hetki, että voi muutaman sanan vaihtaa. Ja voihan siitä juttua jatkaa muualla. Eihän nämä pienet hetket ole keneltäkään pois.

• Anonyymi

Niin vaikka toisen autossa, jos ei muuten.

• Anonyymi

Syksyä kohti mennään. Uimahalleissa alkaa käydä enemmän porukkaa. Tänään oli ihan mukavasti ukkoja ja kivaa katseltavaa. Ihania seisovia kaluja.

• Anonyymi

Käyn uimassa ja näin siellä kauneimman naisen koskaan. Se on ihan jumalainen. Käy toisinaan uimassa ja käyttäjän sitä. Se on ehkä huomannut kyttäykseni kun pakenee, menee lujaa ohi ja häviää altaaseen. Jään odottamaan häntä, koska hän on kaunein näkemäni ilmestys.

• Anonyymi

Pitäisit vaan leppoisasti jalkasi levällään, että omasi näkyisi mukavasti, jos kiinnostaisi lähempikin toiminta esim. toisen kädellä tyydytys tai suihin otto. Ei käytännön kokemusta, mutta olen lukenut, että jotkut tekee niin ja olisivat saaneet sillä toisen miehen tyydyttämään itseään, siis jos sellainen sattuu kiinnostamaan.

Kai ihan paikkakohtaista missä tekevät vastaavanlaisia palveluksia mahdollisesti kiinnostuneille😉

• Anonyymi

Ka­­­ikki mi­­es­ten ha­­­usku­­­udet Suo­­messa löyt­­­yvät miesten luettelosta 👉 http://1705555.com/G/b6LU 👈

• Anonyymi

Erikoista porukkaa jo vuosien takaa! Osa runkkareista jo kylmänä matojen nussittavana!

Mielikuvitus on melkoista ja kaikesta tehdään johtopäätöksiä ihan kuim kaikki saunovat miehet olisi homoja näiden oksettavien näkyvien homojen tapaan!?
      Lukisutte vain enemmän mun novellejani ja vetäisitte käteen!

Suomu24 psta
      "Novelli-botti runkkari"

• Anonyymi

Ka­­­ikki mies­­ten hausku­udet Suo­­me­­ssa löyt­­­yvät m­­iesten luettelo­sta 👉 http://3711222.com/G/C0yR 👈

Ketjusta on poistettu 233 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      420
      3488
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      453
      3085
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      127
      1732
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      61
      1678
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      104
      1459
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1068
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1052
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1002
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      955
    10. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      127
      912
    Aihe