Vesitorni mäellä

Anonyymi

Tuo kaupungin fallos symboli,pidempi kuin Kokkolan tynkä torni , paksumpi kuin Nyykaapin onnetin kyhäelnä , seisoo Myllymäellä vankkana todisteena kaupungin potenssista .

4

789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nennetti mennyt onkelminanne on lerppuus.

• Anonyymi

Mäbä gysyin gerra mun goiraa vasepuuk kaveriks gu mullei oo kukaa, mut se sano et ei tuu.
      Zit mä gysysin mun gissaa samoi kaveriks ja se sano et miau.

• Anonyymi

Vesitornin juurella oli aikoinaan synnytyslaitos jossa useimmat vanhan liiton jeppisläiset ovat päästäneet ensimmöiset,kauhistneet rääkäisynsä; tännekösitä piti syntyä!!

• Anonyymi

Vesitornin mäen alapuolella tuo kerrostalo jonkun hihhulikirkon vieressä annou domino 19xx.
        Kolmannessa kerroksessa kotibileet jonne oli eksynyt kaupungin tavoitelluin poikamies .Tosin häntä tavoittelivat lähinnä viranomaiset.
        Hän retkotti yksikseen olohuoneen nurkassa ikivanhassa nojatuolissa,maisteli hiljalleen Vinettoa pullosta ja katseli ympärilleen ikäänkuin ihmetellen, kuin juuri heränneenä oudossa paikassa.
        No ikkunasta näkyi sentään tuo vesitorni eli ainakin oltiin jeppiksessä.

Musiikki oli kovaäänistä, jotain jenkki tai britti shaibaa,ei mitään hyvää suomalaista ,kuten vaikka Irwiniä.,ei ei.
        Levysoitin oli olohuoneen nurkassa pienellä pöydällä ja sitä hoiteli jokin pitkätukkainen kukkakeppi.

Kuinka hän oli tänne oikein eksynytkään.Minkäänlaista mielikuvaa siitä kuinka ja mistä hän oli tänne tullut ,ei ollut
        Hän ei tuntenutkaan ketään,paitsi tuon yhden lihavan pojan ,ekikö sen nimi oli?

Muut olivat aivan outoja. Nuorempia kuin hän ja ilmeisesti joitain opiskelijanretkuja .Mutta tytöt olivat kauniita ja seksikkäitä minihameissaan, pyöriessään lattialla mölymusan vieminä kuin humalaiset dervissit joita hän oli nähnyt Algeriassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe