Mielenkiintoista https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000008673433.html
Saattaa olla maksumuurin takana. Jutussa kerrotaan että yksikin kuntakiusaaja voi saada paljon pahaa aikaiseksi mm. tehtailemalla valituksia joka paikkaan.
Ehkä myös myrkyttämällä keskustelupalstat ja uleisönosastot?
Tiedän nimittäin kuntia joille näinnon käynyt.
Yksikin kiusaaja....HS:n artikkeli
6
794
Vastaukset
- Anonyymi
Kunta- ja hallintovalitukset hallinto-oikeuteen tai kantelut oikeuskanslerille tai oikeusasiamiehelle tulee jossain vaiheessa käsitellä kaupunginhallituksessa tai jossain muussa toimielimessä. Tällaisia käsittelyjä ei löydy merkittäviä määriä kaupungin sivuilla olevista pöytäkirjoista. Siten ainakin Loviisan osalta kyse on disinformaatiosta, johon kuuluu vuonna 2019 kaupunginhallitukselle esitetty ja julkisuuteen toitotettu väite, että 1.6.2017 - 31.5.2019 välisen kahden vuoden aikana Loviisan kaupungista on tehty ainakin 170 kantelua, oikaisupyyntöä ja muuta valitusta.
Tutkikaa kaupungin toimielimien pöytäkirjat 1.6.2017- 31.5.2019 väliseltä ajalta. Niistä ei löydy tietoa väitetyistä "ainakin 170" tehdystä valituksesta, oikaisuvaatimuksesta ja kantelusta.- Anonyymi
Samassa yhteydessä esitettiin tieto, että kahden vuoden aikana on esitetty seitsemisenkymmentä asiakirjapyyntöä. Määrä ei kuulosta paljolta, koska se tarkoittaa keskimäärin vain noin 3 pyyntöä kuukaudessa. Kaupungilla on palkattuna päätoiminen arkistonhoitaja, joka voi toimittaa pyydetyn asiakirjan. Kaupungilla on käytännössä sähköinen arkistojärjestelmä jolloin tietoa ei tarvitse kaivella työläästi pölyttyneestä paperiarkistosta, vaan pyydetty asiakirja voidaan toimittaa muutamassa minuutissa ja muutamalla hiiren klikkauksella.
- Anonyymi
....ja sieltä tuleekin heti tutun kuuloista tekstiä.
- Anonyymi
Laita sinä sitten niitä omia muunneltuja totuuksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä sitten niitä omia muunneltuja totuuksiasi.
Ei kannata, annetaan sun vaan upota katkeruuden suohon. Toki pääasia että jatkat kirjoittelua ja kikkailua, se onkin johdattanut sinut hyvin pitkälle elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, annetaan sun vaan upota katkeruuden suohon. Toki pääasia että jatkat kirjoittelua ja kikkailua, se onkin johdattanut sinut hyvin pitkälle elämässä.
Kuulostat katkeralta ja ei näytä muunneltuja totuuksia irtoavan. Bullshitin levittäminen ei todellakaan kannata. Miksi kutsut todistamatonta väitettä 170 oikaisuvaatimuksesta, kantelusta ja valituksesta?
Kikkailuksi vai hevonkukuksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393