Kävin viimeksi 15 vuotta sitten Turengin terkkarissa röntgenissä ja silloin hoitajat kuiskuttelivat keskenään herjaavasti siitä, kuinka olin hiljattain "vaihtanut sukupuolta". Mietin vaan että kai nykyisin on jo parempia työntekijöitä, eikö ihmiset kuitenkin jää eläkkeellekin? Yksityiselle ei oikein olisi varaa, enkä haluaisi nähdä niitä samoja ihmisiä. Tai olen kyllä harkinnut pk-seudulle muuttoakin, mutta saa nähdä onko siihenkään varaa.
Kai röntgenhoitajat on vaihtuneet?
10
1989
Vastaukset
- Anonyymi
Missä työyhteisössä?
- Anonyymi
On vaihtunut sen jälkeen. Valitusta eteenpäin ylemmälle taholle jos on missään mitään asiatonta kohtelua.
- Anonyymi
Olis varmaan pitänyt, mutta en nyt sentään 15 vuoden jälkeen :D
- Anonyymi
Mikään ei muutu putkiosasto on ennallaan.puukotetaan työkavereita selkään ja levitetään perättömiä puheita ja ollaan helvetin kateellisia kaikesta mahdollisesta.kyllä on tekovaiheessa lirahtanut kusta sekaan.
- Anonyymi
Jos ei ole itsetuntoa niin silloinhan mollataan muita ja omat virheet piilotetaan perusteettoman itsekehun taakse
- Anonyymi
Järjenjättiläiset taas liikkeellä.ei voi kun......no joo
- Anonyymi
Mikäs kala se oli, joka näin keväällä tarttuu kaikkiin syötteihin?
- Anonyymi
No onneksi ajat on muuttuneet, ei kukaan enää noin voi toimia.
- Anonyymi
No, eivätpä he toisaalta enää minua muistaisi eivätkä tunnistaisi. Olisivat vaan ystävällisiä ja puhuisivat kuin normaalille ihmiselle, kun eivät minua enää poikkeavaksi tunnistaisi.
- Anonyymi
Kyllä siellä talossa sama meno jatkuu. Siivoojat puhuu toisten asiat ympäri kylää. Kaiken mitä hoitajat suustaan päästävät siivoojat jakaa ruuat ja kuuntelee korvat höröllä. Maine on mennyttä. Kateus ja juoruilu voi voi. Mustaavat omaa pesää. Kohta työttömiä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875