Valta kansalle, rahat Anolle! Taisi unohtua, että verot ne pitäisi kansanedustajankin maksaa..
Gometal Oy
9
2169
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme ulinaa sulta. Jos ei toiminta kannata, niin ei laskujakaan saati veroja ole järkeä maksaa. Yritys konkyrssiin vai ja uutta tilalle puhtaalta pöydältä. Aivan kuten pizzeriat tekevät.
Mutta Anolla on jo useampi yritys, joten tämän voi hyvin antaa mennä konkkaan.. - Anonyymi
Auttaisikohan jos vähän rukoilisi?
- Anonyymi
Tuo Gometal oli se yritys, jossa maskivastainen ja koronan kieltäyt Ano ryhtyi valmistamaan... kasvomaskeja!!! Hyvä ettei hörhö onnistunut rahastamaan... Essote osti lopulta maskit muualta.
- Anonyymi
Ano håpeä juvalle. onko palovakuutus grillissä?
- Anonyymi
Jep. Parempi se kiinalaisille on rahat antaa kuin tänne omaan maahan juvalaisille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Parempi se kiinalaisille on rahat antaa kuin tänne omaan maahan juvalaisille...
No tässä tapauksessa kyllä. Anohan on sitä mieltä, että koronaa ei ole ollut olemassakaan, ja kutsunut "naamavaippojen" käyttöä hulluudeksi ja rokotuksia kansanmurhaksi. Ei tällaista huru-ukkoa eikä hänen harhaoppejaan pidä tukea millää tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä tapauksessa kyllä. Anohan on sitä mieltä, että koronaa ei ole ollut olemassakaan, ja kutsunut "naamavaippojen" käyttöä hulluudeksi ja rokotuksia kansanmurhaksi. Ei tällaista huru-ukkoa eikä hänen harhaoppejaan pidä tukea millää tavoin.
Myös kunta ja valtio hyötyy enemmän juvalaisesta kuin kiinalaisesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös kunta ja valtio hyötyy enemmän juvalaisesta kuin kiinalaisesta..
No eihän ne hyödy kun Ano jätti verot maksamatta. Siitähän tässä aloituksessakin on kyse. Totta kai pitää suosia kotimaista, jos kyseessä on REHELLINEN yrittäjä. Ei rikoksista tuomittu ketku ja disinformaation levittäjä, jolla on valitettavan paljon kannattajia.
- Anonyymi
Väärin!! Asia on nimittäin niin, ettei mitkään yhteiskunnan velvoitteet enää koske, jos olet tarpeeksi korkealla hyvävelisuomessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453