Kun vanhempasi alkavat ikäänyä,miten toimisit?

Anonyymi

Kyllä suurin syy vanhusten hoidon ongelmiin näinä päivinä ovat itsekkäät omaiset,aikuiset lapset,joita ei kiinnosta omat vanhemmat,kun ilmainen apu
loppuu,niin saavat olla omissa paskoissaan,sitten ootellaan,milloin omaisuuden
voi realisoida.

3

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi on ihan normaalia.Ainakin Itä-Helsinki vanhuksilla.Laskevat yhteiskunta autaa.On kotihoito ja laitokset tarvittaessa. Kun ikää tulee ja sairaudet astuu kuva,vähemän jää rahaa elämiseen.Katoaa aikuiset lapset kuin pieru saharaan kiireen ja matkojen taakse asumaan,perän kysymättä tai soittelematta.Jos itse soitta.On työ palaveri ,en voi puhua.Ollaan juuri menossa saunaan ,en voi puhua nyt.jne. jne..

• Anonyymi

Kasvatuksen tulos! Itselni ei helpoa lapsuutta, Joudun naisena .eli tytönä mene töihin kansa-koulun jälkeen. elätääkseni itseni ja nukuessa jossain nurkassa.Ilman omaa huone jne.2 lasta kasvatin yksin syystä tai toisesta. Elätin myös ja työllä.Hum! Lapset syntynet 70 luku.Jolloin ei sosialitukia ja kotona ei maattu.Sitä anto kaikkensa lapsille, Jotta heillä parempi elämä, Joka toki heillä koulutksen tahdon itse opiskella ja savutaa mitä halua.Sinä ei opetanut vanhempien kuniotusta kun . EI OLUT MALINA.eI OMIA VANHEMPIA .OLIN ORVOKSI JÄNYT 11V.ITSELÄKÄN EI ISO VANHEMPIA. Miten opetat ojentaa käden vanhuksille? sepä se. TYÄREN OPETIN NIN ETTÄ OLIN HÄNEN YLESTALOUSKONEN KUN PERUSTI PERHEEN.Suksetahan sinä meni 8 vuoden jälken ristin.Kukan mummo ei vauvoja jaksa hoitaa alavariin ,yöllä herätä syötöihin jne. 8 vuota jaskoin 2 lapsen lasta. Komas kun tulossa,ei!Paloin lopun. Paskat sain palkaksi. Opihan ottaa itse vastun perhe ,lapset elämä ja puolisonsa. Mutta vikaa on meissä kasvattajissa.Kun anamme itse paremmat lähtökohdat lapsille,kun itsellä niitä ei ollut. Unohdamme opetaa kunniotus ja se vastu on kanettava itsestä omasta perheestä eikä vaditava äidiltä apua kun täys ikäinen on!Unohdamme itse opetaa:Kunioitetava omia vanhempia. Vaikka olisivat ero lapsia. Isä on isä sitä huolimatta ja äiti äiti.

• Anonyymi

Mikä on tuollainen "ilmainen" apu? Veroja jokainen työtä tekevä täällä Suomessa maksaa ja verovaroja käytetään kuntien ja valtion palveluihin. Ei siis ole mitenkään ilmaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      109
      6521
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3687
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      183
      2408
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      251
      2274
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      190
      1941
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1730
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1555
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1199
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1184
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      22
      1172
    Aihe