Haluaisin nähdä sut, mutta

Anonyymi

kävin jo eilen kun et ollut paikalla, niin mulle ei jäänyt asiaa tälle päivälle. Silti.. haluaisin poiketa ja nähdä sut, pitäskö tehdä tilausta asiaa? Haluatko sä nähdä vilauksen musta? T:Toinen samanlainen

27

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaus: tikusta asiaa Ap

    • Anonyymi

      Ai kävit? Olin eilen kyllä paikalla.

      • Anonyymi

        Ei tainnut olla sulle, vai kuka olet? Hänellä taisi olla vp. Ap


    • Anonyymi

      Otan avun vastaan tietysti keneltä tahansa.

      • Anonyymi

        Ei ollut varmaan sulle, nykyisessä roolissani olisi outoa jos tulisin auttamaan, vuosia sitten se oli arkea. Se voisi toimia nii kuin ennenkin, mutta sitä ennen meidän pitäisi puhua. Hänelle älä unohda ja luovu musta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut varmaan sulle, nykyisessä roolissani olisi outoa jos tulisin auttamaan, vuosia sitten se oli arkea. Se voisi toimia nii kuin ennenkin, mutta sitä ennen meidän pitäisi puhua. Hänelle älä unohda ja luovu musta. Ap

        "Hänelle älä unohda ja luovu musta."

        Toive vai pyyntö yllä oleva AP:ltä? Käskynäkin menee ihan ;) hyvin.


    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle aloitus?

      • Anonyymi

        Miehelle. Pohdin tässä pihalla poikkeanko, en taida tulla, pe ja la sit. Laita sä huomenna viestiä tai soita jopa tai poikkea sinä tänään? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle. Pohdin tässä pihalla poikkeanko, en taida tulla, pe ja la sit. Laita sä huomenna viestiä tai soita jopa tai poikkea sinä tänään? Ap

        Miks puhut netissä vieraille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks puhut netissä vieraille?

        Ei ole yhteyttä, pelkään puhua hänelle. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhteyttä, pelkään puhua hänelle. Ap

        Pelkäät puhua? Minulle? Miksi ihmeessä!!! En minä pure...😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks puhut netissä vieraille?

        Miks sä puhut joka trollaajalle kuin hän olisi tosissaan, onko järkeä olla provoilun uhri ja mahdollistaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä puhut joka trollaajalle kuin hän olisi tosissaan, onko järkeä olla provoilun uhri ja mahdollistaja?

        Mitä se haittaa jos vastaan varsinkaan sua, ymmärrän kyllä etten saa häneltä vastausta täällä enkä irl varmaan ikinä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa jos vastaan varsinkaan sua, ymmärrän kyllä etten saa häneltä vastausta täällä enkä irl varmaan ikinä. Ap

        Ei minua trollaajan vastaus kiinnosta, vaan halusin kysyä tuolta ulkopuoliselta tämän huuhailun tarjoamasta annista elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua trollaajan vastaus kiinnosta, vaan halusin kysyä tuolta ulkopuoliselta tämän huuhailun tarjoamasta annista elämään.

        Mitä sinä saat tuosta välihuutelusta elämääsi? Vietät täällä suunnilleen 3-6 tuntia päivässä vain hokemassa tuota. Kerro omasta annistasi? Mitä sinä täältä saat? Olet täysin vailla järkeä koko ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä saat tuosta välihuutelusta elämääsi? Vietät täällä suunnilleen 3-6 tuntia päivässä vain hokemassa tuota. Kerro omasta annistasi? Mitä sinä täältä saat? Olet täysin vailla järkeä koko ihminen.

        Niin tarkkaanko pidät lukua ja paljonko kökkimistä se sinulta vaatii riittääkö siihen 6-8 tuntia?


    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä tilaus etukäteen että hän osaa olla paikalla

      • Anonyymi

        Kannatan tätä.


    • Anonyymi

      Meitä on monta Suomalista,jotka kaipaavat jotakin. Kanataisi ihan itsensä takia lopetaa ikävöinti,kaipaus ymm. Jos toinen henkilö ei kinostunut sinusta? Miksi ihmessä jäät roikumaan? Henkilö elää elämää,eikä pitaa sinusta. Miksiet itse elä elämäsi? Miksi et katso ympärillesi? Olit nuori tai vanha,mies tai nainen: Mailma ja udet ihmiset vilisee nenäsi edestä.Kun tuhoat elämäsi kaippu.

      • Anonyymi

        Unohtaisin jos voisin. Muille kaipaajille haluaisin sanoa kertokaa rohkeasti hänelle ketä kaipaatte suoraan, sitten tiedätte, koska ei voi ikinä tietää milloin meillä jokaisella on se viimeinen päivä. Kirje sen jälkeen on turha. Meillä mutkia ja epäselvyyksiä, haluaisin kertoa hänelle vielä että todella rakastin ja haluaisin tietää tunsiko hän ikinä mitään ja tavatriinko me jo koululaisina. Ehkä sitten pystyisin unohtamaan.. Miksi sitten itse olet täällä? Ap


      • Anonyymi

        Älä viitsi. Anna ihmisten kaivata rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Anna ihmisten kaivata rauhassa.

        Mieti tilanne, että kaksi ihmistä kaipaa toisiaan ja eivät kerro sitä, onko se susta oikein? Hukkaan heitettyä elämää ja ei en tarkoita että minun kaipaamani kaipaisi mua. Ap


    • Anonyymi

      Missä et nähny mua?

      Nyt kyllä nukun,

      Petyn taas johonkin.


      Se ei oo sinun vika,



      Nyt ei vaan jaksa

    • Anonyymi

      Näitkö kaivattusi tänään Ap?

      • Anonyymi

        En nähnyt, ehkä huomenna.. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt, ehkä huomenna.. Ap

        En nähnyt hän siellä, epäilen etten näe tänäänkään.. Ap


    • Anonyymi

      Tänään nähtiin parin viikon jälkeen. Sinä et tainnut niin ilahtua vaikka tuijotettiinkin toisiamme. Olisin halunnut tulla juttelemaan, mutta sulla oli seuralaisia. Uskallankohan ma tulla juttelemaan sun kansa, pelkään että olet taas tyly. Haluaisin että me juteltaisiin hyvässä hengessä nii kuin silloin ennen.. Ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe