Ei vastaa ihan käsityksiäni siviilien suojelusta tässä "rauhanturvaoperaatiossa", johon Venäjä sai myös syyrialaisia Bashar al-Assadin tukijoita liittolaisekseen:
https://www.reuters.com/world/europe/ukraine-says-russian-forces-shelled-mosque-mariupol-2022-03-12/
Venäjä pommitti moskeijaa Mariupolissa
10
91
Vastaukset
ja petturimaa Israel painostaa vihollistaan Ukrainaa antautumaan:
https://www.jpost.com/israel-news/article-701041- Anonyymi
Länsimaisen elämäntavan puolustajia on pitkään demonisoitu. Se joka on halunnut puolustaa ihmisoikeuksia, demokratiaa, yksilön vapauttaa yms. on automaattisesti saanut natsin, fasistin, suvaitsemattoman ja rasistin leiman.
- Anonyymi
Saksan liittokansleri Angela Merkel ilmoitti lauantaina (16.10.2010) että monikulttuurisen Saksan rakentaminen on ”epäonnistunut täysin”. Epäonnistumisesta Merkel syytti sekä Saksaa että sopeutumishaluttomia maahanmuuttajia.
Saksassa ei ole pystytty luomaan yhteiskuntaa, jossa erilaisista kulttuuritaustoista tulevat ihmiset pystyisivät elämään rauhanomaisesti keskenään. - Anonyymi
Ranskan hallitus haluaa karkottaa ulkomaalaisia muun muassa varkauksien ja aggressiivisen kerjäämisen perusteella. Samalla hallitus pyrkii taistelemaan laitonta maahanmuuttoa ja ihmiskauppaa vastaan. Ranska on muummoassa kieltänyt/kieltämässä - - hunnunkäyttöä.
- Anonyymi
Ei konstit puutu tältä porukalta, en kuitenkaan viitsi niitä tänne heitellä.
- Anonyymi
Missä nyt muslimit pyllistelee kun moskeijaa pommitettiin moskeijat on turhia paikkoja. Menkööt kotimaahansa pyllistelemään
- Anonyymi
Piereskelleen joo sinne, oikein asentoa hakin jot työntö varmentuu ja vieläpä toisten silmille.
- Anonyymi
mitenkähän neitseilles kävi
- Anonyymi
pyrkivät jokapaikaan solutautumaan ja täyteen ylläpitoon ja vaatimaan ja määräilemään
- Anonyymi
Urhwilu TAPPAAKUTEN työ urheiluta tappaa ka kainenkainen liiikkumen taappaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706