niin onko tietoo...
et miten paljon mopoo pitää olla viritetty et ajokortti siirtyy...?
vai riippuuko se siitä et miten paljon mopo kulkee..?
ajokortin siirtyminen
7
2387
Vastaukset
- http
www.gaymania.com siellä selvii kaikki
- pappatunturit
se on vain sellaista pelottelua se siirtyminen. Ei kortti mihkään lähe vaikka ajaisi 70km/h.
Vaikki ois teharit ja kaikki, niin siitä tulee vain pientä sakkoo ja enintään kevarivero.
Rattijuoppous ja muut hölmöilyt onkin sitten eri asia.- derbimannn
okei...
mut onko toi ihan varma tieto?
mut jos toi on totta niin pitää ajella sit täysillä... 85km/h :D:D:D:D - derbimannn
mut tarkotin siirtyykö auto ajokortti jos on paljon viritetty mopo tai kulkee paljon??
- ( kyrpä ) jooseppi
derbimannn kirjoitti:
mut tarkotin siirtyykö auto ajokortti jos on paljon viritetty mopo tai kulkee paljon??
Jos oot 15v ja sulla siirtyy kortti nii se tarkoittaa seuraavaa mahdollista korttia eli tässä tapauksessa kevari korttia. Jos et aja kevari korttia nii ei paljo haittaa. Se on aiva tapaus kohtaista että siirtyykö se vai ei. Jos sulla on mopo joka kulkee esim 90kmh ei kypärää, mitkään valot/jarrut mopossa toimi niin voit olla varma että siirtyy.... tai sitten ei... riippuu paljon poliisista =)
- mopojonne123
jos on 14v niin siirtyykö kortti? :D
- joou mä
En tiä ku juuri jäin tänään kiinni ja toivotaan että ei ku skootterilla 2päällä ja ilman kypäriä korttia ja kilpiä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275