Miksi kiusaat työpaikalla?

Anonyymi

Sana on vapaa.

8

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen siellä. Ja se antaa virikkeen.

• Anonyymi

Vallan tunne, oma kurja tyhjä elämä, tyytymättömyys työhön itsessään, väsymys, liikaa työtä, käsittelemättömät ristiriidat työyhteisössä... ?!

• Anonyymi

Hoitoalalla on eettisyys.

• Anonyymi

Tuntuu hyvältä, kun kerrankin saa valtaa.

• Anonyymi

Petät itseäsi, se on maailman tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä.
        Sairauden tunto on poissa ja kuvittelet olevasi terve. Tavallinen terve ihminen ei käyttäydy noin.

• Anonyymi

Se on hauskaa ajanvietettä.

• Anonyymi

Ollaan ehkä hyviä hoitajia, mutta työtoveruudessa sitä hyvyyttä saa suurennuslasilla usein hakea. Aina ei olla edes hyviä hoitajia itsekään, vaikka puhutaan pahaa työtovereista. Minustakin puhuttiin pahaa jopa paikalla ollessani. Pitivät niin tyhmänä, etten heidän mielestään ymmärrä, vaikka seison vieressä kuuntelemassa heidän kritiikkiään itsestäni. Yksi pahanpuhujista ei itse älynnyt imussa laittaa letkua laitteeseen kiinni. Ihmetteli pöllönä, miksei tunnu oikein vetävän. Kannattaisi siis ensin katsoa sitä omaa taitoa tai taidon puutetta, ennen kuin arvostelee muita. Mutta hänelläkin oli silti varaa arvostella toisia, vaikka omassakin osaamisessa oli puutteita.

Hoitajan työ on myös fyysisesti paljon kevyempää kuin vaikkapa hoiva-avustajan ja laitoshuoltajan työ, mutta silti hoitajat ruikuttavat eniten. Tiedän töitten erot, koska olen kaikkia tehtäviä työkseni tehnyt. Hoitotyössä raskaus on pääsääntöisesti henkistä kuormitusta, mikä kumpuaa kovasta vastuusta, kuten lääkehoidosta yms. osaamisesta, jossa ollaan vastuussa potilasturvallisuudesta. Ja siitä, että aina olisi jaksettava käyttäytyä hyvin. Jossain ensiavussa, sairaalassa yms. varmasti on ehtaa kiirettäkin, henkisen kuormituksen lisäksi. Mutta ei joka hoitoalan yksikössä kiire vaivaa.

• Anonyymi

Pippa Laukka peräänkuuluttaa hyviä käytöstapoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      380
      2490
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      73
      1925
    3. 154
      1479
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1316
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      985
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      904
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      872
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      870
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      843
    Aihe