Paksua VL valhetta Taivaasta

Vain yksi on noussut Taivaaseen, se on Jeesus, Messias.
Kukaan muu sinne ei ole mennyt, eikä mene.

Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Jos olet eri mieltä, niin kommentoi, sillä

lestadiolaisista siinä ei mainita mitään?

39

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menikö kiihko- velluilta sormi suuhun???

    • Anonyymi

      Se on nyt ehkä silleen, ettei näihin muutamiin postauksiin enää tämän kummemmin vastailla !!
      Ihan keskenänne saatte kiistellä !

    • Room. 10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,


      Ongelma onkin siinä, ettei velluille Raamattu ole ylin uskon auktoriteetti, vaan puhujien päissään keksimät tarut.

    • Anonyymi

      Se on rajattu määrä jotka saavat paikan ensimmäisessä ylösnousemuksssa taivaalliseen hallitukseen, 144000. Lessut saavat kuvitella mitä hyvänsä, sehän ei ole kiellettyä. Muuttuhan Lapin jätkäkin kuoltuaan poroksi.

      • Kannattaa laitta kohta missä se on Kirkkoraamatussa, ei vellu raamatussa?


    • Kyllä taivaassa on muitakin kävijöitä.
      Se käy raamatustakin ihan selville.

      • Käykö. Laita kohdat esille?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Käykö. Laita kohdat esille?

        2. Kun. 2:11 Elia nousi tulisilla vaunuilla taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        2. Kun. 2:11 Elia nousi tulisilla vaunuilla taivaaseen.

        Niin siinä sanotaan ja olen samaa kirjoittanut ennekin, samaa sanotaan myös Hanokista, sekä Eliasta, osa heistä tulivat yöksi Jeesuksen; Matteuksen evankeliumi:
        17:4 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden
        Kuitenkin tulee se huomioida, ettei UT;n aikana sinne ole mennyt yhtään.


      • Anonyymi

        Kävijöitä? Tullaanko sieltä takaisinkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kun. 2:11 Elia nousi tulisilla vaunuilla taivaaseen.

        Tuli perseessä, kuin avaruusraketilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli perseessä, kuin avaruusraketilla ?

        Voimanlähdettä ei ole eritelty.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Käykö. Laita kohdat esille?

        Lue raamattua niin kyllä se löytyy..


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Käykö. Laita kohdat esille?

        Eikö se langennut enkeli ruhtinaski saanut käydä tiettyyn pisteeseen asti taivaassa mutta sitte tuli porttikielto lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävijöitä? Tullaanko sieltä takaisinkin ?

        Kuuluisaan silta pelastukseen vuoksankoskelle on liput myyty loppuun. Sillalle mahtuu 490 palastautujaa.
        Arkkia kipparoi terapeutti veijonen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se langennut enkeli ruhtinaski saanut käydä tiettyyn pisteeseen asti taivaassa mutta sitte tuli porttikielto lopullisesti.

        Enkelithän luotiin Taivaassa, ei maan päällä.
        Jumala lähti pakoon, ja Taivaan rauhaan, kun pahuus voitti maailman ja enkelit radikalisoituvat osin.


    • Anonyymi

      Oletko huomannut, että tuon "taivasharhan" jakaa vl:ten kanssa lähes koko kristikunta? Jehovan todistajat uskovat maan päälliseen paratiisiin. Heillä on just tuo 144000:n oppi.

      • Anonyymi

        Mikä oppi? Sehän on sanottu Raamatussa. Ei se mikään jehnujen oppi ole. Ne jotka eivät tunne Raamattua luulevat että se on JT oppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oppi? Sehän on sanottu Raamatussa. Ei se mikään jehnujen oppi ole. Ne jotka eivät tunne Raamattua luulevat että se on JT oppi.

        Kyllä JT opin tietävät ja tuntevat sen täysin, mutta heidän käännöksensä Raamatusta on huijausta.


    • Anonyymi

      Tässä on esimerkiksi pari Raamatun kohtaa, miksi taivas on kristityn päämäärä:

      "Juoksen kohti maalia saavuttaakseni voittajan palkinnon, pääsyn taivaaseen. Sinne Jumala kutsuu Kristuksen Jeesuksen omat." (Fil. 3:14.)

      "Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta." (Matt. 6:20.)

      • Kannattaa katsoa alkuteksti; Fil 3;14. Ja minä juoksen kohti sitä hääjuhlaa, että saan sen palkinnon, johon minut Jumala on ylhäältä kutsunut, Jeshuan, Messiaan kautta.
        Hääjuhla on maan päällä, mutta uskon agenda Taivaassa, ei ihmiset; Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Hääjuhla, (valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu) On Israelissa, jossa Jeesuksen omat saa olla kolmiyhteisen Jumalan kanssa, ikuisesti, vailla lapsentekoa ja tupakkaa sekä juopottelua..

        Kadotus on lähiavaruudessa.

        Katsotaan samoin myös Matt 6;20. Vaan kootkaa itsellenne aarteet taivaisiin, missä ei koi eikä ruoste turmele, ja missä varkaat eivät murtaudu sisään eivätkä varasta.

        Siinä puhutaan aarteesta, joka on Jeesus Messias, ja Häneen uskominen pelastava, mutta ei mainita ollenkaan kummassakaan ihmisen sinne menevän.


      • Anonyymi

        Taivaallehan ne kaikki krematorion savut päätyy.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kannattaa katsoa alkuteksti; Fil 3;14. Ja minä juoksen kohti sitä hääjuhlaa, että saan sen palkinnon, johon minut Jumala on ylhäältä kutsunut, Jeshuan, Messiaan kautta.
        Hääjuhla on maan päällä, mutta uskon agenda Taivaassa, ei ihmiset; Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Hääjuhla, (valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu) On Israelissa, jossa Jeesuksen omat saa olla kolmiyhteisen Jumalan kanssa, ikuisesti, vailla lapsentekoa ja tupakkaa sekä juopottelua..

        Kadotus on lähiavaruudessa.

        Katsotaan samoin myös Matt 6;20. Vaan kootkaa itsellenne aarteet taivaisiin, missä ei koi eikä ruoste turmele, ja missä varkaat eivät murtaudu sisään eivätkä varasta.

        Siinä puhutaan aarteesta, joka on Jeesus Messias, ja Häneen uskominen pelastava, mutta ei mainita ollenkaan kummassakaan ihmisen sinne menevän.

        Kristityn matka käy kohti taivasta Raamatun mukaan, näitä kohtia löytyy runsaasti:

        "Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua." (Mark. 10:21.)

        "Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille." (Luuk. 6:23.)

        "Me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen telttamajamme puretaankin, Jumalalla on taivaassa meitä varten ikuinen asunto, joka ei ole ihmiskätten työtä." (2. Kor. 5:1.)

        "Jumala herätti meidät yhdessä Kristuksen Jeesuksen kanssa ja antoi meillekin paikan taivaassa" (EF. 2:6).

        "sen lupauksen kannustamina, jonka toteutuminen odottaa teitä taivaassa. Tästä toivosta te kuulitte jo silloin, kun teille julistettiin totuuden sana" (Kol. 1:5).


    • Anonyymi

      Kommentti. Kerrotko Pinna mitä tapahtuu ensimmäisessä ylösnousemuksessa? Ketä silloin herätetään kuolleista ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Miksi heidät herätetään?
      Missä on taivaallinen valtakunta jota johtaa Jeesus ja onko se jo olemassa?
      Jumala on kaikkiyhteinen, ei kolmiyhteinen.

      • Kommentti. Kerrotko Pinna mitä tapahtuu ensimmäisessä ylösnousemuksessa? Ketä silloin herätetään kuolleista ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Miksi heidät herätetään?
        Missä on taivaallinen valtakunta jota johtaa Jeesus ja onko se jo olemassa?
        Jumala on kaikkiyhteinen, ei kolmiyhteinen.

        Tosi hyvä kysymys.
        Oikeasti Jeesuksen ylösnousemus oli ensimmäinen ylösnousemus, ja se oli alku muiden Pyhien Ylösnousemukselle.
        Toinen, "ensimmäinen" ihmisten ylösnousemus on jatkumoa Jumalan omille Jeesuksessa.
        Tätä varmaan tarkoitit ja siihen vastaan myös.
        Tämä toinen ylösnousemus on ajallisesti aika tarkkaan silloin, kun Juutalaiset tekevät sopimuksen antikristuksen kanssa ja hän on jo todenäkäisesti elossa ja olen kirjoittanut 40 sivuisen artikkelin asiasta, mutta painotan sitä, että se on vain minun näkemys, Raamatun läpi. Toki muita minua fiksumpiakin on kirjoitellut saman muotoisia kolumneja.
        Mutta ne on tosia, ak;n on oltava jo silloin Jerusalemissa, jossa Temppelikin on, joka on vielä rakentamatta, mutta se vie aikaa vain puoli vuotta, sillä kaikki on valmiina rakentamisen aloittamiseen. Kuinka se sitten asettuu Temppelivuorelle, sillä siellä on vielä arabien oma mineraatti. Olen käynyt siellä, ja tilaa on todella vähän.
        Temppelin on oltava korkeimmalla kohdalla aina.
        Eli aika on siihen Pyhien (Jeesuksen omien) tempaukseen vielä aikaa joka tapauksessa vuosi.
        Mutta kysymykseen, - milloin ensimmäinen ylösnousemus on ja mitä se ylipäätään on?
        Nyt jotkin lahkot jo elävät Vaivan ajassa/ milleniumissa? Se on niitä ihmisoppeja, eihän vielä ole edes antikristusta? Jerusalemissa? Monta muutakin merkkiä aika on vielä auki, mutta se on kuitenkin fakta, -Pyhien ylösnousemus tapahtuu ennen vaivan aikaa, sillä Jeesus tietää, että me, Pyhät olemme aina uskollisia Hänelle, eikä meidän tarvitse koskaan joutua ihmistenttiin, - oletko varmaan Jeesuksen oma?
        Taas kuolleiden Pyhien haudat aukenevat myöhemmin.
        Lestadiolaisethan eivät siihen pysty vastaamaan, eivätkä edes tunne koko tulevaa tapahtumaa.
        Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei? Totesi lähes heti perään, se nainen on jo koeteltu, ei tarvitse kertausta, sama on minun ja Sinun osa tässä asiassa.
        No sitten siitä ensimmäisestä ylösnousemuksesta, joka koksee Jeesukseen uskovat Pyhät ja myös elävät Pyhät ja Raamattu kutsuu sitä tempaukseksi.
        Tempaus ei ota mukaan muiden omia, ei edes Jumalan, poisluettuna Israelin kansa ainoastaan Hänen omansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
        Vahvistus VT; Jes 59; 20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra
        Sitten tempaukseen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
        Raamattu ei mainitse tässä, että kuolleet herätettäisiin, se tapahtuu sitten Tuomiolla, jossa Pyhät kuolleet saavat palkkatuomion, eikä heidän kääröjään edes avata.
        Miksi meidät temmataan?
        1: Pois Vaivan ajan tuskista.
        2: Olla tuhat vuotta yläilmoissa oppimassa Uuden Jerusalemin, Paratiisin tapoja.
        Hallintokin siellä on hieman erilainen kun Uudessa Jerusalemissa.
        2; Palkkatuomio (alkukielellä bema) on myös palkinto, olla milleniumissa hallinnossa, yms. ja todella, että kääröjä ei Raamatun mukaan edes avata, mutta huomioidaan kaikki Pyhä tekomme, kaikkia ihmiskuntaa kohtaan, asia, miksi minä roikun täällä palstalla, yritän kaikin keinoin nostaa Welluja Jeesuksen seuraajiksi.
        Tällä hetkellä Taivaallinen Valtakunta on taivaassa, ja päättyy silloin(Ilm 21;1-6) kun Jumala tulee Jerusalemiin.
        Se on se Jumalan Valtakunta jota johtaa Jumala, samalla myös Paratiisi.
        Meidät Jeesuksen omat herätetään tempauksessa, loput Tuomiolle. Tosin Pyhillä sitä ei ole, kuten aiemmin kirjoitin.

        Tuon olisi minunkin hyvä mieltää, että Jumala on kaikkiyhteinen, tapa kolmiyhteiseen on vaan liian syvällä. Koetan tehdä asiassa parannusta.
        Kiitos ja siunausta.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kommentti. Kerrotko Pinna mitä tapahtuu ensimmäisessä ylösnousemuksessa? Ketä silloin herätetään kuolleista ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Miksi heidät herätetään?
        Missä on taivaallinen valtakunta jota johtaa Jeesus ja onko se jo olemassa?
        Jumala on kaikkiyhteinen, ei kolmiyhteinen.

        Tosi hyvä kysymys.
        Oikeasti Jeesuksen ylösnousemus oli ensimmäinen ylösnousemus, ja se oli alku muiden Pyhien Ylösnousemukselle.
        Toinen, "ensimmäinen" ihmisten ylösnousemus on jatkumoa Jumalan omille Jeesuksessa.
        Tätä varmaan tarkoitit ja siihen vastaan myös.
        Tämä toinen ylösnousemus on ajallisesti aika tarkkaan silloin, kun Juutalaiset tekevät sopimuksen antikristuksen kanssa ja hän on jo todenäkäisesti elossa ja olen kirjoittanut 40 sivuisen artikkelin asiasta, mutta painotan sitä, että se on vain minun näkemys, Raamatun läpi. Toki muita minua fiksumpiakin on kirjoitellut saman muotoisia kolumneja.
        Mutta ne on tosia, ak;n on oltava jo silloin Jerusalemissa, jossa Temppelikin on, joka on vielä rakentamatta, mutta se vie aikaa vain puoli vuotta, sillä kaikki on valmiina rakentamisen aloittamiseen. Kuinka se sitten asettuu Temppelivuorelle, sillä siellä on vielä arabien oma mineraatti. Olen käynyt siellä, ja tilaa on todella vähän.
        Temppelin on oltava korkeimmalla kohdalla aina.
        Eli aika on siihen Pyhien (Jeesuksen omien) tempaukseen vielä aikaa joka tapauksessa vuosi.
        Mutta kysymykseen, - milloin ensimmäinen ylösnousemus on ja mitä se ylipäätään on?
        Nyt jotkin lahkot jo elävät Vaivan ajassa/ milleniumissa? Se on niitä ihmisoppeja, eihän vielä ole edes antikristusta? Jerusalemissa? Monta muutakin merkkiä aika on vielä auki, mutta se on kuitenkin fakta, -Pyhien ylösnousemus tapahtuu ennen vaivan aikaa, sillä Jeesus tietää, että me, Pyhät olemme aina uskollisia Hänelle, eikä meidän tarvitse koskaan joutua ihmistenttiin, - oletko varmaan Jeesuksen oma?
        Taas kuolleiden Pyhien haudat aukenevat myöhemmin.
        Lestadiolaisethan eivät siihen pysty vastaamaan, eivätkä edes tunne koko tulevaa tapahtumaa.
        Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei? Totesi lähes heti perään, se nainen on jo koeteltu, ei tarvitse kertausta, sama on minun ja Sinun osa tässä asiassa.
        No sitten siitä ensimmäisestä ylösnousemuksesta, joka koksee Jeesukseen uskovat Pyhät ja myös elävät Pyhät ja Raamattu kutsuu sitä tempaukseksi.
        Tempaus ei ota mukaan muiden omia, ei edes Jumalan, poisluettuna Israelin kansa ainoastaan Hänen omansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
        Vahvistus VT; Jes 59; 20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra
        Sitten tempaukseen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
        Raamattu ei mainitse tässä, että kuolleet herätettäisiin, se tapahtuu sitten Tuomiolla, jossa Pyhät kuolleet saavat palkkatuomion, eikä heidän kääröjään edes avata.
        Miksi meidät temmataan?
        1: Pois Vaivan ajan tuskista.
        2: Olla tuhat vuotta yläilmoissa oppimassa Uuden Jerusalemin, Paratiisin tapoja.
        Hallintokin siellä on hieman erilainen kun Uudessa Jerusalemissa.
        2; Palkkatuomio (alkukielellä bema) on myös palkinto, olla milleniumissa hallinnossa, yms. ja todella, että kääröjä ei Raamatun mukaan edes avata, mutta huomioidaan kaikki Pyhä tekomme, kaikkia ihmiskuntaa kohtaan, asia, miksi minä roikun täällä palstalla, yritän kaikin keinoin nostaa Welluja Jeesuksen seuraajiksi.
        Tällä hetkellä Taivaallinen Valtakunta on taivaassa, ja päättyy silloin(Ilm 21;1-6) kun Jumala tulee Jerusalemiin.
        Se on se Jumalan Valtakunta jota johtaa Jumala, samalla myös Paratiisi.
        Meidät Jeesuksen omat herätetään tempauksessa, loput Tuomiolle. Tosin Pyhillä sitä ei ole, kuten aiemmin kirjoitin.

        Tuon olisi minunkin hyvä mieltää, että Jumala on kaikkiyhteinen, tapa kolmiyhteiseen on vaan liian syvällä. Koetan tehdä asiassa parannusta.
        Kiitos ja siunausta.

        #Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei?#
        Parasta sanomaa , mistä pinna elää. Aika rentoa tuo vapareitten evankeliumi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei?#
        Parasta sanomaa , mistä pinna elää. Aika rentoa tuo vapareitten evankeliumi.

        Äkäpussien uskontoa selvästi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kommentti. Kerrotko Pinna mitä tapahtuu ensimmäisessä ylösnousemuksessa? Ketä silloin herätetään kuolleista ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Miksi heidät herätetään?
        Missä on taivaallinen valtakunta jota johtaa Jeesus ja onko se jo olemassa?
        Jumala on kaikkiyhteinen, ei kolmiyhteinen.

        Tosi hyvä kysymys.
        Oikeasti Jeesuksen ylösnousemus oli ensimmäinen ylösnousemus, ja se oli alku muiden Pyhien Ylösnousemukselle.
        Toinen, "ensimmäinen" ihmisten ylösnousemus on jatkumoa Jumalan omille Jeesuksessa.
        Tätä varmaan tarkoitit ja siihen vastaan myös.
        Tämä toinen ylösnousemus on ajallisesti aika tarkkaan silloin, kun Juutalaiset tekevät sopimuksen antikristuksen kanssa ja hän on jo todenäkäisesti elossa ja olen kirjoittanut 40 sivuisen artikkelin asiasta, mutta painotan sitä, että se on vain minun näkemys, Raamatun läpi. Toki muita minua fiksumpiakin on kirjoitellut saman muotoisia kolumneja.
        Mutta ne on tosia, ak;n on oltava jo silloin Jerusalemissa, jossa Temppelikin on, joka on vielä rakentamatta, mutta se vie aikaa vain puoli vuotta, sillä kaikki on valmiina rakentamisen aloittamiseen. Kuinka se sitten asettuu Temppelivuorelle, sillä siellä on vielä arabien oma mineraatti. Olen käynyt siellä, ja tilaa on todella vähän.
        Temppelin on oltava korkeimmalla kohdalla aina.
        Eli aika on siihen Pyhien (Jeesuksen omien) tempaukseen vielä aikaa joka tapauksessa vuosi.
        Mutta kysymykseen, - milloin ensimmäinen ylösnousemus on ja mitä se ylipäätään on?
        Nyt jotkin lahkot jo elävät Vaivan ajassa/ milleniumissa? Se on niitä ihmisoppeja, eihän vielä ole edes antikristusta? Jerusalemissa? Monta muutakin merkkiä aika on vielä auki, mutta se on kuitenkin fakta, -Pyhien ylösnousemus tapahtuu ennen vaivan aikaa, sillä Jeesus tietää, että me, Pyhät olemme aina uskollisia Hänelle, eikä meidän tarvitse koskaan joutua ihmistenttiin, - oletko varmaan Jeesuksen oma?
        Taas kuolleiden Pyhien haudat aukenevat myöhemmin.
        Lestadiolaisethan eivät siihen pysty vastaamaan, eivätkä edes tunne koko tulevaa tapahtumaa.
        Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei? Totesi lähes heti perään, se nainen on jo koeteltu, ei tarvitse kertausta, sama on minun ja Sinun osa tässä asiassa.
        No sitten siitä ensimmäisestä ylösnousemuksesta, joka koksee Jeesukseen uskovat Pyhät ja myös elävät Pyhät ja Raamattu kutsuu sitä tempaukseksi.
        Tempaus ei ota mukaan muiden omia, ei edes Jumalan, poisluettuna Israelin kansa ainoastaan Hänen omansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
        Vahvistus VT; Jes 59; 20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra
        Sitten tempaukseen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
        Raamattu ei mainitse tässä, että kuolleet herätettäisiin, se tapahtuu sitten Tuomiolla, jossa Pyhät kuolleet saavat palkkatuomion, eikä heidän kääröjään edes avata.
        Miksi meidät temmataan?
        1: Pois Vaivan ajan tuskista.
        2: Olla tuhat vuotta yläilmoissa oppimassa Uuden Jerusalemin, Paratiisin tapoja.
        Hallintokin siellä on hieman erilainen kun Uudessa Jerusalemissa.
        2; Palkkatuomio (alkukielellä bema) on myös palkinto, olla milleniumissa hallinnossa, yms. ja todella, että kääröjä ei Raamatun mukaan edes avata, mutta huomioidaan kaikki Pyhä tekomme, kaikkia ihmiskuntaa kohtaan, asia, miksi minä roikun täällä palstalla, yritän kaikin keinoin nostaa Welluja Jeesuksen seuraajiksi.
        Tällä hetkellä Taivaallinen Valtakunta on taivaassa, ja päättyy silloin(Ilm 21;1-6) kun Jumala tulee Jerusalemiin.
        Se on se Jumalan Valtakunta jota johtaa Jumala, samalla myös Paratiisi.
        Meidät Jeesuksen omat herätetään tempauksessa, loput Tuomiolle. Tosin Pyhillä sitä ei ole, kuten aiemmin kirjoitin.

        Tuon olisi minunkin hyvä mieltää, että Jumala on kaikkiyhteinen, tapa kolmiyhteiseen on vaan liian syvällä. Koetan tehdä asiassa parannusta.
        Kiitos ja siunausta.

        Kiitti Pinna. Vaihteeksi ihan raamatullista keskustelua. 1. Kor. 15:28. Jumala on kaikki ja kaikissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Kerran eräs vaha pastori sanoikin; - jos tätä epäilee, kannattaa panna oma vaimo Kööpenhaminaan, huorakadulle ja katsoa, kestääkö vai ei?#
        Parasta sanomaa , mistä pinna elää. Aika rentoa tuo vapareitten evankeliumi.

        Puhuiko Hän itsestään? Älä pane sanojasi toisen suuhun.
        Et pysty edes kommenttiin asiassa, ainoastaan vl- nälvintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuiko Hän itsestään? Älä pane sanojasi toisen suuhun.
        Et pysty edes kommenttiin asiassa, ainoastaan vl- nälvintään.

        Vaparit on hyviä nälvijöitä , toisaalta hupaisia jeesustelussaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaparit on hyviä nälvijöitä , toisaalta hupaisia jeesustelussaan.

        Tutkisitte tekin yhtä perusteellisesti Raamattua. Ei teistä ainakaan nöyryys näy.

        Vl-uskoon näköjään kuuluu hybris olennaisena osana.


    • Anonyymi

      Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Jos olet eri mieltä, niin kommentoi, sillä


      Tuo perustuu siihen että Johannes jättää sanoja pois lauseistaan......? Oikein on:

      Ei kukaan ole noussut ylös kuolleista taivaaseen henkisessä taivasruumiissa paitsi hän joka taivaasta tuli alas alimpiin paikkoihin eli tuonelaan.....

      Kyse on siitä että tuonela on paikka verenvuodattajille eli syntisille tai heidän uhreilleen. Eikä syntinen voi päästä taivaaseen. Eli tuonelta ei kukaan toinen ole noussut taivaaseen .....

      Kaikki muut taivaassa kävijät esim Muhammed (saas) olivat elossa käydessään taivaassa ja tullessaan takasin alas sieltä.....

      • Anonyymi

        Syntinen tai uhri voi päästä paratiisiin, mutta taivaaseen Ei tuonelta ole Jeesuksen lisäksi muita noussut ainakaan henkisessä taivasruumiissa??


      • Anonyymi

        Tulihan Luciferikin taivaasta alas.Ja sai nousta sinne aina tiettyyn pisteeseen asti kunnes tuli lopullisesti porttikielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan Luciferikin taivaasta alas.Ja sai nousta sinne aina tiettyyn pisteeseen asti kunnes tuli lopullisesti porttikielto.

        Lucifer on lämmitys hommissa nykyään, sanovat lämpöä riittäneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntinen tai uhri voi päästä paratiisiin, mutta taivaaseen Ei tuonelta ole Jeesuksen lisäksi muita noussut ainakaan henkisessä taivasruumiissa??

        Oikein. Kai uskomme Jeesusta kun niin sanomme. Taivaaseen ei Jeesuksen aikana ole mennyt muita kuin hän.
        Mielenkiintoinen juttu on se että ensimmäisessä ylösnousemuksessa on herätetty ne 144000 joista muodostettiin taivaallinen hallitus. Ilm.5: 9-10
        Se hallitus jo hallitsee, joten nämä 144000 ovat henkiolentoina taivaassa. Heidät on herätetty heti kuolemansa jälkeen. Muutenhan tätä hallitusta ei olisi olemassakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syntinen tai uhri voi päästä paratiisiin, mutta taivaaseen Ei tuonelta ole Jeesuksen lisäksi muita noussut ainakaan henkisessä taivasruumiissa??

        Tuonela on odotustila. Sieltä noustaan vain tuomiolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lucifer on lämmitys hommissa nykyään, sanovat lämpöä riittäneen

        Luchiverus on saatana, eli elää nykyään parasta kauttaan, johtaen harhaan jopa seurakuntia kataluudellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Kai uskomme Jeesusta kun niin sanomme. Taivaaseen ei Jeesuksen aikana ole mennyt muita kuin hän.
        Mielenkiintoinen juttu on se että ensimmäisessä ylösnousemuksessa on herätetty ne 144000 joista muodostettiin taivaallinen hallitus. Ilm.5: 9-10
        Se hallitus jo hallitsee, joten nämä 144000 ovat henkiolentoina taivaassa. Heidät on herätetty heti kuolemansa jälkeen. Muutenhan tätä hallitusta ei olisi olemassakaan?

        Oikein. Kai uskomme Jeesusta kun niin sanomme. Taivaaseen ei Jeesuksen aikana ole mennyt muita kuin hän.
        Mielenkiintoinen juttu on se että ensimmäisessä ylösnousemuksessa on herätetty ne 144000 joista muodostettiin taivaallinen hallitus. Ilm.5: 9-10
        Se hallitus jo hallitsee, joten nämä 144000 ovat henkiolentoina taivaassa. Heidät on herätetty heti kuolemansa jälkeen. Muutenhan tätä hallitusta ei olisi olemassakaan?

        Paljon oikein, mutta on käytävä hieman läpi, jos pelataan Johanneksen Ilmestyksen mukaan.
        Ilmestyskirja on kronologinen, selvästi ja hitaasti etenevä julistus.

        Luku 5 on erikoinen, siinä on esillä silloinen aika, mitä Johannes ennustaa (tai saa enkeliltä), eli se kun Jeesus on lukenut tuomiot ja palkinnot seitsemälle seurakunnalle ja asia liittyy tiiviisti samaan kategoriaan, ja jos katsomme niitä seurakuntia, jotka Jeesus kirosi, niin lähestyttyämme tempausta, niitä kahta ei enää edes ole, eli Tyatriaa ja Efesoa.
        Eli olemme vielä kaukana 5 luvun tapahtumissa lopullisesta rytinästä, joten se on ennustus.
        Nämä 144 tuhatta johtavat todella Maan päällä, mutta vasta tapahtumassa, joka aktivoituu Ilmestyskirjan luvussa 21, jonka hallitukseen Israel kuuluu korkeimpiin paikkoihin. laitan siitä luonnoksen.
        Kuten kerroin, ronologia toimii myös lopunajan järjestelyissä, jossa on tempauksen jälkeen millenium, jonka hallitusmuoto on Raamatun mukaan seuraava, mutta siihen ei vielä kuulu ne Israelin Pyhät.
        A; Kolminaisuus
        B; Pyhät
        C. Maalliset hallitukset

        Taas Taas Israelin Hallinto on 1000v. valtakunnassa eri, ja on samanaikainen,
        A; Kolminaisuus
        B; Daavid ( Jer 30;9, Hes 34 23-24, 37; 14-25. Hoos 3;4-5, Ps 61;7-9)
        C; Apostolit Matt 19;28, Luuk 22; 28-30.
        D Israelin sukukunnat.

        Missä sitä siis tarvitaan tuhatvuotisessa valatakunnassa, siksi kun Jerusalem elää rauhallista kauttaan, kun paha on poistettu kokonaan.
        Tästä Sak 6;12-13 Sano hänelle: Näin sanoo Herra Sebaot: -- Mies, jonka nimi on Uusi Verso, nousee tästä maasta ja rakentaa Herran temppelin.
        13 Hän on rakentava Herran temppelin, hän saa osakseen kunniaa, ja hän istuu ja hallitsee valtaistuimellaan. Pappi on seisova hänen valtaistuimensa vieressä, yksimielisinä he toimivat toinen toisensa rinnalla.
        Vahvistuksen antaa Temppelistä lähtevä virta

        Yksilöiden asian antaa Hes 47, olemuksesta, joka on lähellä Uuta Jerusalemia, temppeli on Jeesus itse.

        1 Mies vei minut takaisin temppelin ovelle, ja minä näin, että perustuksen alta kumpusi vettä. Sitä virtasi purona temppelin itäpäädystä -- julkisivuhan oli itään -- ja tultuaan esiin lähellä rakennuksen eteläkulmaa puro jatkoi matkaansa alttarin eteläpuolitse itään päin.
        2 Mies vei minut sitten pohjoisportin kautta ulos ja edelleen ulkomuurin kulman ympäri portille, joka on itään päin, ja minä näin, että puro tuli siellä esiin portin eteläpuolelta.
        3 Mies lähti nyt kulkemaan itään. Hänellä oli kädessään mittanuora, ja hän mittasi tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan puron poikki. Vesi ulottui purossa nilkkoihin asti.
        4 Hän mittasi taas tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan puron poikki, ja nyt vesi ulottui polviin. Taas hän mittasi tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan yli, ja vesi ulottui lanteisiin.
        5 Vielä hän mittasi tuhat kyynärää, ja nyt puro oli kasvanut virraksi, jonka yli en päässyt. Virta oli niin syvä, että olisi pitänyt uida, sitä ei voinut ylittää kahlaamalla.
        6 Mies sanoi minulle: "Näetkö, ihminen?" Sitten hän lähti takaisin ja johdatti minua pitkin virran rantaa.
        7 Paluumatkalla minä näin, että virran rannalla kasvoi molemmilla puolin hyvin paljon puita.
        8 Mies sanoi minulle: "Nämä vedet virtaavat maan itäosiin ja juoksevat siellä alas Jordanin laaksoon ja edelleen Itäiseenmereen, jonka suolaisen veden ne muuttavat makeaksi.
        9 Ja missä ikinä nämä vedet virtaavat, siellä kaikki eläimet menestyvät ja lisääntyvät. Myös kaloja on suuret määrät, sillä kaikkialla, minne tulee, tämä virta muuttaa veden makeaksi. Minne vain se tulee, siellä kaikki virkoaa elämään.
        10 Meren rannalla seisoo kalastajia vieri vieressä, En-Gedistä En-Eglaimiin on verkkoja kuivumassa, ja erilaisia kaloja on viljalti, yhtä monia lajeja kuin Suuressameressä.
        11 Mutta rantojen soissa ja lammikoissa vesi ei makeudu -- ne jäävät entiselleen, jotta saataisiin suolaa.
        12 "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi.
        Olet oiekassa siinäkin, että hallitsijoiden ja sinne kutsuttujen Israelilaisten haudat on avautuneet.

        Nämä aikakaudet tulee kohta, mutta on jännää, kun Wellut eivät ole huomanneet juuri tätä Hallituskautta, eivätkä ole näin puhuneet sitä itselleen, kuten Jumalan Valtakuntaa, ja milleniumia ja jopa vaivan aikaakin.

        Ei se mitään, - jokaisesta väärästä sanastakin joutuu tuomiolle? Miettikää, ketä se koskee?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe