Helmenkalastaja (ent. Närhi) on päässyt julkisuuteen tosi-tv-ohjelmista ja kaverilla ei tunnu itsevarmuutta puuttuvan. Muistatko, missä kaikissa ohjelmissa Helmenkalastaja on ollut mukana?
https://www.suomi24.fi/viihde/farmi-yllatystippuja-juhana-helmenkalastaja-paljastaa-rehellisena-v-silloin-ja-vielakin?24
Farmi-yllätystippuja Juhana Helmenkalastaja paljastaa rehellisenä: "V******, silloin ja vieläkin!"

5
879
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks putos! En kaipaa yhtään juonittelua Farmille. Krisu sais tippua myös! Huono käytös on kamalaa katsottavaa. Ihanaa jos vielä löytyy sarjoja, jossa eteenpäin pääsee ystävällisyydellä ja hyväntahtoisuudella eikä juonittelulla ja selkään puukottamisella.
- Anonyymi
Lyhyeksi jäi närhen lento.
- Anonyymi
Oli niin hyvät strategiat, pelit ja muut sekä selviäisi ketä vaan vastaan kaksintaistelussa, paitsi Packalenia. Tippui silti, ihmettelen.
- Anonyymi
Turhin julkkis sarjassa viiden kärjessä......
- Anonyymi
Ostaisitko "Helmenkalastajalta" käytetyn aoton?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798