Sana on vapaa.
Miksi kiusaat työpaikalla?
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siellä. Ja se antaa virikkeen.
- Anonyymi
Vallan tunne, oma kurja tyhjä elämä, tyytymättömyys työhön itsessään, väsymys, liikaa työtä, käsittelemättömät ristiriidat työyhteisössä... ?!
- Anonyymi
Hoitoalalla on eettisyys.
- Anonyymi
Tuntuu hyvältä, kun kerrankin saa valtaa.
- Anonyymi
Petät itseäsi, se on maailman tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä.
Sairauden tunto on poissa ja kuvittelet olevasi terve. Tavallinen terve ihminen ei käyttäydy noin.
- Anonyymi
Se on hauskaa ajanvietettä.
- Anonyymi
Ollaan ehkä hyviä hoitajia, mutta työtoveruudessa sitä hyvyyttä saa suurennuslasilla usein hakea. Aina ei olla edes hyviä hoitajia itsekään, vaikka puhutaan pahaa työtovereista. Minustakin puhuttiin pahaa jopa paikalla ollessani. Pitivät niin tyhmänä, etten heidän mielestään ymmärrä, vaikka seison vieressä kuuntelemassa heidän kritiikkiään itsestäni. Yksi pahanpuhujista ei itse älynnyt imussa laittaa letkua laitteeseen kiinni. Ihmetteli pöllönä, miksei tunnu oikein vetävän. Kannattaisi siis ensin katsoa sitä omaa taitoa tai taidon puutetta, ennen kuin arvostelee muita. Mutta hänelläkin oli silti varaa arvostella toisia, vaikka omassakin osaamisessa oli puutteita.
Hoitajan työ on myös fyysisesti paljon kevyempää kuin vaikkapa hoiva-avustajan ja laitoshuoltajan työ, mutta silti hoitajat ruikuttavat eniten. Tiedän töitten erot, koska olen kaikkia tehtäviä työkseni tehnyt. Hoitotyössä raskaus on pääsääntöisesti henkistä kuormitusta, mikä kumpuaa kovasta vastuusta, kuten lääkehoidosta yms. osaamisesta, jossa ollaan vastuussa potilasturvallisuudesta. Ja siitä, että aina olisi jaksettava käyttäytyä hyvin. Jossain ensiavussa, sairaalassa yms. varmasti on ehtaa kiirettäkin, henkisen kuormituksen lisäksi. Mutta ei joka hoitoalan yksikössä kiire vaivaa. - Anonyymi
Pippa Laukka peräänkuuluttaa hyviä käytöstapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175