Joku poisti monta keskustelua

Anonyymi

Jodelista. Ihme homma, mihin mahtaa liittyä. Poistin sitten itsekin omat aloitukseni.

32

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka paljon siellä on keskustelijoita?

      • Anonyymi

        Onhan siellä toista sataa.


    • Anonyymi

      Mä poistin yöllä omat, kun huomasin että muita hävisi nopeasti. Sensuuri iski vai mikä lie. Eihän niissä mitään ollut, tosi hyviä aiheita musta.

    • Anonyymi

      Sinne on alkanut pesiytyä trolleja vänkäämään, veikkaan että liittyy siihen. Mietin että paras poistaa omat jodlaukset, ettei ne jää sinne viimeisiksi keikkumaan jos muutkin poistaa omansa.

    • Anonyymi

      Ollaanko siellä jodelissa omalla nimellä ja kuvalla?

      • Anonyymi

        Ei olla, vähän kuin tämä.. anonyymi ja hyvää mielestäni että sijainti näkyy.. lähellä, kaukana, jne..
        Ja kun kommentoitu johonkin ja vastaat uudestaan niin se näkyy että esim. Vastaaja 2. Kommentoi..tai jos olet keskustelun aloittaja olet Oj. Niitä ei voi muuttaa niinkuin täällä voi vaikka vastata itselleen jonain toisena. Siellä enemmän keskustelua ja varsinkin itselleni parempi tämä n❤️n40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla, vähän kuin tämä.. anonyymi ja hyvää mielestäni että sijainti näkyy.. lähellä, kaukana, jne..
        Ja kun kommentoitu johonkin ja vastaat uudestaan niin se näkyy että esim. Vastaaja 2. Kommentoi..tai jos olet keskustelun aloittaja olet Oj. Niitä ei voi muuttaa niinkuin täällä voi vaikka vastata itselleen jonain toisena. Siellä enemmän keskustelua ja varsinkin itselleni parempi tämä n❤️n40

        Lesbo kanava sielläkin on täynnä nuoria ja on toki vanhempiakin mutta 16v lesbolla ja 45 lesbolla hyvinkin erilaiset jutun aiheet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbo kanava sielläkin on täynnä nuoria ja on toki vanhempiakin mutta 16v lesbolla ja 45 lesbolla hyvinkin erilaiset jutun aiheet

        Ja voi chattailla privaatisti kun lähettää pyynnön


    • Anonyymi

      Kävin siellä. Suurin osa on näköjään poistettu. Itsellä ei ollut kuin pari jodlausta, mutta poistin ne nyt. Trollit valtaa nykyään kaikki nettipaikat ja muut lähtevät. Sama käynyt tällä palstalla. Onneksi livetapaamiset on jo alkaneet ja voi unohtaa koko hela hoidon.

      • Anonyymi

        Totta, livetapahtumat on parhaita, niissä ei trollit ja muut vihamieliset pyöri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, livetapahtumat on parhaita, niissä ei trollit ja muut vihamieliset pyöri.

        Mitä livetapahtumia/tapaamisia suosittelette missä voisi tavata muita lesboja?


    • Anonyymi

      Olen poistanut kaiken sille kanavalle kirjoittamani. Mitta tuli vihdoin täyteen häiriköintiä ja vihamielisyyttä. Ei sieltä saa kuin pahaa mieltä, mitään iloa tai hyötyä ei ole. Tuskin tulee enää käytettyä koko Jodelia muuten kuin aluekanavia, mutta tulipa yritettyä. Tästä lähtien kaikki kommunikaatio nimellä tai kasvokkain.

      • Anonyymi

        Millähän kanavalla sä olet ollut, kun on noin kurjat kokemukset? Itse olen suodattanut teinien tempoilut jne ja jutellut aikuisten kesken joko yleisellä tai sitten 40 puolella. Ihan kivaa on ollut, enkä ole kohdannut mitään epäystävällisyyksiä. Näin me ollaan erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän kanavalla sä olet ollut, kun on noin kurjat kokemukset? Itse olen suodattanut teinien tempoilut jne ja jutellut aikuisten kesken joko yleisellä tai sitten 40 puolella. Ihan kivaa on ollut, enkä ole kohdannut mitään epäystävällisyyksiä. Näin me ollaan erilaisia.

        Näin me ollaan erilaisia, paljasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän kanavalla sä olet ollut, kun on noin kurjat kokemukset? Itse olen suodattanut teinien tempoilut jne ja jutellut aikuisten kesken joko yleisellä tai sitten 40 puolella. Ihan kivaa on ollut, enkä ole kohdannut mitään epäystävällisyyksiä. Näin me ollaan erilaisia.

        Oletin, että tässä on kyse 40 -kanavasta, joten sitä tarkoitin. Kiva, jos jollakin on hyviä kokemuksia. Itse en saanut siitä mitään, joten lopetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin me ollaan erilaisia, paljasti.

        Minkähän paljastuksen mahdoin tehdä 😃 Että olen chattaillut hyvässä hengessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän kanavalla sä olet ollut, kun on noin kurjat kokemukset? Itse olen suodattanut teinien tempoilut jne ja jutellut aikuisten kesken joko yleisellä tai sitten 40 puolella. Ihan kivaa on ollut, enkä ole kohdannut mitään epäystävällisyyksiä. Näin me ollaan erilaisia.

        Ihan sama kokemus. @lesbo kanavalla enemmistö nuoria ja jutut sen mukaisia. Ihan hyväksi olen kokenut 40 ja en ole myöskään kokenut mitään epäystävällisyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin, että tässä on kyse 40 -kanavasta, joten sitä tarkoitin. Kiva, jos jollakin on hyviä kokemuksia. Itse en saanut siitä mitään, joten lopetin.

        Mä lopetin kun huomasin, että fiksut aiheet oli poistettu pääosin. Siellähän oli paljon hyviä aiheita vielä viime viikolla. Oletin että aktiiviset jäsenet on häipyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lopetin kun huomasin, että fiksut aiheet oli poistettu pääosin. Siellähän oli paljon hyviä aiheita vielä viime viikolla. Oletin että aktiiviset jäsenet on häipyneet.

        Liittyisköhän tää jotenkin sijaintiin? Mä en ole huomannut mitään jodlausten joukkopoistamisia, mutta ehkä mä en sitten oo ollut niin aktiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyisköhän tää jotenkin sijaintiin? Mä en ole huomannut mitään jodlausten joukkopoistamisia, mutta ehkä mä en sitten oo ollut niin aktiivinen

        Helsingissä ainakin näkyi ne poistot. Varmaan puolet lähti muutamassa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä ainakin näkyi ne poistot. Varmaan puolet lähti muutamassa päivässä.

        Näin on, moni poisti omiaan. Ainakin 4-5 kirjoittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millähän kanavalla sä olet ollut, kun on noin kurjat kokemukset? Itse olen suodattanut teinien tempoilut jne ja jutellut aikuisten kesken joko yleisellä tai sitten 40 puolella. Ihan kivaa on ollut, enkä ole kohdannut mitään epäystävällisyyksiä. Näin me ollaan erilaisia.

        Ei välttämättä ole kyse siitä, että ollaan erilaisia. Toiset ovat voineet saada jotain kyseiseltä kanavalta, ja toiset taas ei. Tyytyväiset varmaan haluavat jatkaa.


    • Anonyymi

      Tulkaas tänne höpisemään, https://bloochat.com/wlw
      Saa nähdä kauanko kestää ilman rölleilyä.
      Perus chatti, anonyymi, keksit nimimerkin. Viestit näkyy 24t ajan.

      • Anonyymi

        Ei siellä ole ketään.. olin ainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ole ketään.. olin ainoa

        Huomasin kun kävit. En ihmettele, voihan tuollaiset linkit olla outoja ja hyvä, että netissä ollaan varovaisia. Bloochat on aika yksinkertainen minkä avulla pystyy tekemään omat kanavansa. Ajattelin sen olevan hyvä sellaisille jotka eivät jaksa rekisteröityä mihinkään. Pääsee suoraan juttelemaan. Ehkä sinne vielä eksyy muitakin.


    • Anonyymi

      Siis miksi poistelette aloituksianne? Mikä järki? Jodel on muuttuva alusta ja ne vanhat jodlaukset painuu alas kun vaan jatkaa aloitusten tekemistä. Vähän turhan vakavasti tunnutte ottavan anonyymin sovelluksen

      • Anonyymi

        Jep, samaa mieltä..ja kun anonyymi paikka niin mitä väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä..ja kun anonyymi paikka niin mitä väliä.

        Sellasta väliä että se ottaa paikannusta, mikä on täysin turha.


    • Anonyymi

      Missä on aktiivista keskustelua tällä hetkellä?

      • Anonyymi

        Ei tule enää osallistuttua juurikaan anonyymeihin foorumeihin. Liikaa häiriköintiä ainakin omaan makuuni. Satunnaisesti vilkaisen.


    • S24 on näköjäns monie lesbojenki alkukoti ko tänne palataa keskustelee syrjähypyist muille palstoil 🥴

    • Anonyymi

      Mut eiks sen jodelin piti olla se braa juttu, sinnehä täältä kaik pyydettii 😂😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3529
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2949
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      19
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1847
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1650
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1360
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe