Mitäpä mieltä skoodatrollit on, mikä merkki on erityisen suosittu Yangolla? Antaisko ao. uutinen mitään vinkkiä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f5656e78-348a-40ff-bb11-7d57fd579cc8
Skoda-Yangon palautteetkin näyttävät varsin mielenkiintoisilta Mitä mieltä olette tästä? Oulunkylässä tapahtuu... Asialla SKOODA!
https://www.google.com/search?q=yango&rlz=1C1GCEU_fiFI822FI822&oq=yango&lpqa=d,2
Skoda "yllättäen" Yango-taksina
34
328
Vastaukset
- Anonyymi
Toveri Kyynman taas jättänyt päivälääkkeet ottamatta. Sekoileehan sitä silloin todellinen kommarikin.
- Anonyymi
Mikä se sellainen on?
- Anonyymi
Skodahan on tunnettu itäauto. Putinin peli..silovikkien siunaama väline
- Anonyymi
Niin on! Siinä pääsee venäläiseen tunnelmaan. Pompottelee vaan eteenpäin jos ei satu hajoamaan heti.
- Anonyymi
Toki jango-jantteritajaisivat venäläisten suosikkiauto Toyotalla, mutta kun ne on niin ahtaita kinneritä, etteivät sovellut taksikäyttöön.
Oliko sulla muuta?
Ai niin, Meidän Venäjän -uutisten Janus Putkonen ajelle Donetskin venäjä-kaartin laskuun Toyotalla, varmasti hyvin pelittää. :)- Anonyymi
Eipä ole näkynyt Toyotaa Yangolla, vain Z-kodaa
- Anonyymi
Mitähän Oulunkylässä tapahtuu?
Ainakin rakennetaan tänä vuonna uutta kerrostaloa vanhalla tekniikalla. Ehkä se on venäjältä katsottuna huomaamaton juttu, kuten Raide-Jokerin työmaakin... - Anonyymi
Venäläinen firma - venäläiset autot
vastaväitteitä?- Anonyymi
En edes muista nähneeni muita kuin skodia niillä
- Anonyymi
Ei ole vastaväitteitä. Olet oikeilla jäljillä!
- Anonyymi
Mistä johtuu skodan suuri osuus juuri Yango takseissa?
- Anonyymi
Niitä on helppo tehdä pakotteiden aikana erilaisissa kotipajoissa ja kolhooseissa
- Anonyymi
He he, hyviä noi googlen arvostelut. Skoda ollut jokaisessa tapauksessa ja kuski on kussut pihalle yms :D
- Anonyymi
Miksi venäjän valtionyhtiön skoda-kuljettaja kusee asiakkaan pihalle?
- Anonyymi
Sillä on pisuhätä. Itse olisin kussut skodaan sisälle
- Anonyymi
Onko muita Tango-takseja kuin ne alkuperâiset Yangot eli upouudet Skodat tovereiden matkanteon avuksi?
- Anonyymi
Ei ole muita kuin Skodia Yangolla.
- Anonyymi
Siinä sen näette. Heti täällä niillekin kelpaa vain länsiauto. Ei tarvi Ladoilla ja Toyotilla köpötellä.
- Anonyymi
Tarviitko apua?
- Anonyymi
Taitaa olla vassareita nuo skodataksikuskit. Itse en anna ainakaan tilaa niille liikenteessä. Länsiautoille annan. Itä-skoda pysyköön pientareella.
- Anonyymi
Skoda on kallis käyttää ja ylläpitää polttiksena, kremlistä täytyy tulla polttoaineet ja huolto osat?🤪
- Anonyymi
Ukrainalaisista pesukoneista saa länsikomponentteja, öljyputket hoitaa loput
- Anonyymi
Kaasu virtaa Helkama-Autolle omaa putkea pitkin. Kiitos Lipposen ja Putinin. Yango ei hyydy energiakriisissäkään.
- Anonyymi
Yksi ongelma on tuossa. Skoda hyytyy vaikka kaasua tulisi. Tosin onko ne kokeilleet jos skoda kävisi sisätilakaasuillaan kun sanovat että ne tuoksuvat kovin väkevälle.
- Anonyymi
Tuohan on niin tuttua että peittävät "logoja". Skodakuskit ovat harrastaneet tuota jo pitkään. Banaanilaatikko edessä toivotaan kiinnittävän huomiota viimasuojana ja peitetään skodamerkkiä.
- Anonyymi
sekin työ turhaa. kaikki tietää että banaani tarkoittaa skodaa.
- Anonyymi
Meinasin kuolla nauruun kun näin ihan TH:n taksina Corollan.
- Anonyymi
Mietipä nyt, oliko muka yllättäen että venäläinen konserni Yandex joka omistaa Yangon, hankkii vain ja ainoastaan itäauto-Skodia takseikseen?
- Anonyymi
Ja vaikka haluaisivat muita niin heillä on enää tarjota Skodia. Ladaa on tarjottu mutta Skoda-uskovaiset eivät uskalla koskea mokomaan takavetoon.
- Anonyymi
No ei ollut yllätys. Skodia piisaa Yango-takseina. Kierrän kaukaa.
- Anonyymi
Yango = Skoda, muita jangoja ei liikenteessä näy.
- Anonyymi
Ei koira karvoistaan pääse eikä skooda venäjästä.
- Anonyymi
Mikäs tuo Yango-avto on? Skodahan se, ei yllättänyt.
- Anonyymi
No olipas hyvä vitsi että muka Skoda yllättäen Yango-taksina. Hekoheko.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764