Löytiskö yhtään

Anonyymi

Niin,löytyykö yhtään BMW autoa joka pärjää kisassa mun Toyota Yaris T-Sportille? Kisa milloin vain..

32

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläs nyt lähde kisaamaam kun noissa jarpoissa on se jarruongrlma. Parempi olisi että Toyota ottaa BMW:n esikuvakseen niinnkuin toinen japsimerkki näyttäis jo tehneen

      • BMW vois ottaa mallia Audilta miten tehdään tehokas auto ja vielä älykäs neliveto ja laatikko.


    • Anonyymi

      Oot väärällä palstalla, riisikupille löytynee oma.

      • Anonyymi

        Jep. Nyt ollaan sentään Braatwursti palstalla.


    • Anonyymi

      Riippu kilpailusta jos kisataan rumimmasta autosta Varis varsin korkealla

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo seiska sun Yarppas pieksee mennen tullen mutta en halua autooni Toyotan kiertokangen tekemää reikää! Saat kuule huudattaa Tojottimellas sen 8000 rpm ihan vaan keskenäs! Juuri tuon takia menen wokkipannuista vauhdilla ohi ja pidän reilun välimatkan! Eipähän japseista irtoilevat romuosat lentele päin maalipintaa!

      • Anonyymi

        Hauska päiväuni sulla! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska päiväuni sulla! 😆

        Sun taas kannattas vaihtaa vaippas. Ellet sit tykkää vaippaihottumasta tai peräpukamista. Pahoin pelkään että on täynnä tavaraa ihan normi liikenteen jäljiltä. On se hurja paikka wokkipannulle yrittää pysyä muiden vauhdissa!


    • Anonyymi

      Bemulla voi lähteä vaikka WRC kisaan, kun se jättää varikset raakkumaan linjoille, mennen tullen?

      • Anonyymi

        Vielä hauskempi uni sulla! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä hauskempi uni sulla! 😆

        Melkoinen vaippaihottuma


    • Anonyymi

      Ihan nolottaa sun puolestas, jolppi. Ajellaan ihan rauhallisesti vaan. Mee radalle jos haluat kaahata.

    • Anonyymi

      Ei sulla mitään ole. Tuo Yaris on kovin naurettava lelu.

    • Anonyymi

      Mun bemu menee melkeen kahtasataa

    • Tuskin, AMG 4matic ja kun tikku paskaan.

      • Jäät.


      • Anonyymi
        Jereeh kirjoitti:

        Jäät.

        On lähteneet jo vapun aikaan.


    • Bemari yliarvostettu romu, saksan mosse, surkein premium maailmassa, halvin ja huonoin.

    • Halvalla tehty, kalliilla myyty.

    • Verrataan 3 sarjaa ja c sarjaa, testattu, 3 sarjalla pääsi pakkasessa 14km, c sarjalla 40km.

    • Ja silti C tappaa tuon vielä kiihtyvyydessä.

      • Anonyymi

        Alakierroksilla Kolmonen saattaa olla nopeampi kuin C sarjalainen 180 sky-X 0-100 7,7s. Alakierroksilla ja 186hp Sky-X 0-100 7,5 s.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan onko toyota yaris 08 1,3 polttoainesuodatinta? En ole sellaista omastani löytänyt,

    • Anonyymi

      mulla 1.8 civic.. moni bemari jää..330d tosin meni ,että musta erittäin musta pilvi jäi..
      eikä näkyny..

      • Anonyymi

        Hahah , säälittävää.... Mazda 3 jopa 1.5 moottorilla murskaa 1.8 civiccikin.


    • Anonyymi

      Mun Corolla hybrid 1.8 touring super sportin kanssa yksikään bemari ei ole uskaltanut kisaan.
      Se on meinaan alle 10 sekkaa 0-100, joten kyllä siinä jää bemarit vaan nuolemaan haavojaan.
      Viimeksikin kun lähdin keravan rampista jäi bemari pieneksi pisteeksi sinne jonnekin, kun painoin kaasun pohjaan.

      • Anonyymi

        Minulla menee BMW 225xe:llä, pienellä tila-autolla, siihen alle 7 sekuntia, mutta on noloa kilpailla Corollan kanssa. Antaa pojan kuvitella.


    • Anonyymi

      Jumauta, voiko bemarikuskit tuntea joskus jopa sääliä??

      • Anonyymi

        En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.

        Yleensä ne vehtaa miesten makuuhuoneissa.


      • Anonyymi

        Se on aika yleinen tunne, kun joku mopoauto yrittää valoissa haastaa kisaan. Kuvittelee kyykyttäneensä kun ei saakaan leikkii mukaan. Kisat käydään radalla, eikä liikenteessä.


    • Anonyymi

      Tohota voittaa ainakin ruostumisessa. Liike teessä kisaaminen saa jäädä nuoremmille ba tyhmemmille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2970
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2263
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2181
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2094
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1392
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1143
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe