Tappaminen ei koskaan voi olla harrastus
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000685910.html
Metsästys ei ole normaali harrastus
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut koskaan minun mielestäni. Omistan itse muualla kuin Kuhmossa maata itselleni sopivasti. Joka vuosi läntillä käydessä löydän jätteitä hirven käsittelystä sun muusta .
Kukaan ei nähtävästi ole edes ajatellut ilmoittaa minulle tapahtumista.
Metsästäjät ei sinällään ole pahoja ihmisiä, eikä heihin mikään kielto auta. On päästävä tappamaan. Eläimen kuolema aiheuttaa miehelle ejakulaation housuihin, nainen kotona pesee ne samat housut ja valmistaa ruuaksi jo valmiiksi eräpäivän ylittänyttä eläintä.
Kerrostalossa haisee silloin ejakulaatiohousut sekä housujen pesijän omat hirvenlihan tuomana aromina.
Otappa siinä sitten selvää. oletko vihreä luonnonsuojelija vai mikä.
Myönnän itse olevani osa luonnosta ilman aseita ja otan kuvia niistä, jotka esimerkiksi haluavat sorsat taivaalta pataan piiloutumalla.
Kyseisiin metsästäjiin voi luottaa, sorsien hyökkäys Suomeen sinällään asettaa kyseenalaiseksi raavaiden miesten pääkopan sisällön. Purkaa nyt avioliiton isottelut luontokappaleisiin!
Minuakin alkaa taas pelottaa tuleva kesä mennessäni länttiä katsomaan. Tiedä minkä sammaleen alla on joku urho piilossa jo valmiiksi.
Herätkää nyt pahvipojat ja olkaa kuin minä!
Perukan ukkeli- Anonyymi
Et ole se oikea perukanukkeli. Olet desinformaatioperukanukkeli
- Anonyymi
Voi olla, että pian tarvitaan niitä 300000 hyvää aseen käsitteliää ihan muihin ampumisiin.
Kiitosta harrastuksesta voi silloin tulla sinultakin?- Anonyymi
Minä en ainakaan aseeseen tartu puolustaakseni näitä "maailmanparantajia", hoitakoon oman puolustuksensa ihan ite. Kuolkoon nälkään jos ei ite pärjää.
- Anonyymi
Aiheeseen liittyen: Saatavana vihannesterapiaa simpukkabaarissa. Kysy Reijoa.
- Anonyymi
Kävin ja sain myöhemmin simpukkaa. Ei ole vieläkään aukaissut koteloa. Alkaa hiki tulla tässä, kun loppuu työkalut, eli kyllä tässä pakkasessa myös mulkkukin.
Perukan ukkeli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874