Kävin viimeksi 15 vuotta sitten Turengin terkkarissa röntgenissä ja silloin hoitajat kuiskuttelivat keskenään herjaavasti siitä, kuinka olin hiljattain "vaihtanut sukupuolta". Mietin vaan että kai nykyisin on jo parempia työntekijöitä, eikö ihmiset kuitenkin jää eläkkeellekin? Yksityiselle ei oikein olisi varaa, enkä haluaisi nähdä niitä samoja ihmisiä. Tai olen kyllä harkinnut pk-seudulle muuttoakin, mutta saa nähdä onko siihenkään varaa.
Kai röntgenhoitajat on vaihtuneet?
10
2068
Vastaukset
- Anonyymi
Missä työyhteisössä?
- Anonyymi
On vaihtunut sen jälkeen. Valitusta eteenpäin ylemmälle taholle jos on missään mitään asiatonta kohtelua.
- Anonyymi
Olis varmaan pitänyt, mutta en nyt sentään 15 vuoden jälkeen :D
- Anonyymi
Mikään ei muutu putkiosasto on ennallaan.puukotetaan työkavereita selkään ja levitetään perättömiä puheita ja ollaan helvetin kateellisia kaikesta mahdollisesta.kyllä on tekovaiheessa lirahtanut kusta sekaan.
- Anonyymi
Jos ei ole itsetuntoa niin silloinhan mollataan muita ja omat virheet piilotetaan perusteettoman itsekehun taakse
- Anonyymi
Järjenjättiläiset taas liikkeellä.ei voi kun......no joo
- Anonyymi
Mikäs kala se oli, joka näin keväällä tarttuu kaikkiin syötteihin?
- Anonyymi
No onneksi ajat on muuttuneet, ei kukaan enää noin voi toimia.
- Anonyymi
No, eivätpä he toisaalta enää minua muistaisi eivätkä tunnistaisi. Olisivat vaan ystävällisiä ja puhuisivat kuin normaalille ihmiselle, kun eivät minua enää poikkeavaksi tunnistaisi.
- Anonyymi
Kyllä siellä talossa sama meno jatkuu. Siivoojat puhuu toisten asiat ympäri kylää. Kaiken mitä hoitajat suustaan päästävät siivoojat jakaa ruuat ja kuuntelee korvat höröllä. Maine on mennyttä. Kateus ja juoruilu voi voi. Mustaavat omaa pesää. Kohta työttömiä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810