Onko kellään ylimääräistä?

Anonyymi

Nyt olisi menstyvä baari myytävänä, vakio asiakkailla. Ihan tuossa keskellä kylää, Marita-talossa.
Myynti-imoituksen voitte itse hakukonettaa, löytyy kyllä hinnat ym. tiedot.

8

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohtui mainita, jotta A-oikeudet löytyy ko. baarista. Nyt kun koronarajoituksia ei enää ole, tuotto on varmaa!

      • Anonyymi

        Alkoholin anniskeluoikeuksia ei voi myydä. Jokaisen pitää ne itse hakea


    • Anonyymi

      Ei ole ylimääräistä fyrkkaa.. Jos olisi ostaisin tuottoisan liiketoiminnan muualta kuin Outokummun kuolevalta kylältä..

      Jouttola ehkä antaa suolarahat varmuudella mutta se ei riitä jos paikkakunnan ilmapiiri on masentunut ja asiakkaat vähenee pikku hiljaa väestön ikääntyessä ja nuorempien muuttaessa muualle..

      Leppäsen liiketoiminta myös myynnissä, yläsaunan motelli, malmikumpu, kyykerin kartano ja liuta muita. Syitä myyntiin on monia, suurin lienee tuloksen tekemien vaikeus kyseisillä aloilla...

      • Anonyymi

        En ihmettele ollenkaan hankaluuksia kun on sinun tapasi ajatella.
        Teikåläisiä on onneksi todella vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele ollenkaan hankaluuksia kun on sinun tapasi ajatella.
        Teikåläisiä on onneksi todella vähän.

        Onneksi fantasia kuplat puhkeaa kuitenkin aina ja siinä tulee esille kuolevankyläln huuhaa päättäjien päätökset vuosien varrelta että tähän on tultu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele ollenkaan hankaluuksia kun on sinun tapasi ajatella.
        Teikåläisiä on onneksi todella vähän.

        Hankaluuksiin pääsee jos Outokummun kokoisella paikkakunnalla on yrittäjä.
        Minulla oli yritys ja tein niska limassa työtäni mutta paskapuheet ja selkään puukottajat katkaisivat katkaisivat urani alkuunsa..

        Siksi kokemuspohjalla tiedän aloittelevan yrittäjän vaikeuden saada jalkaa pienen piirin sisään, ulkopuolelle jos jäät sinut mollataan maanrakoon..

        Olen katkera tiedän sen, mutta aiheesta pidän ääntä ja kerron oman totuuden omata kohtalostani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankaluuksiin pääsee jos Outokummun kokoisella paikkakunnalla on yrittäjä.
        Minulla oli yritys ja tein niska limassa työtäni mutta paskapuheet ja selkään puukottajat katkaisivat katkaisivat urani alkuunsa..

        Siksi kokemuspohjalla tiedän aloittelevan yrittäjän vaikeuden saada jalkaa pienen piirin sisään, ulkopuolelle jos jäät sinut mollataan maanrakoon..

        Olen katkera tiedän sen, mutta aiheesta pidän ääntä ja kerron oman totuuden omata kohtalostani..

        Olen ollut yrittäjä jo kolmisenkymmentä vuotta. Outokumpu on ollut hyvä paikka yrittää. Tukea on tullut.


    • Anonyymi

      Mimmostakas tukkee sitä yrittäjälle on tullunna? Tietysti kun oikeeta suuntaa kumartaa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe