Onko putin-persut katuneet julkisesti putinin tukemista?

Anonyymi

Miten on Herrat ja rouvat,huhtasaari,packalen,niikko,hakkarainen, te jotka pidi(ä)tte diktaattoria esikuvananne ,oletteko muuttaneet mieltänne?

61

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      9.3 on taas kansalaisaloite Natoon liittymistä vastaan. Puuhamiehinä ja naisina niin käsittämätön porukka, että oikein ihmetyttää, kuinka moni laittaa listaan nimensä.

      Vastuuhenkilöt
      Ossi Tiihonen Lohja
      [email protected]
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/adeee7a8-9e96-46e3-ba89-d87fb6e33e44

      Aki Nummelin Pori
      [email protected]
      https://yle.fi/uutiset/3-11630469

      Eero Kinare Kalajoki
      [email protected]
      https://www.kalajokiseutu.fi/uutinen/606100

      Riikka Salmi Jyväskylä
      www.skepuolue.fi, Jyväskylä
      [email protected]
      https://www.ksml.fi/paikalliset/3200035

      Jyri Poltto Kauhava
      [email protected]
      https://uskonnonvapaus.fi/vaalit/kunta21/ehdokas/1251

      Heli Rämäkkö Seinäjoki
      [email protected]
      https://www.helista.fi/

      Timo Puolimatka Jyväskylä
      [email protected]
      Vuoden 2021 kuntavaaleissa Puolimatka tuli valituksi kristillisdemokraattien edustajana Jyväskylän valtuustoon. (wikipediasta lisää!!!)

      Juho Lyytikäinen Vantaa
      www.juholyytikainen.fi
      [email protected]
      https://www.kristallipuolue.fi/aluevaaliehdokkaat-vantaa-ja-kerava-juho-lyytikainen/

      Ketä nämä tyypit ovat, varsin outo ja sekavaa sakkia, ihanvaikuttavat ufoilta? Ovatko venäjämielisiä, Ukrainaan hyökkäyksen kannattajia?

      • Anonyymi

        Se jäänee nähtäväksi kuinka moni. Kyllä minä laitan.


      • Anonyymi

        Poltto uskoo myös litteään maahan


      • Anonyymi

        Kaikki hörhöt ovat yhdessä menneet puten asialle.


      • Anonyymi

        Nauran noille foliohatuille, jotka vastusti Natoa. Ovat kuin taistolaiskommarit ennen.


    • Anonyymi

      Huhtasaari ainakin jatkaa vanhaan tyyliin. Hänen Twitter-viestejä kun lukee, niin tuskin edes huomaa, että Ukrainassa on jokin sota. Kirjoittelee sekavia lehmien pieruista ja Kanadan rekkakuskeista.

      Hakkarainen puolestaan on kunnostautunut solvaamalla törkeästi Punaisen Ristin työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Millä tavalla he ovat Putinia tukeneet?

      • Anonyymi

        ”Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin”
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html


      • Anonyymi

        ”Orbán ja Putin kehuivat hyviä välejään Pekingissä”
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009928923.html

        ”Perussuomalaisten tuki Orbánin kiristykselle kertoo vaarallisesta muutoksesta”
        https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000007647356.html

        ”Perussuomalaisten Halla-aho pitää Unkarin Suomi-kritiikkiä ymmärrettävänä”
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perussuomalaisten-halla-aho-pitaa-unkarin-suomi-kritiikkia-ymmarrettavana/7500532#gs.7588e3

        ”Halla-aho puolusti yksin Unkaria ja Puolaa – muilta puolueilta ei herunut Eurooppa-foorumissa ymmärrystä”
        https://www.ts.fi/uutiset/4687683

        ”Enemmistö Suomen mepeistä hyllyttäisi Unkarin elpymisrahat – vain perussuomalaiset eri mieltä”
        -
        ”Perussuomalaisten Teuvo Hakkarainen kehuu Viktor Orbánin johtaman hallituksen perhe- ja maahanmuuttopolitiikkaa”
        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/uutissuomalainen-enemmisto-suomen-mepeista-hyllyttaisi-unkarin-elpymisrahat-vain-perussuomalaiset-eri-mielta/

        ”Perussuomalaiset perustamassa EU-ryhmää Unkarin Fidesz-puolueen kanssa”
        https://www.verkkouutiset.fi/a/perussuomalaiset-perustamassa-eu-ryhmaa-unkarin-fidesz-puolueen-kanssa/#7f87af39


    • Anonyymi

      Tarkoitus on nostaa hintoja , kun rahan painaminen ei tuonut haluttua vaikutusta 🤣

    • ex-keskustalainen pääminisreri Esko Aho teki julkiset al-Taaet. Koskahan mepit Heinäluoma ja Pekkarinen kertovat syynsä tyhjää äänestämiseensä syistä Eu:ssa, kun asiana oli Venäjän vastaiset pakotteet.

      • Anonyymi

        Sivaripohjainen puuromarsalkka Jussi ja hänen peruSS-somesoturinsa ratkaisevat pian Ukrainan tilanteen, antamalla päiväkäskyn oikeasta tavasta syödä puuroa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivaripohjainen puuromarsalkka Jussi ja hänen peruSS-somesoturinsa ratkaisevat pian Ukrainan tilanteen, antamalla päiväkäskyn oikeasta tavasta syödä puuroa?

        Homosivipalvelumies/ministeri menee Kremliin nuolemaan palleja ja sota loppuu.


    • Anonyymi

      Addictekin meni ihan hiljaiseksi kun Persut käänsivät takkinsa Putinin suhteen ja käänsivät takkinsa myös Naton suhteen.
      Paha on öyhöttää enää mistään kun kaikki aikaisemmat puheet ovat nyt naurettavia.

      • Anonyymi

        nyhverö on käpertynyt uuninpankolleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyhverö on käpertynyt uuninpankolleen?

        Helpompi on kääntää joet virtaamaan ylämäkeen, kuin on saada persut luopumaan venäjämielisyydestään ja rasismistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi on kääntää joet virtaamaan ylämäkeen, kuin on saada persut luopumaan venäjämielisyydestään ja rasismistaan.

        Mistä venäjämielisyydestään ja rasismistaan


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nythän vastabpersut putiinia ihailee. Vahva johtaja tappaa ihmisiä vahvasti! Ja muut ei voi kun vikistä!
      Persu on tosi kateellinen.

      • Anonyymi

        Persut odottavat vesi kielellä, että Putin voittaa. Sitten persut ottavat taas ylpeinä Putin-fanipaitansa esille ja näyttävät todellisen poliittisen karvansa.


      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut odottavat vesi kielellä, että Putin voittaa. Sitten persut ottavat taas ylpeinä Putin-fanipaitansa esille ja näyttävät todellisen poliittisen karvansa.

        Li A:n porukka ei oikein tiedä kumpi on tärkeämpää mielistellä Kremliä vai matumuslimeja.


    • Nämä kysymykset sun pitäisi osoittaa demarien vasemmalle siivelle, ehkä Tuomioja ja ex-pressa Halonen voisivat kertoa kuin mukavaa porukka Kremlissä on.

    • Anonyymi

      Pikku pillut on huolissaan, zuomen turvallisuudesta? Kyllä Venäjä jyrää Suomen paskaksi jos se vain haluaa, jossei Boris tule apuun Englannista!

      • Anonyymi

        Kansa odottaa persuilta julkista anteeksipyyntöä persujen vuosia kestäneestä kiiluvasilmäisestä venäjäkiimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa odottaa persuilta julkista anteeksipyyntöä persujen vuosia kestäneestä kiiluvasilmäisestä venäjäkiimasta.

        Jos joku tahtoo tukea Putinia, sen voi tehdä parhaiten ja varmimmin äänestämällä persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tahtoo tukea Putinia, sen voi tehdä parhaiten ja varmimmin äänestämällä persuja.

        Tunnen monia persuja. Kaikki ovat valtavassa putinkiimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa odottaa persuilta julkista anteeksipyyntöä persujen vuosia kestäneestä kiiluvasilmäisestä venäjäkiimasta.

        Kansa odottaa putkidemareilta anteeksipyyntöä putkidemareiden vuosia kestäneestä kiiluvasilmäisestä venäjäkiimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa odottaa putkidemareilta anteeksipyyntöä putkidemareiden vuosia kestäneestä kiiluvasilmäisestä venäjäkiimasta.

        Kiisteltyä Nord Stream 2 -projektia vetää ex-Stasi-agentti Matthias Warnig
        "Hän kävi pari viikkoa sitten Helsingissä tapaamassa muun muassa yhtiönsä pitkäaikaista neuvonantajaa, entistä pääministeri Paavo Lipposta (sd). Julkisuutta välttelevä Warnig ei tavannut toimittajia, ja vastasi Talouselämän kysymyksiin sähköpostilla. "

        https://www.talouselama.fi/uutiset/kiisteltya-nord-stream-2-projektia-vetaa-ex-stasi-agentti-trumpin-uhkailu-ei-hanen-mukaansa-vaikuta-kaasuputken-etenemiseen/a7d4f8cc-6e2b-3bcb-9dc1-268267acb1f1


    • Anonyymi

      Mahtavaa hypetystä, perussuomalaiset vihervasemmiston mielissä ja sydämmissä heti aamusta, rakkautta se vaan on. Huikeaa.

      • Anonyymi

        Persusta on tosi outoa, että persuista keskustellaan persupalstalla.


    • Anonyymi

      Vasurit vappuna ei sitten kanneta niitä punalippuja.

      • Anonyymi

        Älkää persutkaan enää länkyttäkö natsilippujen perässä, kun olette kuitenkin koko ajan valtavassa putinkiimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää persutkaan enää länkyttäkö natsilippujen perässä, kun olette kuitenkin koko ajan valtavassa putinkiimassa.

        Putin järjesti ennen näkemättömän verilöylyn ja kansanmurhan Ukrainalaisille. Asia ei ole Huhtasaaren ja Hakkaraisen mielestä tuomitsemisen arvoinen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin järjesti ennen näkemättömän verilöylyn ja kansanmurhan Ukrainalaisille. Asia ei ole Huhtasaaren ja Hakkaraisen mielestä tuomitsemisen arvoinen??

        Sanoo puti nisti jonka mielestä ao vain hiukan hyökkäilee naapuriin listien rikollisia siviilejä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo puti nisti jonka mielestä ao vain hiukan hyökkäilee naapuriin listien rikollisia siviilejä....

        Miksi Huhtasaari ja Hakkarainen kuuluvat yhä ID putinryhmään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Huhtasaari ja Hakkarainen kuuluvat yhä ID putinryhmään?

        eikö se ole objr sama sulkea tietokone jos et muuta keksi kuin massapostata samaa p..skaa mitä olet jo massapostannut jos ei vielä tuhansia niin ainakin satoja kertoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö se ole objr sama sulkea tietokone jos et muuta keksi kuin massapostata samaa p..skaa mitä olet jo massapostannut jos ei vielä tuhansia niin ainakin satoja kertoja?

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      mitä helvettiä sinä sitä täällä kyselet tollo, luuletko saavasi vastauksen ko. henkilöiltä.
      no mitä muuta voi odottaa viherhippidemarillta...

      • Anonyymi

        Ensimmäisen korona-aallon pahimpaan aikaan pääministeri Sanna Marin piti eräänä sunnuntaina muutaman tunnin vapaata, viettääkseen aikaa lapsensa kanssa. Mitä teki Huhtasaari Brysselissä? Ilmestyi kuvansa kanssa ilkkumaan, kuinka "Suomen päämisteri se vain löhöilee, vaikka kansa käsrsii ja on hätätila".
        Siis: Persut ovat kärppänä valmiina tuomitsemaan KAIKEN MUUN, mutta kun on kyse Putinin hyökkäyksestä suorittamaan verilöylyn ja kansanmurhan Ukrainassa, persut kuten Huhtasaari ovat HILJAA.
        Kertoo persujen venäjämielisestä arvomaailmasta kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen korona-aallon pahimpaan aikaan pääministeri Sanna Marin piti eräänä sunnuntaina muutaman tunnin vapaata, viettääkseen aikaa lapsensa kanssa. Mitä teki Huhtasaari Brysselissä? Ilmestyi kuvansa kanssa ilkkumaan, kuinka "Suomen päämisteri se vain löhöilee, vaikka kansa käsrsii ja on hätätila".
        Siis: Persut ovat kärppänä valmiina tuomitsemaan KAIKEN MUUN, mutta kun on kyse Putinin hyökkäyksestä suorittamaan verilöylyn ja kansanmurhan Ukrainassa, persut kuten Huhtasaari ovat HILJAA.
        Kertoo persujen venäjämielisestä arvomaailmasta kaiken.

        Jokaisen persun sisällä asuu pieni putin.


    • Anonyymi

      VL, eli VenäjäLiitto on nimensä veroinen 🤣

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokaisen persun sisällä asuu "pieni Orban" arvomaailmoineen?


    • Anonyymi

      Pienpuolueet diktatuurin asialla

    • Anonyymi

      tissi vastusti Natoa ja on siis automaattisesti ulkokehällä

    • Anonyymi

      Tämäkin muistui mieleen. Tynkkynen käynyt opissa.
      https://panuhog.blogspot.com/2016/03/sebastian-tynkkynen-johan-backmanin.html?m=1

      • Anonyymi

        Kiitos linkistä ! Uutta tietoa. En ole tiennytkään, että persujen Putin-rakkaus
        on niin vanhaa ja syvää !


    • Anonyymi

      Kiitos linkistä. Siinä oli uutta. En ole tiennyt kuinka syvää ja vanhaa
      persujen kiintymys Venäjään on.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten on nyt pakko olla "suut supussa", koska he ovat hallituksessa.
      PS yrittää julkisesti olla olematta "avoimesti rasistinen puolue" tai Venäjän ystävä.

    • Anonyymi

      "no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään."

    • Anonyymi

      Jyri ”litteämaa” poltto

    • Anonyymi

      Suomi pääsi Natoon ja folihattuvatnikit hävisivät. Loppu hyvin, kaikki hyvin

      • Anonyymi

        SKP on kova porvaripuolue peruSSputinisteihin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SKP on kova porvaripuolue peruSSputinisteihin verrattuna.

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


    • Anonyymi

      PS on PutinSuomalaiset

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe