Pelottava kokemus

Anonyymi

Moi,

Haluaisin jakaa tällasen kokemuksen tältä illalta, joka karmii mua nyt tosi paljon. Olin siis illalla mun kaverilla, joka asuu tossa n. Kilsan päässä niin helposti pääsee pyörällä sinne. Asun kuitenkin aika syrjä seudulla ja täällä ei näin illasta näy melkeinpä yhtään kävelijöitä/pyöräilijöitä ja harvaan kulkee autojakaan ohi enään seitsemän jälkeen illasta. Tässä tiellä millä pyöräilin ei ole katuvaloja, joten ainoastaan mun pyörän valo näytti tietä. Lähin siitä sitten puoli yheksän jälkeen kotia päin ajamaan. Oli ihan rauhallista ja ainoastaan mun pyörän renkaiden ääni kuulu. Ihan yhtäkkiä mun sivulta kuulu sielua raapiva kirjasu. Sellainen kirjasu, kuulu kun on ihan kunnon hätä. Lähin siinä paskat housusa pyöräileen kotia päin niin nopiaa ku ikinä pääse. Kunnes olin siinä vaiheessa, että alko katuvalot ja sitten vasta uskalsin kattoa taaksepäin. Katoin sinne ihan pelosta jäykkänä, en ees melkein uskaltanu hengittää ja mun mahanpohjaan otti aivan hirveesti. Sitten nään kun, joku matala nelijalkainen koiran näköinen, mutta kuitenkin isompi ja etukenossa oleva vilahtaa sieltä kauempaa tien yli. Mun ympärillä oli pelkkää metsää. Tää eliö ei voinu olla ihminen, koska se oli liian pieni ihmiseksi, eikö tää näyttäny ees koiralta tai miltään muultakaan eläimeltä, mikä mulla nyt tulee mieleen. Oon niin onnellinen, että pääsin nyt kotia ihan kokonaisena.
Kenelläkään arvauksia mikä se vois olla, että saan nukuttua nyt yöllä?

32

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hui aika karmivaa. Näkyiskö huomen päivällä jotain jälkiä maassa et mikähän otus se oli.

      • Anonyymi

        Olisiko se voinut olla ihmissusi tai jotain vastaavaa rinnakkaisuniversumista? Nämä vanhat myyttiset tarinat eivät välttämättä ole kuvitteellisia. Tällaisia tarinoita on kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina. On jopa niin sanottuja merenneitoja. On alueita, jotka ovat maantieteellisesti sellaisia, että maailmojen välinen viestintä on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se voinut olla ihmissusi tai jotain vastaavaa rinnakkaisuniversumista? Nämä vanhat myyttiset tarinat eivät välttämättä ole kuvitteellisia. Tällaisia tarinoita on kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina. On jopa niin sanottuja merenneitoja. On alueita, jotka ovat maantieteellisesti sellaisia, että maailmojen välinen viestintä on mahdollista.

        https://www.harekrsna.com/sun/editorials/04-18/earth3.png
        Asumme alueella nimeltä Bharata varsha. Ja kuten tästä kuvasta näkyy, olemme hyvin lähellä Kimpurusha varshaa, aluetta, jossa on tällaisia ei aivan ihmismäisiä mutta ei aivan eläimen kaltaisia olentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.harekrsna.com/sun/editorials/04-18/earth3.png
        Asumme alueella nimeltä Bharata varsha. Ja kuten tästä kuvasta näkyy, olemme hyvin lähellä Kimpurusha varshaa, aluetta, jossa on tällaisia ei aivan ihmismäisiä mutta ei aivan eläimen kaltaisia olentoja.

        Bharata Varsha. Tämä osa maailmaa on myös yksi Jambudvipan yhdeksästä varsasta. Bharata-Varsha kuvataan Mahabharatassa (Bhishma Parva, luvut 9 ja 10).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bharata Varsha. Tämä osa maailmaa on myös yksi Jambudvipan yhdeksästä varsasta. Bharata-Varsha kuvataan Mahabharatassa (Bhishma Parva, luvut 9 ja 10).

        Maa kuuluu Bhur Lokaan. Se on alhaisin korkeampien joukossa...
        Maapallo on ...vedalaisesta näkökulmasta katsottuna Bhumandala, joka on 4 miljardia mailia ( pohjoisesta etelään. Tämä etäisyys on jaettu 7 keskittyneeseen saareen. ...Sen keskellä on Jambu Dwipa, saari, jolla nyt olemme. "Jambu" tarkoittaa mystistä puuta. Seuraava on Plaksha Dvipa. Sen avulla meidät erottaa toisistaan valtameri...

        Jambu Dvipa on jaettu yhdeksään yhtä suureen osaan - varshaan - sivilisaatioiden elinympäristöihin.

        Me olemme Bharat Varshan asukkaita, joka edustaa meille pyöreää maapalloa. Varsha tarkoittaa aluetta ja 'Bharata' on sen suuren kuninkaan nimi, joka hallitsi koko planeettaamme aikaisempina aikoina.

        Lähellämme on Kimpurusha Varsha. Isojalka-ilmiö (bigfoot, lumimies) on peräisin sieltä. Niitä kutsutaan nimellä kimpurusha.

        Kunkin varshan pinta-ala on 116 000 km. Mutta tiedämme, että maapallon halkaisija on 12 800 km, eli emme voi nähdä edes omaa Varshaamme kokonaan.

        Vedoissa on myös tähtitiedettä ja kosmografiaa käsittelevä osa...Siinä kuvataan yksityiskohtaisesti maailmankaikkeus sellaisena kuin me sen nyt näemme, jossa maapallo on pyöreä, halkaisijaltaan 12 800 kilometriä jne., mutta siinä huomautetaan, että tämä koskee eläviä olentoja, joilla on väärä havaintokyky.

        Varshoja erottavat toisistaan 16 000 metriä merenpinnan yläpuolella sijaitsevat vuoret. Nämä vuoret ovat meille tuskin havaittavissa. Niin tapahtuu Himalajalla...

        Nämä 12 800 kilometriä on varattu niille olennoille, jotka eivät ole tarpeeksi hurskaita, jotta he voisivat toteuttaa itsekkäitä halujaan tällä pienellä maapalalla. Muiden Varshojen asukkailla on erilainen aistitila kuin meillä. ...

        Bharata-varsha kuvataan Mahabharatassa ("Bhishma-parva", luvut 9 ja 10).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa kuuluu Bhur Lokaan. Se on alhaisin korkeampien joukossa...
        Maapallo on ...vedalaisesta näkökulmasta katsottuna Bhumandala, joka on 4 miljardia mailia ( pohjoisesta etelään. Tämä etäisyys on jaettu 7 keskittyneeseen saareen. ...Sen keskellä on Jambu Dwipa, saari, jolla nyt olemme. "Jambu" tarkoittaa mystistä puuta. Seuraava on Plaksha Dvipa. Sen avulla meidät erottaa toisistaan valtameri...

        Jambu Dvipa on jaettu yhdeksään yhtä suureen osaan - varshaan - sivilisaatioiden elinympäristöihin.

        Me olemme Bharat Varshan asukkaita, joka edustaa meille pyöreää maapalloa. Varsha tarkoittaa aluetta ja 'Bharata' on sen suuren kuninkaan nimi, joka hallitsi koko planeettaamme aikaisempina aikoina.

        Lähellämme on Kimpurusha Varsha. Isojalka-ilmiö (bigfoot, lumimies) on peräisin sieltä. Niitä kutsutaan nimellä kimpurusha.

        Kunkin varshan pinta-ala on 116 000 km. Mutta tiedämme, että maapallon halkaisija on 12 800 km, eli emme voi nähdä edes omaa Varshaamme kokonaan.

        Vedoissa on myös tähtitiedettä ja kosmografiaa käsittelevä osa...Siinä kuvataan yksityiskohtaisesti maailmankaikkeus sellaisena kuin me sen nyt näemme, jossa maapallo on pyöreä, halkaisijaltaan 12 800 kilometriä jne., mutta siinä huomautetaan, että tämä koskee eläviä olentoja, joilla on väärä havaintokyky.

        Varshoja erottavat toisistaan 16 000 metriä merenpinnan yläpuolella sijaitsevat vuoret. Nämä vuoret ovat meille tuskin havaittavissa. Niin tapahtuu Himalajalla...

        Nämä 12 800 kilometriä on varattu niille olennoille, jotka eivät ole tarpeeksi hurskaita, jotta he voisivat toteuttaa itsekkäitä halujaan tällä pienellä maapalalla. Muiden Varshojen asukkailla on erilainen aistitila kuin meillä. ...

        Bharata-varsha kuvataan Mahabharatassa ("Bhishma-parva", luvut 9 ja 10).

        Kinnareilla on joko ihmisen pää tai ihmisen vartalo (mutta ei molempia samanaikaisesti), ja muut kehonosat ovat peräisin muista elämänmuodoista. Kimpurusheja kutsutaan niin, koska ne muistuttavat ihmisiä. Kun heidät näkee, voi herätä kysymys: "Ovatko nämä ihmisiä vai keitä?"


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Reilu meininki lähteä karkuun, kun kuulee, että jollain voi olla hätä. Entä jos se otus olikin vain seuraa tai pientä rapsutusta vailla ja aloittaja lähtee itsekkäästi vellit pöksyissä pakoon :( Kristityn vastaus pelko-ongelmaasi olisi: rukoile Jumalaa pyytäen syntejäsi anteeksi ja julista Jeesuksen veren voimaa, joka on syntiesi puolesta vuodatettu- pimeys pakenee ja saatana on pyhyyden ja synnittömän armoveren edessä voimaton. Jos maallisempi selitys kelpaa, olisiko mahdollista että kyseessä on voinut olla vaikkapa ahma?

      • Anonyymi

        On varmaan ihan hyvä moittia muita. Olisitko itse hyvin rohkea tässä tilanteessa, vaikka oletkin uskovainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan ihan hyvä moittia muita. Olisitko itse hyvin rohkea tässä tilanteessa, vaikka oletkin uskovainen?

        Mitäpä jos sinäkin huumorintajuton etsisit sanakirjastasi sanan "sarkasmi" ja palaisit vasta sen jälkeen asiaan. Kysymykseni oli tosin vilpitön: entäpä jos oli kyseessä vain ahma? Ja kyllä-onhan se ihan oikeasti vi..n pelkurimaista lähteä karkuun, jos tosissaan ajattelee kuitenkin, että nyt siellä on joku Todellinen Hätä. Ei, todennäköisesti en lähtisi pakoon kuten aloittaja tai soittaisin edes jonkun apuun jos pelkäisin liikaa sen sijaan, että lähtisin pelko pyllyssä vain karkuun jotta pääsisin leveilemään kokemuksellani nettiin suomatta ajatustakaan sille olettamalleni hätää kärsivälle taholle ja hänen kohtalolleen. Miksikö? Minulla on usko johonkin sellaiseen, mihin monilla muilla ei ole. Lisäksi minulla on kokemusta monista sellaisista tilanteista joita useimmilla uskovaisillakaan ei ole. Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan ihan hyvä moittia muita. Olisitko itse hyvin rohkea tässä tilanteessa, vaikka oletkin uskovainen?

        Itse mietin myös jos jollakin oli hätä oikeasti ja yritti kiinnittää huomioo, vaikkapa jonkin onnettomuuden uhri siellä ojassa oli henkitoreissaan. No, aamulla on myöhäistä mahdollisen uhrin kannalta.. (Ymmärrän kyllä aloittajan säikähdyksenkin.)
        Oli outo tapahtuma. Kiinnostas tietää mikä oli äänen aiheuttaja ja mitä mahdollisesti tapahtui.


      • Anonyymi

        Ah ja voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos sinäkin huumorintajuton etsisit sanakirjastasi sanan "sarkasmi" ja palaisit vasta sen jälkeen asiaan. Kysymykseni oli tosin vilpitön: entäpä jos oli kyseessä vain ahma? Ja kyllä-onhan se ihan oikeasti vi..n pelkurimaista lähteä karkuun, jos tosissaan ajattelee kuitenkin, että nyt siellä on joku Todellinen Hätä. Ei, todennäköisesti en lähtisi pakoon kuten aloittaja tai soittaisin edes jonkun apuun jos pelkäisin liikaa sen sijaan, että lähtisin pelko pyllyssä vain karkuun jotta pääsisin leveilemään kokemuksellani nettiin suomatta ajatustakaan sille olettamalleni hätää kärsivälle taholle ja hänen kohtalolleen. Miksikö? Minulla on usko johonkin sellaiseen, mihin monilla muilla ei ole. Lisäksi minulla on kokemusta monista sellaisista tilanteista joita useimmilla uskovaisillakaan ei ole. Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"

        Jumalallinen tieto tulee ylhäältä alaspäin, Korkeammasta lähteestä. Mutta silloinkin on otettava huomioon kyseinen lähde. Myös pahan voimilla on tietoa. Myös pahan voimilla on tietoa tulevista tapahtumista, tulevaisuudesta. Joskus on siis olemassa riski olla väärässä. Tieto tulee ilmestyksestä. Jos ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi. Mutta jos Jumala puhuu ihmiselle, se on sairaus, koska Jumala ei puhu ihmiselle. Hän voi antaa tietoa sydämen kautta, tietoisuuden kautta, mutta Hän ei puhu ihmiselle. Ihmisen on oltava täysin ilman syntiä, synnitön, puhdas, jotta Jumala puhuisi hänelle. Näin ei kuitenkaan ole. Kuka meistä on täysin synnitön? Joku voi puhua ihmiselle ja sanoa olevansa Jumala. Mutta se ei ole Jumala, se on petos. Kaikenlaiset kanavoinnit ovat esimerkki tästä. Se on hyvin vaarallista. Ihminen luulee olevansa todella tekemisissä Korkeamman kanssa, mutta nämä ovatkin pahuuden voimat, jotka ihmiselle puhuu.
        Näistä niin sanotuista kanavoinneista (channeling) tekee hyvin vaarallisia se, että ne ovat osittain totta ja osittain valhetta. Puolitotuus on vaarallisempi kuin täydellinen valhe. Kun kanavoinnin vastaanottaja (uhri) huomaa, että osa siitä, mitä sanotaan, on totta, hän luulee, että kaikki on totta. Usein he antavat itselleen jonkun valoon liittyvän nimen (valon kantaja, valon tuoja, valon veljet jne.), jota käytetään kanavoinnin vastaanottajan pettämiseksi lopullisesti. Loppujen lopuksi "valon tuojat" eivät voi olla pahoja jne.
        Myös hyviltä voimilta voi tulla viestejä, mutta kuitenkin on oltava hyvin varovaisia. Näistä kanavoinneista voi lukea kaikkialla. Niitä on niin paljon. Epäilyksemme heräävät, koska nämä kanavoinnit antavat usein ristiriitaisia tietoja. Vaikka jokin asia voi olla totta, meidän on oltava varovaisia. Planeettamme on hyvän ja pahan välinen taistelukenttä. Ne, jotka väittävät olevansa ihmisten puolella, eivät välttämättä ole sitä. Eri ”ilmestyksien” viestit ovat ristiriitaisia. Varo. Myös planeettamme asukkaiden mielistä käydään jatkuvaa taistelua.
        Ne ovat osittain totta ja osittain väärin. Puolitotuus on vaarallisempi kuin täydellinen valhe.
        Myös pahan voimilla on tietoa. Myös pahan voimilla on tietoa tulevista tapahtumista. Joskus on siis olemassa riski olla väärässä.

        On niin monia ihmisiä, joille joku puhuu "korkeammista lähteistä". Joku, joka tuo "hyvää”, joka haluaa vain "hyvää ihmisille". Kanavoinnin tai "ilmestyksen" vastaanottaja pitää itseään valittuna ja uskoo, että totuus tulee maailmaan kanavoijan, kanavoinnin uhrin, kautta. Kun "ilmestyksen" ääni on niin suloinen ja hyväntahtoinen, se voi antaa sellaisen vaikutelman. Tällaisia ihmisiä on paljon, ja "he ovat ainoat, jotka tuovat totuutta".
        On niin monia ihmisiä, joille "Jumala" niin sanotusti puhuu. Mutta jos näin on, miksi kaikki ne, joille "Jumala" puhuu, antavat ristiriitaisia tietoja? Miksi niiden viestit ovat niin erilaisia. Eikö jo pelkästään se herätä epäilyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos sinäkin huumorintajuton etsisit sanakirjastasi sanan "sarkasmi" ja palaisit vasta sen jälkeen asiaan. Kysymykseni oli tosin vilpitön: entäpä jos oli kyseessä vain ahma? Ja kyllä-onhan se ihan oikeasti vi..n pelkurimaista lähteä karkuun, jos tosissaan ajattelee kuitenkin, että nyt siellä on joku Todellinen Hätä. Ei, todennäköisesti en lähtisi pakoon kuten aloittaja tai soittaisin edes jonkun apuun jos pelkäisin liikaa sen sijaan, että lähtisin pelko pyllyssä vain karkuun jotta pääsisin leveilemään kokemuksellani nettiin suomatta ajatustakaan sille olettamalleni hätää kärsivälle taholle ja hänen kohtalolleen. Miksikö? Minulla on usko johonkin sellaiseen, mihin monilla muilla ei ole. Lisäksi minulla on kokemusta monista sellaisista tilanteista joita useimmilla uskovaisillakaan ei ole. Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"


        Jotkut ihmiset, jotka väittävät olevansa Jumalan puolella, Jumalan asialla ja saaneet jonkun Jumalallisen tehtävän, ovat itse asiassa vastakkaisten eli pahuuden voimien puolella. Jotkut ovat niin vakuuttuneita kaikista ”ilmestyksistä". On hyvin vaikeaa kurkistaa pintaa syvemmälle. He ovat myös eksytettyjä, mutta samaan aikaan he raivoavat niitä vastaan, jotka ovat mahdollisesti oikealla tiellä. Silloin voitaisiin sanoa, että joko eksytetyt syyttävät eksytettyjä tai eksytetyt syyttävät niitä, jotka ovat oikealla tiellä, koska he luulevat kanavointien perusteella, että he ovat "valittuja" ja että he ovat oikeassa, koska "korkeammat voimat" sanovat niin. Tavallaan heitä käy sääliksi, koska he ovat itsekin uhreja, vaikka he uskovat, että uhrit ovat muut ihmiset. Ja sitten tulee mukaan erittäin vaarallinen fanatismi. Ja kyse voi olla myös mielen sairaudesta tai mielikuvituksesta. Silloin pitäisi tuntea heitä kohtaan myötätuntoa.


        He ovat nimittäin lujasti vakuuttuneita siitä, että he saavat "ilmestyksen" hyviltä voimilta, ja jos joku yrittää sanoa jotain sitä vastaan, he tulevat hirvittävän vihan ja epäkristillisen käytöksen valtaan. Tämä maa on hyvän ja pahan taistelukenttä, ja ihmisten mielistä käydään jatkuvaa taistelua. Miksi he sitten ajattelevat olevansa "valittuja". En tiedä, ehkä sillä on jotain tekemistä karman kanssa heidän edellisistä elämistään, jos he ovat pettäneet hengellisessä mielessä muita ihmisiä. Tai ehkä se on mielen sairaus, joka liittyy myös karmaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että ei ole olemassa todellisia ilmestyksiä. Totta kai on, ja varmasti on ihmisiä, jotka on valittu Jumalan antamaan tehtävään. Mutta jos henkilön, "ilmestyksen" vastaanottajan, sanoma eroaa siitä, mitä esimerkiksi tietyn uskonnon Pyhässä Kirjassa on kirjoitettu, on syytä olla varovainen. Tietenkin on otettava huomioon myös Raamatun tarkoituksellinen muuttaminen historian kuluessa, esimerkiksi Nikean kirkolliskokoukset jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos sinäkin huumorintajuton etsisit sanakirjastasi sanan "sarkasmi" ja palaisit vasta sen jälkeen asiaan. Kysymykseni oli tosin vilpitön: entäpä jos oli kyseessä vain ahma? Ja kyllä-onhan se ihan oikeasti vi..n pelkurimaista lähteä karkuun, jos tosissaan ajattelee kuitenkin, että nyt siellä on joku Todellinen Hätä. Ei, todennäköisesti en lähtisi pakoon kuten aloittaja tai soittaisin edes jonkun apuun jos pelkäisin liikaa sen sijaan, että lähtisin pelko pyllyssä vain karkuun jotta pääsisin leveilemään kokemuksellani nettiin suomatta ajatustakaan sille olettamalleni hätää kärsivälle taholle ja hänen kohtalolleen. Miksikö? Minulla on usko johonkin sellaiseen, mihin monilla muilla ei ole. Lisäksi minulla on kokemusta monista sellaisista tilanteista joita useimmilla uskovaisillakaan ei ole. Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?

        Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?

        Kaikenlaisia ihmeitä ja rukousvastauksia tapahtuu kaikissa uskonnoissa. Tutustuin siihen, koska se on kiinnostanut minua jo vuosia.


        Joskus ihmiset ajattelevat, että jumalallinen ilmiö on paha ja pahuuden ilmiö on jumalallinen. Näiden kahden välistä rajaa ei ole aina helppo erottaa. Jopa pahuus voi puhua lempeällä äänellä. Eksytyksen mahdollisuus on suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?

        Kaikenlaisia ihmeitä ja rukousvastauksia tapahtuu kaikissa uskonnoissa. Tutustuin siihen, koska se on kiinnostanut minua jo vuosia.


        Joskus ihmiset ajattelevat, että jumalallinen ilmiö on paha ja pahuuden ilmiö on jumalallinen. Näiden kahden välistä rajaa ei ole aina helppo erottaa. Jopa pahuus voi puhua lempeällä äänellä. Eksytyksen mahdollisuus on suuri.

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"


        Jotkut ihmiset, jotka väittävät olevansa Jumalan puolella, Jumalan asialla ja saaneet jonkun Jumalallisen tehtävän, ovat itse asiassa vastakkaisten eli pahuuden voimien puolella. Jotkut ovat niin vakuuttuneita kaikista ”ilmestyksistä". On hyvin vaikeaa kurkistaa pintaa syvemmälle. He ovat myös eksytettyjä, mutta samaan aikaan he raivoavat niitä vastaan, jotka ovat mahdollisesti oikealla tiellä. Silloin voitaisiin sanoa, että joko eksytetyt syyttävät eksytettyjä tai eksytetyt syyttävät niitä, jotka ovat oikealla tiellä, koska he luulevat kanavointien perusteella, että he ovat "valittuja" ja että he ovat oikeassa, koska "korkeammat voimat" sanovat niin. Tavallaan heitä käy sääliksi, koska he ovat itsekin uhreja, vaikka he uskovat, että uhrit ovat muut ihmiset. Ja sitten tulee mukaan erittäin vaarallinen fanatismi. Ja kyse voi olla myös mielen sairaudesta tai mielikuvituksesta. Silloin pitäisi tuntea heitä kohtaan myötätuntoa.


        He ovat nimittäin lujasti vakuuttuneita siitä, että he saavat "ilmestyksen" hyviltä voimilta, ja jos joku yrittää sanoa jotain sitä vastaan, he tulevat hirvittävän vihan ja epäkristillisen käytöksen valtaan. Tämä maa on hyvän ja pahan taistelukenttä, ja ihmisten mielistä käydään jatkuvaa taistelua. Miksi he sitten ajattelevat olevansa "valittuja". En tiedä, ehkä sillä on jotain tekemistä karman kanssa heidän edellisistä elämistään, jos he ovat pettäneet hengellisessä mielessä muita ihmisiä. Tai ehkä se on mielen sairaus, joka liittyy myös karmaan. Tämä ei tietenkään tarkoita, että ei ole olemassa todellisia ilmestyksiä. Totta kai on, ja varmasti on ihmisiä, jotka on valittu Jumalan antamaan tehtävään. Mutta jos henkilön, "ilmestyksen" vastaanottajan, sanoma eroaa siitä, mitä esimerkiksi tietyn uskonnon Pyhässä Kirjassa on kirjoitettu, on syytä olla varovainen. Tietenkin on otettava huomioon myös Raamatun tarkoituksellinen muuttaminen historian kuluessa, esimerkiksi Nikean kirkolliskokoukset jne.

        Kd-uskonlahkosta saa hakea kunnollista ihmistä superluupin kanssa.


    • Anonyymi

      No ei se nyt sua syö.

      Mutta voi olla joku koiraeläin esim. Koira, susi, tai sitten joku ahma? Mäyrä on ehkä pienempi.

      • Anonyymi

        Näistä aiheista on useita dokumentteja eri kielillä. Nämä ilmiöt ovat todella olemassa. Silminnäkijöiden kertomukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä aiheista on useita dokumentteja eri kielillä. Nämä ilmiöt ovat todella olemassa. Silminnäkijöiden kertomukset.

        Yliluonnollinen on myös mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliluonnollinen on myös mahdollista.

        Geopatogeenisillä alueilla voi tapahtua usein kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geopatogeenisillä alueilla voi tapahtua usein kaikenlaista.

        https://fi.womenos.com/post/geopathogenic-zones-essence-of-the-phenomenon-consequences-and-methods-of-elimination

        Geopatogeeniset vyöhykkeet: ilmiön olemus, seuraukset ja eliminointimenetelmät


    • Anonyymi

      Nelijalkainen kumminkin niin voisko olla jokin metsän eläin tai karannut vasikka tai lammas ehkäpä loukkaantunut. Mielenkiintoista tosiaan.

    • Anonyymi

      Ilves varmaan on ollut. Niillä on kiima-aika parhaillaan ja niiden huuto on karmiva. Veikkaisin ilvestä

      • Anonyymi

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"

        Oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"

        Oli.

        Kaikenlaisia ihmeitä ja rukousvastauksia tapahtuu kaikissa uskonnoissa. Tutustuin siihen, koska se on kiinnostanut minua jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisia ihmeitä ja rukousvastauksia tapahtuu kaikissa uskonnoissa. Tutustuin siihen, koska se on kiinnostanut minua jo vuosia.

        Ah ah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisia ihmeitä ja rukousvastauksia tapahtuu kaikissa uskonnoissa. Tutustuin siihen, koska se on kiinnostanut minua jo vuosia.

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"
        Vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olikohan sinulla vielä jotain muuta ihmeteltävää kuten olettamasi uskovaisuuden laatu?"
        Vaikka kuinka paljon.

        Ah ja voi.


    • Anonyymi

      itsekin epäilen Ilvestä. Kuuntele Youtubesta niiden kiljuntaa. Kuulostaa todella karmivalta ja ihmismäiseltä. ELi kaksi ilvestä siellä on tapellut. Nehän on yöeläimiä ?? kai, joten liikkuuvat yöllä. Toki kaksi kollikissaakin. Tai mikä tahansa muu eläin käynyt toisen kimppuun. Rusakkokin on yllättävän isokokoinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe