Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vesitorni mäellä

Anonyymi

Tuo kaupungin fallos symboli,pidempi kuin Kokkolan tynkä torni , paksumpi kuin Nyykaapin onnetin kyhäelnä , seisoo Myllymäellä vankkana todisteena kaupungin potenssista .

4

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nennetti mennyt onkelminanne on lerppuus.

    • Anonyymi

      Mäbä gysyin gerra mun goiraa vasepuuk kaveriks gu mullei oo kukaa, mut se sano et ei tuu.
      Zit mä gysysin mun gissaa samoi kaveriks ja se sano et miau.

    • Anonyymi

      Vesitornin juurella oli aikoinaan synnytyslaitos jossa useimmat vanhan liiton jeppisläiset ovat päästäneet ensimmöiset,kauhistneet rääkäisynsä; tännekösitä piti syntyä!!

      • Anonyymi

        Vesitornin mäen alapuolella tuo kerrostalo jonkun hihhulikirkon vieressä annou domino 19xx.
        Kolmannessa kerroksessa kotibileet jonne oli eksynyt kaupungin tavoitelluin poikamies .Tosin häntä tavoittelivat lähinnä viranomaiset.
        Hän retkotti yksikseen olohuoneen nurkassa ikivanhassa nojatuolissa,maisteli hiljalleen Vinettoa pullosta ja katseli ympärilleen ikäänkuin ihmetellen, kuin juuri heränneenä oudossa paikassa.
        No ikkunasta näkyi sentään tuo vesitorni eli ainakin oltiin jeppiksessä.

        Musiikki oli kovaäänistä, jotain jenkki tai britti shaibaa,ei mitään hyvää suomalaista ,kuten vaikka Irwiniä.,ei ei.
        Levysoitin oli olohuoneen nurkassa pienellä pöydällä ja sitä hoiteli jokin pitkätukkainen kukkakeppi.

        Kuinka hän oli tänne oikein eksynytkään.Minkäänlaista mielikuvaa siitä kuinka ja mistä hän oli tänne tullut ,ei ollut
        Hän ei tuntenutkaan ketään,paitsi tuon yhden lihavan pojan ,ekikö sen nimi oli?

        Muut olivat aivan outoja. Nuorempia kuin hän ja ilmeisesti joitain opiskelijanretkuja .Mutta tytöt olivat kauniita ja seksikkäitä minihameissaan, pyöriessään lattialla mölymusan vieminä kuin humalaiset dervissit joita hän oli nähnyt Algeriassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe