Olen ajatellut lähteä opiskelemaan antiikin kieliä ja kulttuureita.
Olen kuullut, että ne antavat valmiuksia monenlaisiin tehtäviin.
Antiikin kulttuurin tuntija sopisi mm. paremmin johtajan asemaan kuin sanokaamme ns. uusia kieliä opiskelleet.
Onko noin?
antiikin kulttuurin tuntemuksesta johtajaksi
3
428
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon mahdollista. Antiikin tuntemuksen pohjalta voi luooda mielikuvaa tulevasta kehityksestä.
- Anonyymi
historian, kulttuurien ja talousmaantieteen tuntemus auttaa bisneksenteossa paljon
etenkin ulkomaankaupassa (inport,export) ja monessa muussakin asiassa. Antiikin ajan tuntemus on vain yksi osa historiaa."Löytöretket", amerikan valloitus, käydyt sodat, teknologian historia jne. Uusi pohjautuu aina vanhaan. Sieltä löytyy "ahaa-juttuja" joista voi aueta itselle ihan omatekemä bisnesurakin. Kun yhdistää vanhaa ja siihen ihan uutta joukkoon niin bisnes on valmis.
Nytkin käydään armotonta sotaa Ukrainassa. Siinäkin taustalla historialliset perussyyt. Avoimia haavoja on historia täynnänsä. Nykykielet ehdottomasti mukaan opiskeluun. Matematiikkakin on hyvä hanskata ainakin jollain tasolla. - Anonyymi
Onko joku sukulaisesi proffana laitoksella? Suhteiden kautta voisit päästä esim. laitoksella assistentiksi. Jos suhteita ei ole, älä opiskele kyseistä alaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792