Mulla Alko eilen vissiin fasettilukko eka kertaa. Aamulla vasenlapaluu oli kipeä ja se levis tunnissa molempiin ja nyt se on keskittynyt keskelle selkärankaa siis ihan niskan alle. Niska ja selkä on todella jäykkä. Voin istua etukumarassa mutta jos suoristan selkäni tai katson ylöspäin tulee tosi terävä kipu. Muuten se on sellaista tylppää kokoajan. Luin et tuo voi kestää viikonkin? Mulla on kans flagyl kuuri samaan aikaan 7ttä päivää Mut ei ollu tuollaista sivuoireita vaan vähä kutinaa. Nukkua voi kyljellään mutta selälleen mahdotonta. Mulla on kans pienet tulot ettei ole rahaa mennä fysioterapiaan. Help?
Fasettilukko
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Buranalla oon pärjännyt tosi hyvin. Aamulla heräsin nii selästä kuulu sellanen napsahdus :D vissii hyvä juttu. Silti vielä särkylääkettä ottamaan Mut vissii vähä parempi t. Aloittaja
- Anonyymi
Hyvä, että helpotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830