Mitä tarkoittaa sana Alimitoitettu kehitysvamma diagnoosi ohjaajat sanoo että minä olen Alimitoitettu kehitysvamma diagnoosi saaneena? Vammaissosiaali työntekijä todennut myös, että minulla ei mene ohjattu ryhmäkoti asuminen läpi koska ei ole ohjauksen tarve vaan psyykkinen keskustelu ainoastaan ja kissan avulla ohjaaja saa ohjattua minua? Onko totta että vaikea ADHD tulee myös hapen puutteesta synnytyksen yhteydessä kuten Lievä älyllinen kehitysvamma tästä luin ADHD sivuilla? Ja jos minua vaikean ADHD takia ei osata ohjata ja olen matemaattisesti lahjakas Lievän älyllisen kehitysvamman ja ADHD saaneena. Miksi koko ajan vaatii joka helvetin asuntola lopettaa palvelut.
Alimitoitettu kehitysvamma diagnoosi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924