Niin,löytyykö yhtään BMW autoa joka pärjää kisassa mun Toyota Yaris T-Sportille? Kisa milloin vain..
Löytiskö yhtään
32
909
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt lähde kisaamaam kun noissa jarpoissa on se jarruongrlma. Parempi olisi että Toyota ottaa BMW:n esikuvakseen niinnkuin toinen japsimerkki näyttäis jo tehneen
BMW vois ottaa mallia Audilta miten tehdään tehokas auto ja vielä älykäs neliveto ja laatikko.
- Anonyymi
Oot väärällä palstalla, riisikupille löytynee oma.
- Anonyymi
Jep. Nyt ollaan sentään Braatwursti palstalla.
- Anonyymi
Riippu kilpailusta jos kisataan rumimmasta autosta Varis varsin korkealla
- Anonyymi
Kyllähän tuo seiska sun Yarppas pieksee mennen tullen mutta en halua autooni Toyotan kiertokangen tekemää reikää! Saat kuule huudattaa Tojottimellas sen 8000 rpm ihan vaan keskenäs! Juuri tuon takia menen wokkipannuista vauhdilla ohi ja pidän reilun välimatkan! Eipähän japseista irtoilevat romuosat lentele päin maalipintaa!
- Anonyymi
Hauska päiväuni sulla! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska päiväuni sulla! 😆
Sun taas kannattas vaihtaa vaippas. Ellet sit tykkää vaippaihottumasta tai peräpukamista. Pahoin pelkään että on täynnä tavaraa ihan normi liikenteen jäljiltä. On se hurja paikka wokkipannulle yrittää pysyä muiden vauhdissa!
- Anonyymi
Bemulla voi lähteä vaikka WRC kisaan, kun se jättää varikset raakkumaan linjoille, mennen tullen?
- Anonyymi
Vielä hauskempi uni sulla! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä hauskempi uni sulla! 😆
Melkoinen vaippaihottuma
- Anonyymi
Ihan nolottaa sun puolestas, jolppi. Ajellaan ihan rauhallisesti vaan. Mee radalle jos haluat kaahata.
- Anonyymi
Ei sulla mitään ole. Tuo Yaris on kovin naurettava lelu.
- Anonyymi
Mun bemu menee melkeen kahtasataa
Tuskin, AMG 4matic ja kun tikku paskaan.
- Anonyymi
Jereeh kirjoitti:
Jäät.
On lähteneet jo vapun aikaan.
Bemari yliarvostettu romu, saksan mosse, surkein premium maailmassa, halvin ja huonoin.
Halvalla tehty, kalliilla myyty.
Verrataan 3 sarjaa ja c sarjaa, testattu, 3 sarjalla pääsi pakkasessa 14km, c sarjalla 40km.
Ja silti C tappaa tuon vielä kiihtyvyydessä.
- Anonyymi
Alakierroksilla Kolmonen saattaa olla nopeampi kuin C sarjalainen 180 sky-X 0-100 7,7s. Alakierroksilla ja 186hp Sky-X 0-100 7,5 s.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan onko toyota yaris 08 1,3 polttoainesuodatinta? En ole sellaista omastani löytänyt,
- Anonyymi
mulla 1.8 civic.. moni bemari jää..330d tosin meni ,että musta erittäin musta pilvi jäi..
eikä näkyny..- Anonyymi
Hahah , säälittävää.... Mazda 3 jopa 1.5 moottorilla murskaa 1.8 civiccikin.
- Anonyymi
Mun Corolla hybrid 1.8 touring super sportin kanssa yksikään bemari ei ole uskaltanut kisaan.
Se on meinaan alle 10 sekkaa 0-100, joten kyllä siinä jää bemarit vaan nuolemaan haavojaan.
Viimeksikin kun lähdin keravan rampista jäi bemari pieneksi pisteeksi sinne jonnekin, kun painoin kaasun pohjaan.- Anonyymi
Minulla menee BMW 225xe:llä, pienellä tila-autolla, siihen alle 7 sekuntia, mutta on noloa kilpailla Corollan kanssa. Antaa pojan kuvitella.
- Anonyymi
Jumauta, voiko bemarikuskit tuntea joskus jopa sääliä??
- Anonyymi
En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.
Yleensä ne vehtaa miesten makuuhuoneissa.
- Anonyymi
Se on aika yleinen tunne, kun joku mopoauto yrittää valoissa haastaa kisaan. Kuvittelee kyykyttäneensä kun ei saakaan leikkii mukaan. Kisat käydään radalla, eikä liikenteessä.
- Anonyymi
Tohota voittaa ainakin ruostumisessa. Liike teessä kisaaminen saa jäädä nuoremmille ba tyhmemmille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888