Vesitorni mäellä

Anonyymi

Tuo kaupungin fallos symboli,pidempi kuin Kokkolan tynkä torni , paksumpi kuin Nyykaapin onnetin kyhäelnä , seisoo Myllymäellä vankkana todisteena kaupungin potenssista .

4

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nennetti mennyt onkelminanne on lerppuus.

• Anonyymi

Mäbä gysyin gerra mun goiraa vasepuuk kaveriks gu mullei oo kukaa, mut se sano et ei tuu.
      Zit mä gysysin mun gissaa samoi kaveriks ja se sano et miau.

• Anonyymi

Vesitornin juurella oli aikoinaan synnytyslaitos jossa useimmat vanhan liiton jeppisläiset ovat päästäneet ensimmöiset,kauhistneet rääkäisynsä; tännekösitä piti syntyä!!

• Anonyymi

Vesitornin mäen alapuolella tuo kerrostalo jonkun hihhulikirkon vieressä annou domino 19xx.
        Kolmannessa kerroksessa kotibileet jonne oli eksynyt kaupungin tavoitelluin poikamies .Tosin häntä tavoittelivat lähinnä viranomaiset.
        Hän retkotti yksikseen olohuoneen nurkassa ikivanhassa nojatuolissa,maisteli hiljalleen Vinettoa pullosta ja katseli ympärilleen ikäänkuin ihmetellen, kuin juuri heränneenä oudossa paikassa.
        No ikkunasta näkyi sentään tuo vesitorni eli ainakin oltiin jeppiksessä.

Musiikki oli kovaäänistä, jotain jenkki tai britti shaibaa,ei mitään hyvää suomalaista ,kuten vaikka Irwiniä.,ei ei.
        Levysoitin oli olohuoneen nurkassa pienellä pöydällä ja sitä hoiteli jokin pitkätukkainen kukkakeppi.

Kuinka hän oli tänne oikein eksynytkään.Minkäänlaista mielikuvaa siitä kuinka ja mistä hän oli tänne tullut ,ei ollut
        Hän ei tuntenutkaan ketään,paitsi tuon yhden lihavan pojan ,ekikö sen nimi oli?

Muut olivat aivan outoja. Nuorempia kuin hän ja ilmeisesti joitain opiskelijanretkuja .Mutta tytöt olivat kauniita ja seksikkäitä minihameissaan, pyöriessään lattialla mölymusan vieminä kuin humalaiset dervissit joita hän oli nähnyt Algeriassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe