Venäjä kaupittelee öljyä suurella alennuksella

Anonyymi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Intia on kiinnostunut myös venäläisistä lannoitteista.

      – Jos voimme saada halvempaa lannoitetta Venäjältä, otamme sen. Se auttaisi lievittämään joitain valtion rahahuolia, yksi virkamies sanoi.

      Venäjä on kehottanut ystävällisiksi kutsumiaan maita ylläpitämään kauppa- ja investointisuhteita.

      • Anonyymi

        Intia on ostanut jo vuosia suurimmanosan lannotteista venäjältä.
        Kyllä venäjällä osataan paskaa tehdä;)


    • Anonyymi

      Ruplaa on kurssiromahduksen jälkeen verrattu leikkirahaan ja vessapaperiin.

    • Mitä välii hei!
      Sehän on ulko-mailla.
      Yli-kansoitus vähenee.
      Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
      Pää-asiahan on että maailma pelastuu!

      H.

    • Anonyymi

      Tuskinpa köyhä Intia Venäjää lännen asettamien pakotteiden seurauksilta pelastaa. Jos halvalla myy, niin selvää on että aina jollekin kelpaa, mutta halvalla myydystä ei talous paljoa kostu.

      • Anonyymi

        Ei Intia yritäkään pelastaa Venäjää, käyttää hyväkseen Venäjää niinhän Kiinakin teki
        jo aikaisemman kriisin aikana ja tulee tekemään taas.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suurempi maa, sen vaikeampi kehittää. Äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä
        rikkautta. Köyhät pysyvät köyhinä kastijaon takia. Heillä ei ole oikeutta nousta sieltä.

        Intia menee pian väkiluvussa Kiinan ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suurempi maa, sen vaikeampi kehittää. Äärimmäistä köyhyyttä ja äärimmäistä
        rikkautta. Köyhät pysyvät köyhinä kastijaon takia. Heillä ei ole oikeutta nousta sieltä.

        Kastijako entisessä ehdottomuudessaan ei käytännössä siellä ole enää voimissaan. Mutta kun köyhiksi synnytään, silloin synnytään köyhiksi ja valtavassa massassa ja kovassa kilpailussa siitä asemasta nouseminen onnistuu harvoille.
        Kiinassa varsin tehokkaasti ylhäältä määrätyllä ns. yhden lapsen politiikalla onnistuttiin väestön lisääntyminen kääntämään, mitään tuollaista ei liene edes suunnitteilla missään muissa voimakkasti väestömäärältään lisääntyvässä valtiossa?


    • Anonyymi

      Venäjä yrittää myydä öljyä alennuksella Intiaan joka on demokratia

      Ammoniakkiuutisia. Sumykhimprom-pommitukset: ammoniakkivuoto merkityksetön, ei uhkaa Sumyn asukkaille

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Taas yksi uutinen jonka todenperäisyys on kyseenalainen. Mikä on esim. sen alennusmyyntiöljyn hinta?


    • Anonyymi

      Ei kai Intialla ole omaa öljynjalostustuotantoo? Väkirikas maa. Tarvii öljyä. No mikä ettei venäjältä ostaisi?

      • Anonyymi

        Mutta kun Venäjän myymä öljy on just ns. raakaöljyä, jalostamatonta tuotetta. Sitä lastataan laivoihin tälläkin hetkellä esim. entisellä Koivistolla eli Primorskissa sijaitsevassa satamassa.


    • Anonyymi

      Kuka vetää välistä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      603
      4214
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3458
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3061
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2941
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2274
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2167
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1975
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1960
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1923
    Aihe