Intia harkitsee ostamista pakotteista huolimatta
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008680582.html
Venäjä kaupittelee öljyä suurella alennuksella
16
110
Vastaukset
- Anonyymi
Intia on kiinnostunut myös venäläisistä lannoitteista.
– Jos voimme saada halvempaa lannoitetta Venäjältä, otamme sen. Se auttaisi lievittämään joitain valtion rahahuolia, yksi virkamies sanoi.
Venäjä on kehottanut ystävällisiksi kutsumiaan maita ylläpitämään kauppa- ja investointisuhteita.- Anonyymi
Intia on ostanut jo vuosia suurimmanosan lannotteista venäjältä.
Kyllä venäjällä osataan paskaa tehdä;)
- Anonyymi
Ruplaa on kurssiromahduksen jälkeen verrattu leikkirahaan ja vessapaperiin.
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.- Anonyymi
Tuskinpa köyhä Intia Venäjää lännen asettamien pakotteiden seurauksilta pelastaa. Jos halvalla myy, niin selvää on että aina jollekin kelpaa, mutta halvalla myydystä ei talous paljoa kostu.
- Anonyymi
Ei Intia yritäkään pelastaa Venäjää, käyttää hyväkseen Venäjää niinhän Kiinakin teki
jo aikaisemman kriisin aikana ja tulee tekemään taas. - Anonyymi
Intiassa kukin on kummempi:)
Mahdollisuudet olisi vaikka mihin....
https://um.fi/edustustojen-raportit/-/asset_publisher/W41AhLdTjdag/content/intian-talous-liittovaltion-budjetin-v.-2020-21-valossa/384951 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intiassa kukin on kummempi:)
Mahdollisuudet olisi vaikka mihin....
https://um.fi/edustustojen-raportit/-/asset_publisher/W41AhLdTjdag/content/intian-talous-liittovaltion-budjetin-v.-2020-21-valossa/384951Mitä suurempi maa, sen vaikeampi kehittää. Äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä
rikkautta. Köyhät pysyvät köyhinä kastijaon takia. Heillä ei ole oikeutta nousta sieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suurempi maa, sen vaikeampi kehittää. Äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä
rikkautta. Köyhät pysyvät köyhinä kastijaon takia. Heillä ei ole oikeutta nousta sieltä.Intia menee pian väkiluvussa Kiinan ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suurempi maa, sen vaikeampi kehittää. Äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä
rikkautta. Köyhät pysyvät köyhinä kastijaon takia. Heillä ei ole oikeutta nousta sieltä.Kastijako entisessä ehdottomuudessaan ei käytännössä siellä ole enää voimissaan. Mutta kun köyhiksi synnytään, silloin synnytään köyhiksi ja valtavassa massassa ja kovassa kilpailussa siitä asemasta nouseminen onnistuu harvoille.
Kiinassa varsin tehokkaasti ylhäältä määrätyllä ns. yhden lapsen politiikalla onnistuttiin väestön lisääntyminen kääntämään, mitään tuollaista ei liene edes suunnitteilla missään muissa voimakkasti väestömäärältään lisääntyvässä valtiossa?
- Anonyymi
Venäjä yrittää myydä öljyä alennuksella Intiaan joka on demokratia
Ammoniakkiuutisia. Sumykhimprom-pommitukset: ammoniakkivuoto merkityksetön, ei uhkaa Sumyn asukkaille- Anonyymi
EU:n sisäinen mittelö pakotteista alkaa.
Mm. Saksa, Ranska ja Italia on riippuvaisia Venäjän energiasta.
Baltian ja maat ja Puola vaativat tuonnin lopettamista.
https://www.verkkouutiset.fi/eu-maat-eri-mielta-energiapakotteista/#0225f872 - Anonyymi
Taas yksi uutinen jonka todenperäisyys on kyseenalainen. Mikä on esim. sen alennusmyyntiöljyn hinta?
- Anonyymi
Ei kai Intialla ole omaa öljynjalostustuotantoo? Väkirikas maa. Tarvii öljyä. No mikä ettei venäjältä ostaisi?
- Anonyymi
Mutta kun Venäjän myymä öljy on just ns. raakaöljyä, jalostamatonta tuotetta. Sitä lastataan laivoihin tälläkin hetkellä esim. entisellä Koivistolla eli Primorskissa sijaitsevassa satamassa.
- Anonyymi
Kuka vetää välistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602