En unohda koskaan

Anonyymi

Kun rauha tulee:
Venäläinen ei ole koskaan tervetullut ja saa sen tuntea (sanallisesti)
Jos joku harjoittaa liiketoimintaa venäjän kanssa boikotoimme yritystä
Jos venäjän johtajia tulee Suomeen, osoitamme mieltä

Venäjä saa maksaa täydet sotakorvaukset Ukrainalle ja vetäytyä täydellisesti.

7

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiii eiii, kyllä meidän on kaikin tavoin Venäjää ymmärrettävä ja nyt heti alkuun pitää unohtaa kaikki vihapuheet sun muut ja perinteitä kunnioittaen osallistua venäläisille järjestettävien rahallisten keräysten kartuttamiseen.
      Mieluusti kolminkertaistaa Ukrainan saama rahasumma ja ketä ei voi rahallisesti auttaa, niin tulisi hyväntahdon eleenä myydä, tai mieluummin jopa lahjoittaa kiinteistöjään venäläisille, varsinkin arvottomiksi lentomelun, tai voimalinjojen takia tulleiden ”joutomaiden” jotka itselle ovat lähinnä verotuksellinen rasite.

      Sitten maakaupoilla saaduilla varoilla voi hyvällä omalla tunnolla
      tilata konttikaupalla edullista ja laadukasta käyttötavaraa Kiinasta,
      vaikka koko suvulle, sillä kauppa se on joka kannattaa, varsinkin edullinen!

    • Anonyymi

      Elekee ny hyvät immeeset olla noij julumia hyvvee nuapuria kohtaa ko pittee ymmärtee taekka aenahi yrittee!

      • Anonyymi

        Vua jäe äskön sanomati, jotta ny saes ne elokapinahölömöt männä konttoommaa kiova ja maripoolin kavuille rautanuamojensa kansa ko niissee on mänösä sellane julmetummoine ilimanpilluu ja muuhi hävitys


    • Anonyymi

      Epäilen vaan että kun Venäjän ja Ukrainan välinen sota loppuu niin eikö vaan jotkut rahan ahneet suomalaisyrittäjät ole tyrkyttämässä Venäjälle palveluitaan.

    • Anonyymi

      Saatana pistää ensin tekemään ja käy sitten syyttämään, se on sille luontaista, kun hän puhuu omaansa hän puhuu ei siinä totuutta ole.

    • Anonyymi

      Sodan jälkeen suomalainen firma joka veljeilee Venäjän kanssa on firman olemassa olo tehtävä niin vaikeaksi että firma joko loppui tai muuttaa Venäjälle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe