"hihittelivät ja toivottivat, että tuus itten heille lämmittelemään, kun laitoin maalämpö.pumpun 40 v sitten, just aamu-uutinen kertoi, että rurooppaan tarvitaan 10000000 mlp,a,,
hihi, eistein,,
kyllä ne,,,
24
628
Vastaukset
- Anonyymi
,,ja kun s-hinta nousee 20c/kwh, niin minä maksan vain 6c/kwh,sta
hihihi,,- Anonyymi
Helsinki kiirehti ilmoittamaan, että kyllä hekin voisi lämmittää kaikki helsingin talot geologisella maalämmöllä..
lukivat s-24 k-osiosta ilmoitukseni,,
hihi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki kiirehti ilmoittamaan, että kyllä hekin voisi lämmittää kaikki helsingin talot geologisella maalämmöllä..
hihiTaas näitä...Milloin sinä kirjoitat että ukrainan sodan pitää loppua että Putini älyää sen tehdä sen jälkeen kun lukee siitä s24 kärsämäki palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas näitä...Milloin sinä kirjoitat että ukrainan sodan pitää loppua että Putini älyää sen tehdä sen jälkeen kun lukee siitä s24 kärsämäki palstalla?
en loukkaa Presidentille kuuluvaa agentaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hihiHelsinki-ilmoitus pitää tietysti paikkansa jos joka tontille mlp,u, mutta on siinä toinenkin v-ehto, se on geologinen lämpö, sille voisi lämmittää koko suomen talot ja halavalla eikä lämpö lopu, nimittäin porataan 30-50 km syvä reikä,tai ainakin niin syvä joka ulottuu maan-kuorenläpi siellä vastassa olevaan jatkuvaan tuli-mereen, sinne kaksois-putki toiseen syötetään päijänteestä vettä joka kuumenee ja nousee toista putkea ylös maanpäällä olevaan lämmönvaihtimeen josta lähtee lämpösäädelty kuumavesi asuntojen pattereille lämmittämään, jäähtynyt vesi palautuu takaisin kuumentumaan maan sisällä olevaan uuniin,, eikä tarte puuta, eikä tuulta eikä turvetta, sähköä vain kiertovesi pumpuille,,itseasiassa se maan ytimessä oleva tuli on samaa mitä auringossa palaa,,
- Anonyymi
Maalämpö on hyvä mutta niin kallis että sen hinnalla hankkii helposti varaavan takan ja loppuiäksi osto polttopuut siihen jos omaa metsää ei ole eikä ole tarvetta edes sähkölle.
- Anonyymi
tänään euroissa kaikkinensa siellä 25- 35höyteillä,joten esm 60m2 asuntoon pitkälle menee kuoletus säästöllä,,
- Anonyymi
Hoitokokoustajat seuraa 24h ja sensuuri aina yhtä herkässä 🤣
- Anonyymi
hymyilyttää mutta kantaa en ota ;D
- Anonyymi
Jumala tulee ja kostaa saatanallisilla kivulla sinulle, sinä rukoilet armoa jumalalta mutta sitä ei tipu niille jotka herjaavat avuttomia ja köyhiä lukitse ovesi sillä saatana on oven takanasi.
- Anonyymi
Ai näitä kortistoon potkittuja avuttomia köyhiä jotka Sipilän ja kumppaneiden mukaan ovat yhteiskunnan loisia joita pitää hiukan aktiivimallilla kurmuuttaa että alkaa p..ska työ p..ska palkalla kelpaamaan? Jos niitä töitä siis olisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai näitä kortistoon potkittuja avuttomia köyhiä jotka Sipilän ja kumppaneiden mukaan ovat yhteiskunnan loisia joita pitää hiukan aktiivimallilla kurmuuttaa että alkaa p..ska työ p..ska palkalla kelpaamaan? Jos niitä töitä siis olisi..
Pitäähän sitä jumalan valittujen yrityspomoille saada halpatyövoimaa jotta edellisillä nauru maittaa matkalla pankkiin. Esim. pyhännälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko se elämän päähän potkimien suojelupyhimys sipilä avasi taas miljoonalukaalinsa ovet pelastettaville (halleluja) jotta kulmuni saa perunan taimensa istutettua kun se on suomipojalta ihan liikaa vaadittu ?
- Anonyymi
,,pietu siellä vain on,,
hihi - Anonyymi
niinhän se pietu on avuton,,
- Anonyymi
Kuinka syvälle porautit reiän? Toivottavasti riittävän syvälle. Jos naapurit laittaa myös niin se lämpöaste pienenee kun on useita tiheään porattuja reikiä.
- Anonyymi
just se takia en porannut, etten naaporilta varasta lämpöä, tuossa takapihan takana on ukkini kessupelto, upotin siihen putkee josta sitä lämpöä tulee, eihän kessutupakka kylmässä kasva,,kaikkihan sen tietää,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just se takia en porannut, etten naaporilta varasta lämpöä, tuossa takapihan takana on ukkini kessupelto, upotin siihen putkee josta sitä lämpöä tulee, eihän kessutupakka kylmässä kasva,,kaikkihan sen tietää,,
"ukkini, s.1878 veti siitä "kessua vsta 1913 vteen 1964 ja nyt minä lämpöä vsta 1980 ja jatkuu,,
mitä naaopuriin tulee niin arvaathan tuon sanomatahhiisa,, - Anonyymi
mlp,n putkelle tarvitaan noin 170 m syvä reikä ja sen voi naapurin kiusaksi tontin rajasta 10 m omalle puolelle porauttaa, a' la' kaapi naapurin v-paine nousemahan,,ja sali 2 klo 13 kokoontua,,
- Anonyymi
ei tarvinnut noapurin rajan lähellekkään edes samalle hehtaarille ukkini kessupeltoon putkeani asentaa, ku kälyni nyt männä vkola textari, että olen häneltä varastant ainakin 100 000 eurua,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvinnut noapurin rajan lähellekkään edes samalle hehtaarille ukkini kessupeltoon putkeani asentaa, ku kälyni nyt männä vkola textari, että olen häneltä varastant ainakin 100 000 eurua,,
jos em on tosi, niin siitä on syyttäminen Yliv, MM-laitosta joka on tilusrajat asettanut ja paragraavanut,,
- Anonyymi
Eikös se 40 vuotta vanha vekotin ole jo aikansa elänyt ja vaatii uusimista.
- Anonyymi
siinä se elää, pari kertaa on kompura uusittu ja putkistoon lisänyt parilitraa pakkasnestettä, ei muuta, pelkkä vesikin käy, mutta se vanhenee ja kanahkoituu,, venäläinen vodakin kävis,mutta se on nyt "politisoitunut,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä se elää, pari kertaa on kompura uusittu ja putkistoon lisänyt parilitraa pakkasnestettä, ei muuta, pelkkä vesikin käy, mutta se vanhenee ja kanahkoituu,, venäläinen vodakin kävis,mutta se on nyt "politisoitunut,,
70-luvun Ruottalaiset kompurat ei toistuvaa jatkuvaa käyttöä kestäneet,,siitä seurasi mlp,le huono maine joka on kestänyt melkeimpä 40 vuotta,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569