Ikävä ja vaikka mitä, mitä kaikkea se nyt sisältääkän.
Joskus mietin, että aliarvioit minut silloin. Jos teit niin, se oli sinun virheesi, ei minun.
Ei voi puhua tarkoitusperistä, kun puhutaan rakkaudesta, rakkaudessa ei millään statuksella tms. Ulkokultaisella ole yhtään mitään merkitystä.
Oikeastaan minulle ei millään sellaisella ole koskaan ollut mitään merkitystä. Jos tuntisit lähtökohtani, ymmärtäisit miksi ei.
Ei rakastumista voi suunnitella . Sinä olit elämässäni suurin yllätys minulle itselleni. Täydellisesti jotain maailmani ulkopuolelta, en minä siksi sinuun rakastunut. En jaksa sitä "syyluetteloa" enää kirjoittaa. Veit jalat alta. Kyllä sinä sen tiedät.
Arvostan työtä ja työntekoa, opiskelua ja viisautta ja älyä. Kukapa ei.
Kevättä kohti rakkain. Nähdään joskus jossain. Niinhän.
-Päivi
Jormalle jonnekin
31
338
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne sinua. En tiedä sinusta juuri mitään, vain pintaraapaisun. Hajanaisia tiedonmurusia sieltä täältä. Silti tunne, kaipuu ja ikävä sinuun on vahva. Tunne, joka tuli yllättäen ja odottamatta. (Sinä tiedät, jalat meni alta.)
Tunne, jolta ei saa rauhaa. Tunne, joka ei väisty.
Nähdäänhän me. - Anonyymi
Tunne, joka tuli yllättäen ja odottamatta. (Sinä tiedät, jalat meni alta.)
Tämän tunne-elämyksen jakaa moni.
Se tulee puun takaa, yllättää ja hämmentää.
Miksi niin käy, se on mysteeri, vaikka "selittäviä" tekijöitä listaisi kuinka.
Minulla on ikävä sinua, perhosentekijä.- Anonyymi
Et sinä ole hän, mutta kirjoitat kivasti 🙂
-Päivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole hän, mutta kirjoitat kivasti 🙂
-PäiviEn olekaan. Mutta kiitos. Niin sinäkin. ❣️
- Anonyymi
Liian hyvää ollakseen totta.
- Anonyymi
Totuus on tarua ihmeellisempää
- Anonyymi
Vaimonhakkaajat yleensä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimonhakkaajat yleensä on.
Tässä nyt ei ole sellaisista kyse. Rauhaa ja rakkautta sinullekin ❤⚘
-Päivi - Anonyymi
Ei ole olemassa mitään todellisuutta joka olisi ”liian hyvää ollakseen totta”.
- Anonyymi
Ei menneistä virheistä tarvitse etsiä syyllistä. Soita tai laita sähköpostia, puhelinnumeron löydät.
- Anonyymi
Totta, olet oikeassa.
Jos olet hän. Hän tietäisi 99% varmasti tämän aloituksen olevan minulta.
Tässä aloituksessa ei ole mitään koodikieltä eikä peitenimiä. Minä olen Päivi ja hän on Jorma.
Laitoin hänen numeroonsa tekstarin noin pari viikkoa sitten. En muista tuliko välitystietoja. En ollut laittanut viestiä sitten toissa kesän. Olenko mustalla listalla tai estolistalla, "älä vastaa" -listalla. Ei siinä viestissä ollut kysymystä tai muutakaan, mihin vastata. 😀
Jos olisin varma, että olet hän, niin soittaisin, mutta en ole.
- Anonyymi
Päivi koettaa "maalittaa" jotain henkilöä
- Anonyymi
Äläpä.
Viekkaita luuleva oleva. - Anonyymi
Käytkö ihan "täysillä"?
- Anonyymi00018UUSI
Liittyykö tämä palstaäijän jiikerronnassa roikkuminen fanaattiseen fiksaatioon tästä jiikirjaimesta, löllerö? TT
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä.
Viekkaita luuleva oleva.Oot käyny näköjään viisi vuotta sittenkin mölisemässä itsellesi aamuyötä vasten👍
- Anonyymi00025UUSI
Joo "Päivi". 😂😂😂 Ei oo ees mikään Päivi.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo "Päivi". 😂😂😂 Ei oo ees mikään Päivi.
Niin, perin outoa, että oikea nimi olisi Päivi😂
- Anonyymi00016UUSI
Jos vieläkin kiinnostaa, niin tässä olen. Kaikki on meille avoinna.
Jorma- Anonyymi00017UUSI
Ei enää kiinnosta
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei enää kiinnosta
Helpottavaa tietää.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Helpottavaa tietää.
Minä ainakin rakastan aivan oikeasti ja oikeasti haluaisin olla hänen kanssaan. Palsta on tunteiden purkamisen paikka eikä täällä kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti, mutta itse olen palstallakin avoin, rehellinen ja tosiasioissa pysyvä.
Jorma - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei enää kiinnosta
Aloitus ei ollut sinulta ja minua kyllä kiinnostaa.
Toki tuo aloitukseni kirjoitus on jotenkin "kökkö",
-Päivi - Anonyymi00023UUSI
Hän kyllä tietää, että kiinnostaa, joten en usko, että olet hän. Hän voisi kertoa sen henkilökohtaisesti eikä täällä. Mutta onnea sinulle.😊
-Päivi - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä ainakin rakastan aivan oikeasti ja oikeasti haluaisin olla hänen kanssaan. Palsta on tunteiden purkamisen paikka eikä täällä kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti, mutta itse olen palstallakin avoin, rehellinen ja tosiasioissa pysyvä.
JormaOnkohan noin...
- Anonyymi00024UUSI
Eräs tämän niminen on sellainen että näitä ihailijoita on joka paikassa ja tekee sen aivan tahallaan... Varmasti on joka työn puolesta naista jonossa. 😝
T. Yksi uhri.- Anonyymi00029UUSI
Jorma-nimisiä on Suomessa 17158. Puhumme varmasti eri miehistä.
- Anonyymi00026UUSI
Hyvästit eräälle Jormalle. Tämä on liikaa, mutta matka oli opettavainen.
T. Ei Päiviltä. - Anonyymi00031UUSI
Onko isot tissit?
- Anonyymi00033UUSI
Toivottavasti et ole hän.
- Anonyymi00032UUSI
Muotoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä752356Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa512271SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622055Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171821Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön881324Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.781174HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363051099Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T3441051- 78985
Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah103972