Vesitorni mäellä

Anonyymi

Tuo kaupungin fallos symboli,pidempi kuin Kokkolan tynkä torni , paksumpi kuin Nyykaapin onnetin kyhäelnä , seisoo Myllymäellä vankkana todisteena kaupungin potenssista .

4

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nennetti mennyt onkelminanne on lerppuus.

• Anonyymi

Mäbä gysyin gerra mun goiraa vasepuuk kaveriks gu mullei oo kukaa, mut se sano et ei tuu.
      Zit mä gysysin mun gissaa samoi kaveriks ja se sano et miau.

• Anonyymi

Vesitornin juurella oli aikoinaan synnytyslaitos jossa useimmat vanhan liiton jeppisläiset ovat päästäneet ensimmöiset,kauhistneet rääkäisynsä; tännekösitä piti syntyä!!

• Anonyymi

Vesitornin mäen alapuolella tuo kerrostalo jonkun hihhulikirkon vieressä annou domino 19xx.
        Kolmannessa kerroksessa kotibileet jonne oli eksynyt kaupungin tavoitelluin poikamies .Tosin häntä tavoittelivat lähinnä viranomaiset.
        Hän retkotti yksikseen olohuoneen nurkassa ikivanhassa nojatuolissa,maisteli hiljalleen Vinettoa pullosta ja katseli ympärilleen ikäänkuin ihmetellen, kuin juuri heränneenä oudossa paikassa.
        No ikkunasta näkyi sentään tuo vesitorni eli ainakin oltiin jeppiksessä.

Musiikki oli kovaäänistä, jotain jenkki tai britti shaibaa,ei mitään hyvää suomalaista ,kuten vaikka Irwiniä.,ei ei.
        Levysoitin oli olohuoneen nurkassa pienellä pöydällä ja sitä hoiteli jokin pitkätukkainen kukkakeppi.

Kuinka hän oli tänne oikein eksynytkään.Minkäänlaista mielikuvaa siitä kuinka ja mistä hän oli tänne tullut ,ei ollut
        Hän ei tuntenutkaan ketään,paitsi tuon yhden lihavan pojan ,ekikö sen nimi oli?

Muut olivat aivan outoja. Nuorempia kuin hän ja ilmeisesti joitain opiskelijanretkuja .Mutta tytöt olivat kauniita ja seksikkäitä minihameissaan, pyöriessään lattialla mölymusan vieminä kuin humalaiset dervissit joita hän oli nähnyt Algeriassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe