Kohta on metsästäjä arvossaan, kun metsästystä osaamaton suolet kurnien anoo riistasta armopaloja. Sossu on varaton ja ulkomailta ei enää saa leipäviljaakaan.
Ruuan hinta tuplaantuu
11
823
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa kohta ulkomaan kasvikset olemaan kullan hinnoissa ja kotimaiset myös, kun kasvatus ei tule olemaan maksimaalista.
Mitäs nyt idunpurijat?🤣
Näin metsästäjänä riistaa saa kaudessa pakastimen täyteen, järvi vieressä jossa paljon kalaa, pottumaa ja muut kasvikset pihamaalta. Marjaa ja sieniä metsät pullollaan syksyllä.
Mites teillä betonilähiössä vihreät?😆
Mikä on soijan maailmanmarkkinatilanne?🤣 - Anonyymi
Mitäs tuosta. Jos ruoka loppuu niin lopetetaan syöminen ja juodaan pelkästään kaljaa ja kossua.
- Anonyymi
Mistäs se kalja ja kossu valmistetaankaan? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuulemma paskasta voi valmistaa pontikkaa, mutta se paskakin vaatii aluksi jotain ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etanolia voi aivan hyvin valmistaa synteettisesti eteenistä jota saa muualtakin kuin Ryssänmaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etanolia voi aivan hyvin valmistaa synteettisesti eteenistä jota saa muualtakin kuin Ryssänmaalta.
Onko etanoli hyvääkin syötävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko etanoli hyvääkin syötävää?
Enempi syötynä alkaa naurattaa, ja jos liikaa niin nukuttamaan.
- Anonyymi
Heh heh.....tyhmä pelkuriapina parkuu hädissään....antakaa jo hälle ryyppy, ettei niin pelota, he he....
- Anonyymi
Nam nam... Riistapaisti maistuu taas illalla...
- Anonyymi
Hehheh anaalilyytikko ei parempaan pysty kommentteineen. Osuuko tuulettimeen?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh anaalilyytikko ei parempaan pysty kommentteineen. Osuuko tuulettimeen?😂
Tikku viinasta tukki humalaan,jaa mutta eihän puitakaan saa kaataa.🤪🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512