Voisiko joku kertoa, minä päivinä ja mihin kellonaikaan Varkauden Vapaaseurakunta jakaa ruoka-apua, en ilkeä soittaa sinne. Miten jako on järjestetty, mennäänkö sinne jonottamaan vai pitääkö soittaa etukäteen ja varata kassi? Tai jos minulla on vanhaa tietoa niin ketkä ruoka-apua jakavat ja onko jaossa muutakin kuin leipää?
Ruoka-apu Varkaudessa
27
2175
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vapaaseurakunta jakanut ruoka-apua vuosikausiin enää.
- Anonyymi
Ruoka-apu
Elintarvikejakelu
maanantaisin klo 12 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella
Jaamme kauppojen ylijäämäelintarvikkeita. Elintarvikkeet jaetaan valmiiksi kasseihin pakattuna. Maskisuositus.
Jos tarvitset tilapäistä ruoka-apua, varaa aika diakoniatyöntekijälle diakoniatoimistosta p. 040 701 6630.- Anonyymi
Tänään kaikki oli menny tasan 12 aikaan.kattelin ku porukka lähti audeilla ja mersuilla.tuskinpa kovin hätä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kaikki oli menny tasan 12 aikaan.kattelin ku porukka lähti audeilla ja mersuilla.tuskinpa kovin hätä oli.
Mulla vuoden 1978 mese. Kyllä köyhyysrajan alapuolella olen. Lainojakin on joita ei sossu/kela hyväksy. Auto lähtee jos kalliimpi remontti tulee.
Ev lut SRK ei enään (2023 syyskuu) jaa kauppojen hävikkiä. SRK tiistaisin ruokailu 3€ vähävaraisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla vuoden 1978 mese. Kyllä köyhyysrajan alapuolella olen. Lainojakin on joita ei sossu/kela hyväksy. Auto lähtee jos kalliimpi remontti tulee.
Ev lut SRK ei enään (2023 syyskuu) jaa kauppojen hävikkiä. SRK tiistaisin ruokailu 3€ vähävaraisille.Eihän sulla vesu ole edes ajokorttia. Älä höpätä.
- Anonyymi
taunus
- Anonyymi
aarti
- Anonyymi
Minä voin antaa ruokaa berzeestä.
- Anonyymi
Nöf nöf uiiik
Nöf nöf uiik
Ja numero äänestyslippuun
Manhunt
Manhunt
Wolfsbane
Niin kilipelääne Stimosukkienhaistelija - Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
huopatossu
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
Se on hyvää.
- Anonyymi
juustot
- Anonyymi
Pyydä kasaamaan kassi ja saat sen jonon ohi.
- Anonyymi
Ei ne siihen suostu.
- Anonyymi
Meillä pihassa muutamat bemarit ja jenkkiautot.
- Anonyymi
Onko varkaudessa mitään ruoka-avustusta enää?
- Anonyymi
onko ruokakasseja tai ruokaan maksukortin myöntämistä missään nykyisin?
- Anonyymi
Mene töihin.
- Anonyymi
Perunalaatikko.
- Anonyymi
Vapaakirkko jakaa hädän hetkellä, kannattaa soittaa Harri Miettiselle.
- AnonyymiUUSI
Arkiateria
Tiistaisin klo 11-12 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella alkaen 21.1.2025
Aterian hinta on kolme euroa.
Kaikissa ruokailuissa huomioidaan gluteeniton ruokavalio ja kasvisvaihtoehto.- AnonyymiUUSI
Ei ollut pitsaa eikä edes big mac-purilaisia. En mene enää edes kysymään. Mieluummin syön kynsiä ja elän kunniakkaasti systeemin mukaan. Jyväskylässä menee paremmin.
- AnonyymiUUSI
en pysty pysäyttämään
- AnonyymiUUSI
kaikki menee kankkulan kaivoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841