Eli varaton sotaveteraanikaan ei saa Suyomen passiaa... joku ihme KELA-laki kai.
Mikä laki kieltää varattomaan suomen kansalaisen passsin omistamisen.
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen tarkoitus oli mikä, voitteko ystävällisesti kertoa enempi, koska avautumisenne ei kerro mitään muuta kuin sen, että kyse on varattoman sotaveteraanin lisäksi ulkomaanpassista, kun sr koronapassi on ilmainen.
- Anonyymi
Luulen, etteivät elossa olevat sotaveteraanit ulkomaanpassia enää tarvitse, keski-ikä on 95-100 vuotta.
- Anonyymi
Passihan eikös sisälly ihan perusosaan jos toimeentulotukea tarkoitat. Eikä se ihan mansikoita maksa.
Hankalampaa on sen passin saannin kanssa se, että ellei äskettäin ole ollut passia, pitää tunnistautua poliisiasemalla, ja ottavat passia varten sormenjäljet.
Ja tuokin onnistuu varatulla ajalla, eikä aikoja saa kuin tuurilla samalle päivälle tai seuraavallekkaan.
Tai ensi viikollekkaan.
Käytännössä itse maksoin passin työtuloista, mutta jos passin saanti on niin kynnyskysymys, niin eikö kannata joku päivä syödä vaikka näkkäriä tai pelkkää puuroa sen vuoksi?
Itsellä ei ollut minkäänlaista virallista henkilöllisyystodistusta. Ajattelin että samalla hankkii sitten matkustusasiakirjaksi kelpaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361