Kai röntgenhoitajat on vaihtuneet?

Anonyymi

Kävin viimeksi 15 vuotta sitten Turengin terkkarissa röntgenissä ja silloin hoitajat kuiskuttelivat keskenään herjaavasti siitä, kuinka olin hiljattain "vaihtanut sukupuolta". Mietin vaan että kai nykyisin on jo parempia työntekijöitä, eikö ihmiset kuitenkin jää eläkkeellekin? Yksityiselle ei oikein olisi varaa, enkä haluaisi nähdä niitä samoja ihmisiä. Tai olen kyllä harkinnut pk-seudulle muuttoakin, mutta saa nähdä onko siihenkään varaa.

10

2203

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä työyhteisössä?

• Anonyymi

On vaihtunut sen jälkeen. Valitusta eteenpäin ylemmälle taholle jos on missään mitään asiatonta kohtelua.

• Anonyymi

Olis varmaan pitänyt, mutta en nyt sentään 15 vuoden jälkeen :D

• Anonyymi

Mikään ei muutu putkiosasto on ennallaan.puukotetaan työkavereita selkään ja levitetään perättömiä puheita ja ollaan helvetin kateellisia kaikesta mahdollisesta.kyllä on tekovaiheessa lirahtanut kusta sekaan.

• Anonyymi

Jos ei ole itsetuntoa niin silloinhan mollataan muita ja omat virheet piilotetaan perusteettoman itsekehun taakse

• Anonyymi

Järjenjättiläiset taas liikkeellä.ei voi kun......no joo

• Anonyymi

Mikäs kala se oli, joka näin keväällä tarttuu kaikkiin syötteihin?

• Anonyymi

No onneksi ajat on muuttuneet, ei kukaan enää noin voi toimia.

• Anonyymi

No, eivätpä he toisaalta enää minua muistaisi eivätkä tunnistaisi. Olisivat vaan ystävällisiä ja puhuisivat kuin normaalille ihmiselle, kun eivät minua enää poikkeavaksi tunnistaisi.

• Anonyymi

Kyllä siellä talossa sama meno jatkuu. Siivoojat puhuu toisten asiat ympäri kylää. Kaiken mitä hoitajat suustaan päästävät siivoojat jakaa ruuat ja kuuntelee korvat höröllä. Maine on mennyttä. Kateus ja juoruilu voi voi. Mustaavat omaa pesää. Kohta työttömiä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      83
      1254
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      834
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      76
      761
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      242
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      582
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      522
    9. 37
      522
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe