Kokemuksia läskifetissistä

Anonyymi

Onko kenelläkään jakaa kokemuksia läskifetissistä? Kaipaisin vertaistukea.

Olen viime aikoina lihonut hieman ja sen myötä olen löytänyt täysin uuden puolen itsestäni. Koen kasvaneet reiteni ja pömpöttävän mahani valtavan seksikkäiksi. Tämä on kuitenkin johtanut siihen että pääni sisällä on kuin pyörremyrsky. Uudet tunteet ja kiihotuksen kohteet saavat pääni pyörälle ja kaipaisin todella tukea.

n19

70

3211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet vielä nuori ja haluat itsellesi diabeteksen tai rasvamaksan.Onnea sille tielle.Tiiätkö mitä diabetes voi aiheuttaa ja se kiihottaa sua kun voit sairastua.Todella hienoa.

      • Anonyymi

        En käsittääkseni pyytänyt mitään trolleja paikalle. Pieni pyöreys ei muutenkaan edes meinaa sitä että automaattisesti tulisi diabetes ja rasvamaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsittääkseni pyytänyt mitään trolleja paikalle. Pieni pyöreys ei muutenkaan edes meinaa sitä että automaattisesti tulisi diabetes ja rasvamaksa.

        Ai suat on trolli kun lihavuus ei aiheuta esim diabetestä tai rasvamaksaa.Missä tynnyrissä sä elät kun noista on puhuttu paljon.Mutta ei siinä mitään jos ei lihota itseään enempää ja kädet ylettyy tyydyttää itseään.Aloittaja on vielä nuori ja on normaalia että hormonitoiminta on käynnissä tuossa iässä.Ei muuta tyydyttämään tarpeensa joko itse tai kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai suat on trolli kun lihavuus ei aiheuta esim diabetestä tai rasvamaksaa.Missä tynnyrissä sä elät kun noista on puhuttu paljon.Mutta ei siinä mitään jos ei lihota itseään enempää ja kädet ylettyy tyydyttää itseään.Aloittaja on vielä nuori ja on normaalia että hormonitoiminta on käynnissä tuossa iässä.Ei muuta tyydyttämään tarpeensa joko itse tai kumppanin kanssa.

        Olen varsin tyytyväinen itseeni näin. Tavoitteena ei ole olla mikään valtava valas parin vuoden päästä.


    • Anonyymi

      19 on vielä nuori ja tuskin on kerennyt olee työelämässä niin paljon että se energian ja keskittymisen laittaa työtehtäviin eikä itsensä hipelöintiin.Jos tykkää hipelöidä ja kiihottuu itsestään vaatteet päällä niin antaa mennä vaan ja hieroo itseäänm mutta en suosittele että tekee sen itsensä kiihottamisen muiden työklavereitten läsnäolessa.Voi näyttää varmasti oudolta kun toinen hiertoo itseään ja huohottaa samalla.

      • Anonyymi

        No ei kyllä ole töissä ollut tapana tyydyttää itseäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ole töissä ollut tapana tyydyttää itseäni

        No sitten ole mitään ongelmaa.Olet vielä nuori ja sinulla hormonit hyrrää.Se on ihan normaalia.Olet vielä lisääntymisiässäkin.


    • Anonyymi

      Olet rakastunut itseesi? Käyhän se niinkin. Ukrainan sota muuttaa monta asiaa, kuten kallistaa elinkustannuksia. Toivottavasti saat pidettyä kiinni kaikista saavuttamistasi kiloista. Itse pelkään menettäväni niitä, joita ei muutenkaan liikaa ole.

    • Anonyymi

      Onpa täällä typeriä kommentteja. Lihavuus voi tietenkin altistaa terveysongelmille, mutta se ei ollut aloittajan pointtina.

      Vertaistukea en voi tarjota, mutta haluan muistuttaa että on myös sellaisia miehiä, jotka pitävät pyöreää naista erityisen haluttavana. Itse en edes oikeastaan kiinnitä huomiota laihoihin tai ns. normaalipainoisiin naisiin. Ehkä joku voisi kutsua mieltymystäni jopa fetissiksi. Tärkeintä on kuitenkin viihtyä itse kehossaan. Minulle miehenä on tärkeää, että nainen saa kokea itsensä haluttavaksi.

    • Anonyymi

      Kuten sanoitkin alotuksessa, niin siinä voi hyvin olla kyse juuri tuosta fetissistä. Se on vähän hankala sanoa, että mistä se kumpuaa. Itse koen, että se on ollut itselläni oikeastaan aina, että lihavuus vain omasta mielestäni on paljon paremman näköistä. Ja isommat naiset näyttävät paremmalta kuin hoikat.

      Tärkeintä kuitenkin on se, että itse tykkää ja että itse tykkää olla oma itsensä. Se varmasti näkyy parhaiten aina ulospäin, jos uskaltaa olla itsevarma!

    • Anonyymi

      Haluatko jutella asiasta? :)

      • Anonyymi

        Miksipäs en. Mistä haluaisit tarkalleen ottaen jutella?


    • Anonyymi

      Ihan vaikka tuosta läski fetisistä

      • Anonyymi

        Joo tietenkin, mutta mistä haluat jutella tarkalleen?


    • Anonyymi

      Haluaisitko kokea lihotus yms asioita? :)

      • Anonyymi

        En oikein tiedä. Minkälaista se olisi?


    • Anonyymi

      Sitä voisi jostain jäätelöstä lähtee kokeilee että miltä se tuntuisi molemminpuolista testailua :) ja masuja kosketella:)

      • Anonyymi

        Mutta mitä tuo käytännössä tarkoittaisi? Ai että syötettäisiin toisia vai? Se olisi ehkä hieman outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä tuo käytännössä tarkoittaisi? Ai että syötettäisiin toisia vai? Se olisi ehkä hieman outoa.

        Eikö sulla ollut läskifetissi ja nyt sulla ei olekaan läskifetissiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ollut läskifetissi ja nyt sulla ei olekaan läskifetissiä?

        No ei se tarkoita sitä että pitäisin siitä kuinka joku syöttää minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se tarkoita sitä että pitäisin siitä kuinka joku syöttää minua.

        No mistä sä sitten tykkäät kun sulla on läskifetissi? Kehonpositiivisuus ei ole läskifetissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sä sitten tykkäät kun sulla on läskifetissi? Kehonpositiivisuus ei ole läskifetissi.

        Tykkään syödä ja tykkään siitä miltä kehoni näyttää. Saattaisin pitää mahan hyväilystä. Kuten aloituksessakin taisin mainita, niin tämä kaikki on kuitenkin aika uutta ja vierasta minulle. Toivon että ymmärrät tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään syödä ja tykkään siitä miltä kehoni näyttää. Saattaisin pitää mahan hyväilystä. Kuten aloituksessakin taisin mainita, niin tämä kaikki on kuitenkin aika uutta ja vierasta minulle. Toivon että ymmärrät tämän.

        Kyllä.Mutta myös kehonpositiivisuus voi tulla myöhemmin kun tajuaa ettei olekaan laiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.Mutta myös kehonpositiivisuus voi tulla myöhemmin kun tajuaa ettei olekaan laiha.

        Joo, no kyllä minä olen tajunnut että en ole laiha. Ja kai minä tietyllä tapaa olen kehopositiivinen, koska hyväksyn itseni tällaisena kuin olen.


    • Anonyymi

      Ite oon aina pitäny sitä kiihottavana että hoikka tyttö lihooaa vähäsen. Pieni pömppis on super hot. Mullakin taitaa olla jonkinsortin läskifetissi mut tosisinpäin. P18

      • Anonyymi

        No ei tuo pömppis enää ole välttämättä niin kovin pieni. Näytän ehkä vähän siltä kuin olisin raskaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo pömppis enää ole välttämättä niin kovin pieni. Näytän ehkä vähän siltä kuin olisin raskaana.

        Just kiva :). Kuinka pitkä oot ja paljonko painat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just kiva :). Kuinka pitkä oot ja paljonko painat?

        Ai! Moni pitää sitä epämielyttävänä, mutta monet myös tykkää. Olen 175 cm pitkä ja painan noin 100 kiloa. Paino liikkuu siinä sadan kilon kummallakin puolella (plus miinus 1-2 kg) hieman riippuen esimerkiksi vuorokaudenajasta ja muista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai! Moni pitää sitä epämielyttävänä, mutta monet myös tykkää. Olen 175 cm pitkä ja painan noin 100 kiloa. Paino liikkuu siinä sadan kilon kummallakin puolella (plus miinus 1-2 kg) hieman riippuen esimerkiksi vuorokaudenajasta ja muista asioista.

        Okei. Mihin kaikkialle paino on kertynyt eniten? Esim mahaan, peppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mihin kaikkialle paino on kertynyt eniten? Esim mahaan, peppuun?

        No mahaan on kertynyt painoa tietysti eniten. Sitten reisiin ja peppuun ja vähän myös rintoihin. Loput ovat menneet aika tasaisesti ympäri kehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mahaan on kertynyt painoa tietysti eniten. Sitten reisiin ja peppuun ja vähän myös rintoihin. Loput ovat menneet aika tasaisesti ympäri kehoa.

        Ootko nyt montako kiloa lihonut? Kuinka kevyt oot ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt montako kiloa lihonut? Kuinka kevyt oot ollut?

        Painoin ennen alle 70 kiloa, eli noin 30 kiloa olen lihonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoin ennen alle 70 kiloa, eli noin 30 kiloa olen lihonut.

        Näkyykö toi 30 kiloo huomattavasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö toi 30 kiloo huomattavasti?

        Kyllä se ehkä aika huomattavasti näkyy, koska suurin osa painosta meni vatsan seudulle ja siksi tuo pömppis erottuu selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ehkä aika huomattavasti näkyy, koska suurin osa painosta meni vatsan seudulle ja siksi tuo pömppis erottuu selvästi.

        Tykkäätkö siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö siitä?

        Aloittaja kertoi tuntevansa olonsa seksikkääksi.Kannattais lukea se ketjun eka viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö siitä?

        Tuossa sen joku jo aika piikikkäästi totesi, mutta joo tykkään siitä kyllä aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa sen joku jo aika piikikkäästi totesi, mutta joo tykkään siitä kyllä aika paljon.

        Ookkei, ootko ottanut ennen ja jälkeen kuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkei, ootko ottanut ennen ja jälkeen kuvia?

        En varsinaisesti. On minulla kyllä kuvia ennen ja jälkeen lihomisen, mutta en ole ottanut niitä tarkoituksellisesti siinä mielessä että niitä vertailtaisiin. Ne eivät ehkä sovi jaettavaksi yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti. On minulla kyllä kuvia ennen ja jälkeen lihomisen, mutta en ole ottanut niitä tarkoituksellisesti siinä mielessä että niitä vertailtaisiin. Ne eivät ehkä sovi jaettavaksi yleisesti.

        😁olisko jotain paikkaa missä haluaisit chättäillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁olisko jotain paikkaa missä haluaisit chättäillä

        Se olisi varmasti kivaa mutta en oikein tiedä. Olen ehkä aika ujo ja tarkka yksityisyydestäni. En tiedä miten sen voisi toteuttaa niin että henkilöllisyyteni ei paljastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi varmasti kivaa mutta en oikein tiedä. Olen ehkä aika ujo ja tarkka yksityisyydestäni. En tiedä miten sen voisi toteuttaa niin että henkilöllisyyteni ei paljastu.

        Tee vaikka discordi tai kik? Jos homma lähtee käsistä niin voit vain poistaa sovelluksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaikka discordi tai kik? Jos homma lähtee käsistä niin voit vain poistaa sovelluksen.

        No en oikein tiedä. Sori!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oikein tiedä. Sori!

        Okeii, mulla vaan ei oikeen oo ketään kenen kaa jutella aiheesta. P18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okeii, mulla vaan ei oikeen oo ketään kenen kaa jutella aiheesta. P18

        No niin ei ole minullakaan ja haluaisin todella jutella, mutta kun olen ujo ja epävarma niin haluaisin myös säilyttää anonyymiteetin täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ei ole minullakaan ja haluaisin todella jutella, mutta kun olen ujo ja epävarma niin haluaisin myös säilyttää anonyymiteetin täysin.

        Ymmärrän. voisit tehdä profiilin feikki nimellä ja tiedoilla


    • Anonyymi

      Oisko sulla kikkiä tai jotai missä vois chättäillä? Ite siis 21 ja feeder.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole kikiä tai oikein mitään muutakaan paikkaa missä voisin chätätä...

        Mitä tarkoittaa että olet feeder? Syötätkö ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole kikiä tai oikein mitään muutakaan paikkaa missä voisin chätätä...

        Mitä tarkoittaa että olet feeder? Syötätkö ihmisiä?

        Feeder tarkoittaa tuttipulloa ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feeder tarkoittaa tuttipulloa ym.

        Okei, mutta miten se liittyy tähän?


    • Anonyymi

      Nämä läskifetismit taitavat olla pelkästään tyttöjen juttu. Vaikea ainakaan kuvitella ketään mieshenkilöä, joka lihottaisi itsensä ensin 200-kiloiseksi ja sitten peittäisi sukupuolielimensä viikunanlehdellä ja imeskelesi ananasviipaletta autuaan näköisenä ja pyytäsi ihailijoita katsomaan.

      • Anonyymi

        Käsittääkseni tämä on varsin yleistä myös miesten keskuudessa, ellei jopa yleisempää.


      • Anonyymi

        Ei kannata laskea läskifetissimiesten varaan, kun 90% kuitenkin pitää lihavia vastenmielisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni tämä on varsin yleistä myös miesten keskuudessa, ellei jopa yleisempää.

        Minusta ihaninta mitä voi tehdä on mahan täyttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ihaninta mitä voi tehdä on mahan täyttäminen.

        Minäkin tykkään siitä. Kukaan ei vain koskaan ole täyttänyt minun mahaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään siitä. Kukaan ei vain koskaan ole täyttänyt minun mahaani.

        Saattaa tarvita apua siihen. Kaksin aina kaunihimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa tarvita apua siihen. Kaksin aina kaunihimpi.

        Voishan sitä olla kiva kokeilla jonkun toisen kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voishan sitä olla kiva kokeilla jonkun toisen kanssa...

        Niin olis. Ei kai haittaa vaikka jo vähän aloittelin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olis. Ei kai haittaa vaikka jo vähän aloittelin...

        No siis riippuu hieman siitä että mitä tarkalleen ottaen aloittelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis riippuu hieman siitä että mitä tarkalleen ottaen aloittelit?

        Maistelin jo vähän....


    • Anonyymi

      Mun puolesta olkaa pulskia, ei mua se haittaa vaan ne tulevat terveyshaitat, ne rassaa... lihavat pärjää hyvin siinä missä muutkin... elävät yhtä kauan, ovat onnellisia, iloisia... kunhan ei anna paisua itseään niin että ei jaksa liikkua... sitten ollaan jo vaarallisilla vesillä, niin että..

    • Anonyymi

      ompa harvinaisen typeriä kommentteja täällä :D

      itte oon semi revitty, treenaava ja urheilulllinen mutta omaan tän ihanan läskifetissin jota joskus jopa häpeää tietyissä asioissa mutta sitten muistaa että sehän on ihan normaalia :) ja onhan se vaan totta että on paljo mukavampaa "touhuilla" ja halia kun on mistä ottaa kiinni ja mitä rakastaa.

      mikäli yp haluaa jutella enempikin niin mielellään juttelen :)

      -p17

      • Anonyymi

        Ihmiset ovat ehkä välillä vähän ajattelemattomia. Eipä nuo kommentit haittaa kun ei vain välitä.

        Olisi kiva kuulla että mikä saa tuollaisen lihaksikkaan/urheilullisen ihmisen kiinnostumaan jostakin aivan päinvastaisessa. Olen tavannut moniakin hyväkroppaisia miehiä jotka ovat suorastaan kuolanneet perääni, vaikka olen selkeästi pyöreämpi kuin muut naiset, ja he voisivat saada kenet tahansa. Onko kyse vain mieltymyksensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat ehkä välillä vähän ajattelemattomia. Eipä nuo kommentit haittaa kun ei vain välitä.

        Olisi kiva kuulla että mikä saa tuollaisen lihaksikkaan/urheilullisen ihmisen kiinnostumaan jostakin aivan päinvastaisessa. Olen tavannut moniakin hyväkroppaisia miehiä jotka ovat suorastaan kuolanneet perääni, vaikka olen selkeästi pyöreämpi kuin muut naiset, ja he voisivat saada kenet tahansa. Onko kyse vain mieltymyksensä?

        Kuule kun ne hyvä kroppaset miehet voi pitää lihavia helppoina saada nainen sänkyyn?Lihavat ei kieltäydy seksistä kun hyvän näköinen mies pyytää panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat ehkä välillä vähän ajattelemattomia. Eipä nuo kommentit haittaa kun ei vain välitä.

        Olisi kiva kuulla että mikä saa tuollaisen lihaksikkaan/urheilullisen ihmisen kiinnostumaan jostakin aivan päinvastaisessa. Olen tavannut moniakin hyväkroppaisia miehiä jotka ovat suorastaan kuolanneet perääni, vaikka olen selkeästi pyöreämpi kuin muut naiset, ja he voisivat saada kenet tahansa. Onko kyse vain mieltymyksensä?

        juu no se on hyvä.

        se on jokaiselle tosi tapauskohtaista että mistä se "johtuu". Joillekkin tulee joku triggeri esim junnuna jostain ihan vaikka arkisesta asiasta ja sitten vaan tykästyy siihen.
        Itse en vaan nää mitään hienoa/kaunista semmosessa pikkupojan kropan omaavassa naisessa/tytössä vaan koen että pittää olla mistä ottaa kiinni (myös mahassa koska no se on yhtä tärkeä osa kun tissit, reidet tai persekkin) ja pehmonen kroppa vaan omaan silmään on paljon kauniimpi vaikka itte oon aikasta revitty treenaava mies :D

        tosi yleinen harhaluulo on ettei "lihavista" tykätä mutta voin väittää 90% varmuudella että näilläkin henkilöillä jotka näin väittää on syynä a) naama ei ehkä oo ihan se kedon kaunein kukkanen koska se oikeasti määrittää ainaki 60% henkilön ulkonäöstä b) luonne on vaan niin perseestä ettei sen takia tykätä

        itse esimerkiksi tykkään luonteenosalta semmosesta menevästä ja heittääntyvästä persoonasta joka ei oo aivan täysin rapakuntonen ja osaa pitää itsestään kumminkin huolta hygienian tms muiden asioiden osalta

        ja hyvä itsetunto on kans tosi iso osa

        tldr: isompi=parempi koska saa piettyä kiinni, ei tunnu että menee poikki sängyssä, parasta halailu seuraa, ja yleensä tosi mukavia eivätkä ala laskemaan mitään saatanan kaloreita jos on esim treffeillä ravintolassa

        mutta ratkaseva tekiä on luonne ja kasvot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun ne hyvä kroppaset miehet voi pitää lihavia helppoina saada nainen sänkyyn?Lihavat ei kieltäydy seksistä kun hyvän näköinen mies pyytää panemaan.

        millä vitun planeetalla elät :D iha yhtälailla nekin kieltäytyy seksistä ja voin sanoa että on lihavillekkin vientiä kunhan luonne on mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millä vitun planeetalla elät :D iha yhtälailla nekin kieltäytyy seksistä ja voin sanoa että on lihavillekkin vientiä kunhan luonne on mukava.

        siis täh.Jos hyvä kroppanen mies lähestyy lihavaa naista seksi mielessä niin miten toi sun vastaus liittyy siihen? Ja tarkotan nyt yhenillan juttua jonka jälkeen mies ei halua nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu no se on hyvä.

        se on jokaiselle tosi tapauskohtaista että mistä se "johtuu". Joillekkin tulee joku triggeri esim junnuna jostain ihan vaikka arkisesta asiasta ja sitten vaan tykästyy siihen.
        Itse en vaan nää mitään hienoa/kaunista semmosessa pikkupojan kropan omaavassa naisessa/tytössä vaan koen että pittää olla mistä ottaa kiinni (myös mahassa koska no se on yhtä tärkeä osa kun tissit, reidet tai persekkin) ja pehmonen kroppa vaan omaan silmään on paljon kauniimpi vaikka itte oon aikasta revitty treenaava mies :D

        tosi yleinen harhaluulo on ettei "lihavista" tykätä mutta voin väittää 90% varmuudella että näilläkin henkilöillä jotka näin väittää on syynä a) naama ei ehkä oo ihan se kedon kaunein kukkanen koska se oikeasti määrittää ainaki 60% henkilön ulkonäöstä b) luonne on vaan niin perseestä ettei sen takia tykätä

        itse esimerkiksi tykkään luonteenosalta semmosesta menevästä ja heittääntyvästä persoonasta joka ei oo aivan täysin rapakuntonen ja osaa pitää itsestään kumminkin huolta hygienian tms muiden asioiden osalta

        ja hyvä itsetunto on kans tosi iso osa

        tldr: isompi=parempi koska saa piettyä kiinni, ei tunnu että menee poikki sängyssä, parasta halailu seuraa, ja yleensä tosi mukavia eivätkä ala laskemaan mitään saatanan kaloreita jos on esim treffeillä ravintolassa

        mutta ratkaseva tekiä on luonne ja kasvot

        Niin no siis minähän huomasin että minulla itselläni saattaisi olla tämä fetissi kun minulle tuli painoa ja tykästyin siihen kovasti. Se oli tavallaan se triggeri minulle.

        Ymmärrän kyllä hyvin mitä haet takaa. Sanoisin että syy miksi lihavista ei pidetä (tai siltä se ainakin vaikuttaa) on kaikki varsin stereotyyppiset olettamukset lihavista, eli ei esimerkiksi liiku tai että on huono hygienia. Useimmat lihavat ihmiset jotka tunnen, minä tietysti mukaanlukien on ihan tavallisia ihmisiä. Itsekin harrastan aika aktiivisesti liikuntaa. Käyn kävelemässä ja joskus vaivaudu myös salille ja uimahalliin. Ja henkilökohtainen hygienia ja terveys ovat muutoinkin tärkeitä asioita minulle. Tykkään myös kyllä syödä enkä tosiaan laske mitään kaloreita. Sanoisin että itselläni on aika tavalliset kasvot. Luonteeltani olen ehkä hieman syrjäänvetäytyvä ja toisaalta myös tilanteesta riippuen heittäytymiskykyinen.

        Olisi tosi kiva kyllä jutella, mutta mietin että saatat olla vähän liian nuori. Toisaalta vaikutat hyvin viisaalta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no siis minähän huomasin että minulla itselläni saattaisi olla tämä fetissi kun minulle tuli painoa ja tykästyin siihen kovasti. Se oli tavallaan se triggeri minulle.

        Ymmärrän kyllä hyvin mitä haet takaa. Sanoisin että syy miksi lihavista ei pidetä (tai siltä se ainakin vaikuttaa) on kaikki varsin stereotyyppiset olettamukset lihavista, eli ei esimerkiksi liiku tai että on huono hygienia. Useimmat lihavat ihmiset jotka tunnen, minä tietysti mukaanlukien on ihan tavallisia ihmisiä. Itsekin harrastan aika aktiivisesti liikuntaa. Käyn kävelemässä ja joskus vaivaudu myös salille ja uimahalliin. Ja henkilökohtainen hygienia ja terveys ovat muutoinkin tärkeitä asioita minulle. Tykkään myös kyllä syödä enkä tosiaan laske mitään kaloreita. Sanoisin että itselläni on aika tavalliset kasvot. Luonteeltani olen ehkä hieman syrjäänvetäytyvä ja toisaalta myös tilanteesta riippuen heittäytymiskykyinen.

        Olisi tosi kiva kyllä jutella, mutta mietin että saatat olla vähän liian nuori. Toisaalta vaikutat hyvin viisaalta :)

        joo just tätä mää vähän hain :)

        komppaan tohon sun kirjotukseen 100% ja itseä monesti häiritsee nimenomaan kyseiset stereotypiat :/

        ja mieti toki, ei se sähköposti tosta onneks minnekkään katoa xD

        ei hättää ei se ikä ero kumminkaa yli 2vuotta oo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo just tätä mää vähän hain :)

        komppaan tohon sun kirjotukseen 100% ja itseä monesti häiritsee nimenomaan kyseiset stereotypiat :/

        ja mieti toki, ei se sähköposti tosta onneks minnekkään katoa xD

        ei hättää ei se ikä ero kumminkaa yli 2vuotta oo :)

        No itseasiassa se on enemmän. Olen täyttänyt jo 20 ja valitettavasti sinä olet myös alaikäinen. Se on vain ehkä hieman outoa tai häiritsevää minun mielestäni.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe