Narsisti syyttää että minun takia taloon tuli viat. 1900 luvun alun talo joka oli remontin tarpeessa ja kun remontissa poistin tapetit seinältä oli hirsiseinässä useita aukkoja ja reikiä ulos saakka. Toinen osapuoli remontissa järkyttyi ja alkoi syytellä minua että kaikki on minun syytä, ennen ei ollut mitään ongelmia ja kun minä irrotin tapetin, silloin ongelmat tuli, eli minun vika. Vaikka reiät olivat seinässä tapetin alla niitä ei narsistin mielestä silloin ollut lainkaan olemassa. Ne viat tulivat hänen mielestään vasta sen jälkeen kun minä irrotin tapetin. Paljastin ongelman, ja se ei sopi narsistille, hän häpeää että ongelmia tulikin esiin hän elää puhtaassa valkoisessa maailmassa jossa mitään huonoa ei ole. Siis niitä on vaikka millä mitalla, mutta ne ovat piilossa eikä niitä sovi paljastaa...
Olen syyllinen
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875