Vai vieläkö on laskupäiviä tiedossa? Toisaalta maailmantilanne on tällä hetkellä niin arvaamaton ettei kukaan pysty ennustamaan tulevaisuutta. Aika kova meedio saa olla jos pystyy ennustamaan tulevaisuutta eikä sellaista taida olla olemassakaan. Itse ennustan että tässä maailmantilanteessa on vielä monta käännettä edessä eikä niistä läheskään kaikki ole ikävä kyllä hyviä. Toivottavasti olen väärässä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008671427.html
Joko myöhästyin parhaasta ostojunasta?
14
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Ole huoleti! Koskaan, ei koskaan ole väärin ostaa laatuyhtiötä!
(Börje Ekholm)
Mutta huiput ja laaksot kannattaa tasata ja riskit pienentää kuukausisäästännällä. "Oikeita" paikkoja ei kannata kytätä.- Anonyymi
sinun pitäisi ensin tietää ne laatuyhtiöt ?
- Anonyymi
EIköhän lähiaikoina Putin vielä keskeytä kaasun tulon tai internetin pariksi päiväksi ja osakeindeksit samantien -20%.
- Anonyymi
Todennäköisesti lämmöntoimituksen Suomeen saattaa Putin katkaista lähiaikoina kun haluaa kiusata suomalaisia mutta tuskin nettiä kun muuten Venäjä ei pysty levittämään lännen vastaista propagandaansa.
- Anonyymi
Nyt mennään ylös.
- Anonyymi
Vielä kun putoaa Nokian Renkaiden osakekurssista 5 euroa pois niin sitten ostoksille?
- Anonyymi
sitten kansallistetaan 🤣
- Anonyymi
Kuin heittäis kaivoon.
- Anonyymi
Et ymmärrä sitä että kaikki laillinen rahanpainaminen on jo tehty ja inflaatio estää lopun . Korot tulevat nousemaan , tilanne muistuttaa ysäri lamaa jollon neuvostoliitto kaatui eli korot eivät jää 3-5% 🤣 onnea velkapaperien allekirjoittaneille .
- Anonyymi
Tottakai maaliskuussa kurssit ylhäällä, mutta nyt toukokuussa alhaalla, kun vuoden osingot on maksettu.
- Anonyymi
Vaan kohta jytisee. Tunti vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kohta jytisee. Tunti vielä
Vaan eipä jytise.
Osakekurssit ei aina käyttäydy niinkuin itse luulisi.
- Anonyymi
Oikein hyviä ostokohteita tällä hetkellä on, kuten QT, Tecnotree ja Nokian Renkaat ja pohja lienee näissä jo lähellä...
Nokian Renkaat, kun joskus saa Venäjän ongelman tavalla tai toisella ratkaistua, niin sitten taas mennään.
Maailmantilanne on hankala ja siru-/puolijohde/- komponenttipula pitää eri yhtiöitä pihdeissään vielä pitkään inflaatiokin laukkaa turhan kovaa tahtia, joten kyllä varmasti laskupäiviä piisaa - ties millaista vuoristorataa on luvassa. - Anonyymi
Päälistalla on kaikki kallista. Kannattaa katsoa jostain First North listalta yhtiöitä, joilla on vielä rahaa kassassa ja joiden kurssi on viimeiset vuodet ollut suoraan kaivoon. Näissä on nousupotentiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818