Suositelkaa hyvää peruspuhelinta

Anonyymi

Uuden puhelimen hankinta olisi lähiaikoina edessä, edellinen 10 vuoden ikäinen.
En tarvitse älypuhelinta, vaan toimivan peruspuhelimen, missä on qwerty -näppäimet tunnistettavissa, ei siis hipaisuja. Hyvä ääni sekä pitkäkestoinen akku.
Onko mahdoton yhtälö?

59

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Qwerty -näppäimiä ei taida missään peruspuhelimessa olla. Voin toki olla väärässä.

      • Anonyymi

        Väärinpäin kääntäen on.


    • Anonyymi

      Millä puhelimella kuulee hyvin ?

    • Anonyymi

      Ei taida löytyä.

      En erityisemmin seuraile kännyköitä, mutta mä en ainakaan ole saanut silmiini mekaanisella näppiksellä olevia puhelimia aikoihin. Ite asiassa itekkin etin sellaista, kun viimeks puhelimen ostin, ei löytynyt.

      Mutta aika ok toimii kosketusnäyttökynälläkin näpyttely, kunhan tottuu. Meitsin nakkisormilla ehkä helpomminkin, kuin mekaanisia näppylöitä tökkimällä. Ainoo vaan, kynä useimiten jossain hukassa, kun pitäis jotain kirjoittaa puhelimella.

      Siks suosittelisin kännykkää, jossa kynä ja kynälle paikka. Ainakin joku Samsungin malli on sellainen.

      En oikein tajua, mitä älykännykällä tarkoitetaan. Kaikilla nyt pystyy toki puhumaan, mutta kaikissa taitaa olla kamera ja mahdollisuus netin käyttämiseen. Ja koska kamerat, tietenkin taskulamppu, en tosin tiedä, mitä tekemistä sillä on älyn kanssa. Ja koska nettimahdollisuus, äpsejä voi latailla vaikka kuinka paljon.

      Niettä joo, kerro muillekkin, jos löydät kännykän mekaanisella näppiksellä, sille vois olla ostajiakin, ainakin jonkin verran. Muuten, osta normikänny ja siihen styluskynä.

      =DW=

      • Anonyymi

        Nyt ei kännykkä ole ainoastaa mikään puhelin vaan puhelin on siinä vaan yksi osa . Känny on tietsikka siinä kun nekin tietsikat mitkä ovat pöydällä
        Joten sillä tehdään muitakin asioita hoidellaan laskut, tilataan tavaraa , nähdään omat journaalit ,a uusitaan lääkereseptit ja siihen tulee bussi ja junaliput kun matkustaa ja voi veikata sillä myös ja monta muuta kivaa asiaa
        Siksi on väärin sanoa että se on ainoastaan puhelin. Moni sanoo että hän on maksanut puhelimella jonkun laskun, mutta puhelin on vaan se osa mikä kännyssä on mukana . Siis puhelimella ei tehdä muuta kun soitetaan . Joten moni ei oikein ole tätäkään vielä ymmärtänyt
        Mutta jos ainoastaan haluaa puhelimen niin silloin voi ostaa tavallisen näppäin puhelimen . Niin kauan kun niitä vielä on myynnissä . Maailma tekee uudistuksia joka asiassa , pitää yrittää pysyä mukana


    • Anonyymi

      Kotiin.

      Matkapuhelinverkossa toimiva pöytämallinen puhelin.
      Merkki HUOWEI.

    • Anonyymi

      Kyllä nuo telja, elisa,saunalahti,Sitymarket ja prsma ,gigantti,mainostavat kukin vuorolaan viellä peruskannyköitä joissa isot näpäimet : Mites se kirjotetin nimi ? Oliko golora? mikä hitto?Joka tapauksessa on saatavilla !Puhelimessa ei siis neti käyttöä.mutta halveman puhelin paketin saa jossa molemmat netti,puhelut,viestit,tietyn hintan kuukausi.Ei tarvitse mennä kuin Gigantti tai vastaavat liikeet kysyy,ei pakko ostaa.Näet mitä markinoilla mydän.Vanhukset sanoo se joku golora.on hyvä käyttää.isot näpikset,näyttö ja ääni hyvä.En saa oikeaa nimeä kinni?Selvii puhelimia myyvien likeistä.

    • Anonyymi

      PUHELIN NIMI ON DORO! NÄPÄIMET ISOT.NÄYTTÖ ISO,KUULUVUUS HYVÄ.LÖYDÄT NETISTÄ JA NÄET HINNAT.KUIN LIIKET JOTKA MYYVÄT NIITÄ IHAN MYYMÄLÄT.ETTET TILAA VAAN MENET PAIKAN PÄÄLLE TUTUSTUU JA KATSOO!

      • Anonyymi

        Tiedätkö että on epäystävällistä käyttää nettikeskusteluissa jatkuvasti isoja kirjaimia?????? Se katsotaan huutamiseksi. Huudatko myös nenäkkäinn ihmisten kanssa puhuessasikin ?


      • Anonyymi

        Kotiin pöytämalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että on epäystävällistä käyttää nettikeskusteluissa jatkuvasti isoja kirjaimia?????? Se katsotaan huutamiseksi. Huudatko myös nenäkkäinn ihmisten kanssa puhuessasikin ?

        Hän käytti isoja kirjaimia koska oletti et näe kunolla ja siksi tarvitset ison näytön kuin isot näpäimet. Anteksi nyt huono sumen kielen taitoni tässä jos joku vaikka loukantuisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että on epäystävällistä käyttää nettikeskusteluissa jatkuvasti isoja kirjaimia?????? Se katsotaan huutamiseksi. Huudatko myös nenäkkäinn ihmisten kanssa puhuessasikin ?

        Ei hän sitä tiedä, vaikka moni on yrittänyt siitä sanoa siitähän sanotaan jo Suomi24 säännöissäkin, mutta on ilmeiseti hieman tyhmä kun luulee että hänellä on oikeus huutaa netissä alituisilla isoilla kirjaimilla .
        Eikö seuranta edes ole tätä huomannut että kirjoittelee aina sääntöjen vastaisilla tavoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän käytti isoja kirjaimia koska oletti et näe kunolla ja siksi tarvitset ison näytön kuin isot näpäimet. Anteksi nyt huono sumen kielen taitoni tässä jos joku vaikka loukantuisin?

        Hän painostaa muka sanojansa juuri isoilla kirjaimilla aina se mikä muka on hänen kielestään tärkeää niin kirjoittelee isoilla kirjaimilla joku antoi hänelle nimeksi versaali Ville . Ilmeisesti ihminen joka ei osaa palstojen sääntöjä kuvitellen ettei ne häntä koske
        Miltähän sekin näkyis jos kaikki tekis samalla tavalla. Palstojen sotkija ei siis noudata palstojen sääntöjä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      -miksi uusi puhelin? oma Nokia 1100 toimii ihan ok, puhua voi, textata voi, matopeli on ja muitakin, en tosin pelaile, kameraa ei ole. Sanoisin et helpommalla pääsee, kun ei ole mitään i-padia tms.
      äijä-

      • Anonyymi

        Jaa, mutta onko siinä QWERTY-näppäimistö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta onko siinä QWERTY-näppäimistö??

        -elä ny autobotti poista tätä ku yritän kysyä mikä se tuo näppäimistö on, jo kolmas kerta ku kysyn, poistuuko tämäkin....
        äijä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -elä ny autobotti poista tätä ku yritän kysyä mikä se tuo näppäimistö on, jo kolmas kerta ku kysyn, poistuuko tämäkin....
        äijä-

        Sama näppäimistö kuin tietokoneissa. Ylimmällä kirjainrivillä vasemmalta oikealle kirjaimet QWERTY. Monet käyttävät sitä kirjaiyhdistelmää myös salasanana mitä ei missään tilanteessa pitäisi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama näppäimistö kuin tietokoneissa. Ylimmällä kirjainrivillä vasemmalta oikealle kirjaimet QWERTY. Monet käyttävät sitä kirjaiyhdistelmää myös salasanana mitä ei missään tilanteessa pitäisi käyttää.

        -ahaa, ei taida olla qwertyä, ihan tavalliset näppäimet joita painamalla homma pelaa, näppäinäänetkin niihin saa jos haluaa.
        äijä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta onko siinä QWERTY-näppäimistö??

        Miksi se pitäisi olla ?


    • Anonyymi

      Ostin vuosi sitten Elisalta varapuhelimeksi peruspuhelimen Nokia 130 (dual sim - minulle tarpeeton) hintaan 19,90 (tarjous). Nyt maksaa 29:90 euroa. Käytän normaalisti Sonyn älypuhelinta mutta tämä Nokia käy varapuhelimesta. Googlaa peruspuhelimia netistä.

    • Anonyymi

      Tuki mieleen.

      Kait kännykkään voi kytkeä erillisen näppiksen, vaikka läppärin jollain bluethootilla? Aikoinaan ollut myynnissä ainakin joihinkin puhelimiin erillistä qwerty-näppistä, luulen ei nykyisin löydy mistään.

      Muakin asia vähän kiinnostaa, tosin ei ole puhelimen vaihto ajankohtainen ja toisekseen kirjoitan mieluummin täyskokoisella näppiksell, siis läppärillä, kuin pienillä kännykän nappuloilla.

      Suosittelen edelleen kuitenkin töpöttötely kynän hankkimista. Se on iteasiassa ihan nopeetakin, kunhan siihen tottuu. Mulla kun ei näillä nakkisormilla oikein onnistu näytöllä kirjoittaminen hyvin edes täyskokoisella näpiksellä- Joop, on mulla parikin stylus kynää, tosin en tiedä missä net nyt on.

      Yks vaihtoehto muuten ois ostaa vanha kommunikaattori tms. ja uusia siihen akku.

      =DW=

      • Anonyymi

        Läppäri on paras voi soitella ja kirjoitella viestejä nokia 6700 paras puhelin markkinoilla.Pena


    • Anonyymi

      iPhone SE!

    • Anonyymi

      Doro on hyvä. Helppo. Volyymiä voi säätää kovemmalle.

      • Anonyymi

        Ostin aikoinani muka Doron mutta mielestäni se oli vaikea Vaihdoin I phoneen niin heti ymmärsin ja osasin käyttää. Niin että ihmisiäkin on erilaisia miten ymmärtää koneensa käytön. Siin minulle ei Doron ohjelma malli sopinut en ymmärtänyt sitä vaikka sanotaan että se on yksinkertainen. Mutta I Phone oli minulle helppo ymmärtää vaikka toiset sanovat että se on vaikeaa


    • Anonyymi

      Nokia 2660 Flip.

    • Anonyymi

      Nokia peruspuhelin on hyvä, jos näppäimet eivät tunnu liian pieniltä ja näytöltä näkee hyvin.

    • Anonyymi

      Doro.

    • Anonyymi

      Miksi et halua älypuhelinta kun tulevaisuudessa kun kehitys menee siihen suuntaan koko ajan , noin viiden vuoden päästä on kaikki älypuhelimessa . Kyllä sinä sen opit ihan varmasti, kun minäkin opin vaikka olin ihan varma etten tule koskaan tarvitsemaan sellaista ja pidin itseäni liian tyhmänä niin etten tule osaamaan .nyt on lääkärin journaalit käsillä tarvittaessa lääkkeet saa uusia puhelinta näppäilemällä , bussiliput laittaa rahaa puhelimella vaikka lapsille , tai maksaa jotain laskua , mahdollisuuksia on monia . On minullakin vanha näppäin Nokia jossain laatikossa tallella muistona menneestä , enkä enää haluaisi sitä edes käyttää
      Kunpa tietäisit minä olin sitä vastaan ja mieheni vaan pikkuhiljaa opetti minut siihen , ja lopulta osasin enemmän kun hän vaikka puhelimet oli hänen ammattinsa .olen tänään kiitollinen että hän ehti opettaa minut ennekö nukkui pois .
      Joten minä sinuna ostaisin äly kännykän kun oppii sen niin se on helppoa 🙂🙂
      Mutta tietysti teet kuten itse haluat kerroin vaan miten itselleni tuli älypuhelin käyttöön
      🙂

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi älypuhelin olla, kun pärjää hienosti ilmankin? Vanha Nokia känny on ja kotona tämä pöytäkone. Hassua kun lähes jokainen alle 50v tuijottaa kädessä olevaa i-padia istuessaan kävellessään, koiraa ulkoiluttaessaan, lasten kanssa leikkikentällä ollessaan, jopa hölkätessään...! He ovat puhelimensa orjia, kauheeta elämää.


      • Anonyymi

        En halua maksaa 30 euroa kuukaudessa, nyt menee puhelinlaskuun n. 10 euroa/kk.
        En tarvitse älypuhelinta, käytössä on pöytäkone ja läppäri.
        Näillä pärjään kanta.fi, pankin ja kaiken kanssa.
        Huomattavasti ergonomisempi käyttää ja selkeä.
        Yhteiskunta ei saa mennä siihen, että pakotetaan kaikki hankkimaan älypuhelin.

        Kyse ei ole siis, etten opi - olen ollut tietokotekniikka-alalla töissä 30 vuotta.
        Periaate on se, etten taho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi älypuhelin olla, kun pärjää hienosti ilmankin? Vanha Nokia känny on ja kotona tämä pöytäkone. Hassua kun lähes jokainen alle 50v tuijottaa kädessä olevaa i-padia istuessaan kävellessään, koiraa ulkoiluttaessaan, lasten kanssa leikkikentällä ollessaan, jopa hölkätessään...! He ovat puhelimensa orjia, kauheeta elämää.

        No miksi ? Ehkä siksi että tulevaisuudessa se tulee olemaan kaikilla . Ja 3n minä ainakaan kulje nenä puhelimessa missään , sehän riippuu millainen ihminen on eikä puhelimesta
        Ja jokainen tekee omat valintansa näihin koneisiin nähden joten joku haluaa pitää pöytäkoneen ja tavallisen näppäin puhelimen , niin kauan kun niitä on myynnissä , joten kullakin omat tyylinsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua maksaa 30 euroa kuukaudessa, nyt menee puhelinlaskuun n. 10 euroa/kk.
        En tarvitse älypuhelinta, käytössä on pöytäkone ja läppäri.
        Näillä pärjään kanta.fi, pankin ja kaiken kanssa.
        Huomattavasti ergonomisempi käyttää ja selkeä.
        Yhteiskunta ei saa mennä siihen, että pakotetaan kaikki hankkimaan älypuhelin.

        Kyse ei ole siis, etten opi - olen ollut tietokotekniikka-alalla töissä 30 vuotta.
        Periaate on se, etten taho.

        Siis et tahdo, no silloinhan teet kuten tahdot, tavallisesti vaan ovat netissä ne ihmiset vastaan älypuhelinta jotka pelkäävät etteivät opi sitä .
        Itse käytän hyvin harvoin pöytäkoneitani koska älypuhelin on helppo pitää mukana ja sillä saa hoidella asioita vaikka on matkoillakin, jokaisen oma valintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ? Ehkä siksi että tulevaisuudessa se tulee olemaan kaikilla . Ja 3n minä ainakaan kulje nenä puhelimessa missään , sehän riippuu millainen ihminen on eikä puhelimesta
        Ja jokainen tekee omat valintansa näihin koneisiin nähden joten joku haluaa pitää pöytäkoneen ja tavallisen näppäin puhelimen , niin kauan kun niitä on myynnissä , joten kullakin omat tyylinsä

        Tulevaisuudessa se, (älykänny) tulee olemaan kaikilla? Mikä peruste tuo on hankkia älykänny? Itse uskon et ihmiset alkaa huomaamaan, et elämä onkin aivan jotain muuta kuin somea ja virtuaalissa haahuilua. Älykänny on kuin pallo jalassa, se ei vapauta, vaan sitoo menojasi ja ajatteluasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuudessa se, (älykänny) tulee olemaan kaikilla? Mikä peruste tuo on hankkia älykänny? Itse uskon et ihmiset alkaa huomaamaan, et elämä onkin aivan jotain muuta kuin somea ja virtuaalissa haahuilua. Älykänny on kuin pallo jalassa, se ei vapauta, vaan sitoo menojasi ja ajatteluasi.

        Ei älykännykällä tarvitse muuta tehdä, kuin soittaa ja lähettää tekstiviestejä, ellei halua. Ei ole pakko käyttää mitään niitä muita sovelluksia. Puhelimen päivittäminen toki pitää tasaisin väliajoin tehdä, kuten kaikkia muitakin netissä kiinni olevia laitteita pitää päivittää.


    • Anonyymi

      Kerran kysyin elisalta saanko älypuhelimeeni peruspuhelin liittymän, kuulemma en saa.
      Eikö peruspuhelimeen saa omaa liittymää ? Tuleehan älypuhelin liittymälle hintaa kun käyttää vain soittamiseen, joskus harvoin tulee vilkaistua jotain tyhjänpäiväistä.
      Pöytätietokone on mulle paras, läppäriä en edes harkinnu, tabletin otan matkaan jos on tarvis, sim-kortti reittimestä tabletin sisään.

      • Anonyymi

        Itselläni on vanha Elisan liittymä, onkohan 15 euroa/kk. Moi lienee halvin.


    • Anonyymi

      No ei me vahukset ennää mitää äly laitteita tarvita

      Tämä vanha pöytä kone riittää,,

    • Anonyymi

      En ennää oppinut käytämään. Myin pois. Mulla edelleen lanka puhelin. Sitte ku se lopetetaan , nii senjoripuhelin hankin silloin .

    • Anonyymi

      https://twitter.com/ronin19217435/status/1700171764578365738?s=19
      Tässä videolla esitellään kännyköitä vuosien takaa ajalta jolloin luovat ja kyvykkäät ihmsiet halusivat kauniita tavaroita iteselleen käyttöön.
      Olisiko olleet n 100 sitten vielä käytössä? Mitä tapahtui? Aikakausi on pimitetty meiltä ja tuhottu paljon taloja ym. Saatanan palvojat eivät siedä kauneutta jota vain ihmislajin luovat ihmiset tekevät.
      Muuten Venäjällä keksittiin ja käytetiin pienepää matkapuhelinta jo ennen Ericsonin halkoa. On ollut aika kausi joilloin kaikki mailamssa oli hyvin tehtyä, koristeltua ja kaunista kuten Fabergen kuuluvista munat.
      Oletteko nähnee tuntia Venäjän matkoista Pietari ja Moskova esim. Taideteoksia maan alla seinät lattiat.

      • Anonyymi

        no voi hityo ,,, piti olla Oletteko nähneet kuvia Venäjän METROISTA ...


    • Anonyymi

      Mihin niitä QWERTY-näppäimiä tarvitset jos et ota älypuhelinta, mutta jos kuitenkin päädyt älyluuriin niin katso että onko se 5G-yhteensopiva.

      • Anonyymi

        Tekstarit on nopeampi kirjoittaa sokkona qwertynä. Normipuhelin toimii 2G-verkossa aina ja älypuhelin 4G-verkossa. 5G-verkko ei toimi esim. tietyillä mökkipaikkakunnilla lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstarit on nopeampi kirjoittaa sokkona qwertynä. Normipuhelin toimii 2G-verkossa aina ja älypuhelin 4G-verkossa. 5G-verkko ei toimi esim. tietyillä mökkipaikkakunnilla lainkaan.

        Se 2G loppuu myös ilmeisesti, olisiko ollut jo parin vuoden päästä, ja 3G tänä vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se 2G loppuu myös ilmeisesti, olisiko ollut jo parin vuoden päästä, ja 3G tänä vuonna.

        2G loppunee 2025-2030, ei ole vielä vahvistettu. Siellä pyörii kaikenmaailman hälytysjärjestelmät, ei ole ihan nopea juttu vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se 2G loppuu myös ilmeisesti, olisiko ollut jo parin vuoden päästä, ja 3G tänä vuonna.

        Kaikki etävalvontalaitteet, joita halitaan tekstiviestein tai gprs - datan kautta, kuten sähkön kulutusmittarit haja-asutusalueilla tai ilmalämpöpumppujen tai lämmityksen etäkauko-ohjainten ja hälytys/valvontalaitteiden toiminta. Näitä laitteita on käytössä todella paljon ja toimivat ainoastaan 2g/3g-verkoissa. Kun 3g sammutetaan, jää vain 2g jäljelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se 2G loppuu myös ilmeisesti, olisiko ollut jo parin vuoden päästä, ja 3G tänä vuonna.

        Minä käytän älypuhelimessa 3g aina ja hyvin toimii maaseudulla. 4g vie enmmän virtaa.
        5 en osta koskaan. Säteilyä on liikaa jo Wi-fi verkosta kotona.
        3 on tarpeeksi hyvä j joka joten kaikki höpötyksiä vain myynnin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän älypuhelimessa 3g aina ja hyvin toimii maaseudulla. 4g vie enmmän virtaa.
        5 en osta koskaan. Säteilyä on liikaa jo Wi-fi verkosta kotona.
        3 on tarpeeksi hyvä j joka joten kaikki höpötyksiä vain myynnin takia.

        Minulla on myös Nokia malli v2004 ja toimii hyvin yhä varalla prepaidilla.
        Pieni näyttö. Oli siinä .dk mahdollisuus jotain muuta en käyttänyt ja sanka korvakuuloke vain toiseen korvaan ja se oli kätevä käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös Nokia malli v2004 ja toimii hyvin yhä varalla prepaidilla.
        Pieni näyttö. Oli siinä .dk mahdollisuus jotain muuta en käyttänyt ja sanka korvakuuloke vain toiseen korvaan ja se oli kätevä käytössä.

        SÄHKÖ POSTI MAHDOLLISUUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän älypuhelimessa 3g aina ja hyvin toimii maaseudulla. 4g vie enmmän virtaa.
        5 en osta koskaan. Säteilyä on liikaa jo Wi-fi verkosta kotona.
        3 on tarpeeksi hyvä j joka joten kaikki höpötyksiä vain myynnin takia.

        3 g poistuu tämän vuoden aikana,


    • Anonyymi

      Nokia 8000 tough.

      Kestävä ja pestävä

      Akku toimii pitkään

      Taskulamppu

    • Anonyymi

      2660Flip, vihreä ihana.

    • Anonyymi

      Monella plus 60v on jo niitä Doro peruspuhelimia.Lähtee tarjouksesta nyt koko viikon city market. Prismalta Nokia.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut useampi Doro ja olen ollut kaikkiin tyytyväinen,
      paitsi viime vuonna, kun ostin Doro 1362, ehkä se on vanha ja halvin malli,
      se on hyvin kevyt, onkohan siinä pieni akku ?
      Sitä joutuu lataamaan noin joka toinen päivä,
      vaikkei puhuisi sillä yhtään.
      Pidän sitä varapuhelimena, jos hukkaan puhelimeni.
      Ostin tilalle pari kymppiä kalliimman, joka on ihan OK.

    • Anonyymi

      No minä olen puhelin ja tietokonekuru Lieksasta ja tietän nuo asiat. Suosin kiinalaiisia huih merkkejä siellä on kuulolla kaikki itäiset ystävänikin.

    • Anonyymi

      Ostin kasikymppiselle isälleni Doro-puhelimen, on tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Mulla vanha Nokia 3720 , vielä pelaa muttei näy tekstiviestistä kuvat, pelkät neliöt:)

      Gubbe 74

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe